166. Pierwsze Urodziny ;)

 

No dobra..

Minął rok odkąd rozpoczęłam przygodę z blogowaniem ciuchowym. Na przestrzeni tego roku wiele się zmieniło w mojej szafie, we mnie, w mojej głowie, w moim postrzeganiu szeroko i dość luźno pojmowanej mody.. Generalnie zmieniło się wiele rzeczy w ciągu tego roku ale nie miały one aż tak silnego odniesienia do prowadzenia bloga ;)

Z tejże okazji chciałabym podziękować wszystkim osobom które odwiedzają ten mój mały kawałek przestrzeni w necie; oraz oczywiście każdemu z osobna. Każdemu milczącemu obserwatorowi oraz Wam wszystkim którzy zostawiacie swoje opinie, zdanie, słowo. Dzięki Waszym uwagom sporo się zmieniło w moim pojmowaniu pewnych modowych kwestii; nauczyłam się kilku rzeczy o sobie o tym jak się w czymś i z czymś czuje i że fajnie jest usłyszeć jakąś opinie z boku by się czegoś o sobie dowiedzieć. Mam tu na myśli przede wszystkim wszelkie konstruktywne zdania gdy popełniałam jakieś faux pas ;)

Generalnie dziękuje Wam bardzo i mam nadzieje, że będziecie ze mną przez kolejny rok.. Podobnie jak ja z sobą na tym blogu ;)

Dla bonusu jedna fotka celebracyjna choć z innej okazji zwanej ostatnim wieczorem Kawki ;)

10 comments

  1. ThimbleLady · Październik 7, 2010

    kolejny szczęśliwych lat w blogowaniu!!! niech Twój blog się tworzy, rozwija, zmienia… i niech zawsze dostarcza Ci radości i inspiracji! :)

  2. baglady · Październik 7, 2010

    no to 100 lat zycze blogu twemu:)

  3. Adchen · Październik 7, 2010

    Erillku, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin bloga!

    P.S. czy ten tort jest jadalny? No dobra, żartuję, domyślam się, że tak:)))

  4. Beti · Październik 7, 2010

    Gratulacje! Życzę kolejnych lat owocnego blogowania :)

  5. dzieckokwiatu · Październik 7, 2010

    Tylko ja przegapiłam rocznice własnego bloga?! Jezu tak mi źle. Piękny tort, no i ten blond :d pasuje ci!

  6. aivie · Październik 7, 2010

    Ńo to pozostaje życzyć tylko wytrwałości w prowadzeniu bloga przez kolejne lata. Ja rocznice swojego bloga przegapiłam :D

    Zdjęcia z panieńskiego są świetne!

  7. Agnieszka · Październik 7, 2010

    Wszystkiego najlepszego – owocnego blogowania :)

  8. mala100gosia · Październik 7, 2010

    No to gratulacje ;D i zycze wiecej fajnych notek i pomysłów :)

  9. kiwaczek2 · Październik 9, 2010

    na tym zdjęciu wyglądasz jak radka pazury zona czy ukochana, dorota jakaś tam:)

  10. daguchna · Październik 17, 2010

    W takim razie… stooo laaat, stooo laaat :)

Skomentuj

