165. Jesień zrobiona na szaro ;)

Nie ma co się łudzić, lato nie wróci. Zaklinanie go poprzez ubieranie się w lekkie ciuchy jest niestety nie w moim stylu.. czego po troszę żałuje bo fajnie by było móc założyć sobie któryś z tych lekkich ciuszków i poudawać, że w tym słońcu to jest 19 stopni a nie połowa z tego którą to jeszcze dzielnie wspiera wiatr który wdmuchuje Ci oddech spowrotem do płuc.. Bo gdyż ja mocno ciepłolubnym stworzeniem i lubię gdy mi ciepło, nic nie podwiewa (patrz miejsce gdzie zaczynają się moje nogi ®), nic mi nie kostnieje (patrz patyczki zwane potocznie palcami u dłoni) oraz generalnie nie marznę. Dlatego też ubieram się na cebulkę – dzisiaj warstw z kurtką było sztuk cztery; ale w nie do końca zimowe ciuchy ale wciąż w jesienne wierząc iż taka pora roku istnieje w naszym umiarkowym klimacie. Mimo wszystko ;)

Anyłej.. Jest tak, że po powrocie z wojaży na czarnym lądzie cierpiałam na kryzys weny dotyczącej tego w co się ubrać w tą jesienną aurę. Właściwie cierpię na niego dalej ale stwierdziłam, iż to co ubrałam dzisiaj nie jest aż tak najgorsze (ani też najlepsze, nie oczekujcie cudów :P) by nie móc tego jakos uwiecznić. Jak dla mnie całość stroju robi mi ramoneska bo ona jest takim ciuchem, ze do czego by jej nie obrać zawsze doda się temu charakteru i jakiegoś czegoś; oraz buty które kupiłam w Tesco zaraz po powrocie i już się bardzo kochamy i coś czuję, że będzie to mój namber 1 nadchodzącej już zimy. Są mega wygodne, mega fajnie wygladają i mam wrażenie, że do wszystkiego pasują ;) I nawet nie takie drogie były.. ;)

Zdjecia wykonał jak zawsze gdy są tak ładne mój Mauż; a miejsce to rynek WrocLovski ;)

I tak, wiem, że ta fota jest nieostra ;) Ale mi się podobywuje ;)

Zestaw:

Kiecka, podkolanówki, torba – allegro/ kardigan, buty – F&F/ Kurtka – Czechy/ Pasek, rajstopy – Carrefour/ Chusta – Vintage

8 comments

  1. dzieckokwiatu · Październik 5, 2010

    Ostatnie zdjęcie naprawdę świetne, szkoda, że rozmazane. Ma potencjał. No niestety Lato nie wróci, ale lubię czasem letniego coś włożyć pod sterte swetrów. Poprawia mi to humor.

  2. isa_bella · Październik 5, 2010

    fajny zestaw. :)

    jak ja dawno nie byłam we Wrocławiu …

  3. eule · Październik 5, 2010

    super wyglądasz

  4. ladysport · Październik 5, 2010

    Jak te buty? Zastanawiam się nad kupnem.

  5. erill · Październik 6, 2010

    dzieckokwiatu
    ja zasadniczo wciaz nie ubralam zimowych cieplych swetrow tylko zakladam kilka warstw ale jednak lzejszych ciuchow ;) Stopniuje sobie nawyniecie do zimna ;) Rozmazane jest bo wlasnie tracilam rownowage stojac na fontannie :P

    @ isa_bella
    Dzieku :) Zapraszam :))

    @ eule
    Dzięku :)

    @ ladysport
    Ja jestem absolutnie zakochana! Sa przewygodne, swietnie sie w nich chodzi, normalnie szal cial :)) Polecam :))

  6. bastamb · Październik 6, 2010

    Fajna calość…kurteczka super…i buty teżfajne i jak piszesz..wygodne..to ważne!

  7. marylla · Październik 6, 2010

    mi też ostatnie zdjęcie się podobywuje:D

  8. Justynjja · Październik 18, 2010

    Bardzo fajny zestaw super chusta zapraszam na http://justynjjacollection.blogspot.com/

Skomentuj

