162. „Marynarskie” DIY ;)

Cała marynarskość zaczyna się i kończy na marynarskich guziczkach na spódnice zaś DIY na tym, że samodzielnie je wybrałam, przyszyłam a potem obcięłam ołówkową spódnicę z długości do kolan na długość „w połowie uda”. I tyle z mej twórczości jakkolwiek poziom zadowolenia z siebie i efektu jest stosunkowo wysoki jako, że spódnica o takim fasonie marzyła mi się od dośc dawna a guziczki mnie oczarowały pewnego dnia w pasmanterii ;) Zabrzmiało prawie jak wstęp do wspomnień czy innej autobiografii ;)

Generalnie jest tak, że dużo się dzieje, mało się śpi, czas zap*** i kolejne rzeczy pozytywnie się odhaczają jako „done”. To już tuż tuż… strrrrrrrrrrrresik xD

Detale:

Zestaw:

Spódnica – DIY/ Bluzka – F&F + bazar/ nadkolanowki – Tokyo/ Buty – F&F/ Kolczyki – H&M

8 comments

  1. isa_bella · Wrzesień 8, 2010

    fajna ta spódniczka

  2. Kathy · Wrzesień 9, 2010

    Ale Ty masz nogi, dziewczyno! Normalnie jak Naomi! A spódnica świetna :) Masz dar :)

  3. Natalia · Wrzesień 9, 2010

    Twoje nogi to marzenie;)

  4. mala100gosia · Wrzesień 9, 2010

    świetnie wygladasz w tych zakolanówkach :) niby grzecznie, ale.. pazur jest

  5. izoOolda · Wrzesień 10, 2010

    Wydaje mi się, czy to plan Tancerzy?

  6. Kolorowa · Wrzesień 11, 2010

    Niesamowity zestaw. Spódniczka prezentuje się fantastycznie:)

  7. Miszelka · Wrzesień 12, 2010

    Fajna ta spódnica + KOCHAM JASKÓŁY!!!

  8. atimekiller · Marzec 14, 2011

    Jestem powalony na kolana Tobą i Twoją stylizacją ;)

Skomentuj

