161. What I like.. :>

Zostałam wkręcona do zabawy przez dwie blogerki (:***) El oraz Vida-Fox (przepraszam z góry ze nie odmnieniłam nicka ale wolę tego nie zrobić w ogóle niż zrobić to jakoś mocno nieumiejętnie) do wężyka za co dzięx :)) Miłe to bardzo :)

10 rzeczy które lubię – kolejność przypadkowa (kilka miesięcy temu tak w ogóle pisałam o takich które mnie uszczęśliwiają o tu):

1. Pracę swoją lubię :) Jak się wkręce w jakiś projekt to zapominam o bożym świecie, o tym że jest telefon, żołądek, głód, plecy wymagające odpoczynku i oczy które powinny co 45 min mieć przerwę od monitora. Moja praca może wyglądać tak, tak lub tak zaś ostatnio coraz częściej tak.

2. Muzykę lubię. Klasyczną, operową (co zawdzięczam Mamie mojej która to zabierała nas do Opery czy to do garderoby czy to na scenę gdzie byliśmy statystami), ambientową, deep-techno, poprockową.. Taką od Czajkowskiego, poprzez Verdiego przez Armina VanBureena na OneRepublic kończąc po drodzę zatrzymując się na Sigur Ros, czy Cafe del Mar.

3. Jeść lubię. Słodkie głownie ale z przyjemnością wciągam talarki na głębokim oleju smażone, czy też placki ziemniaczane z cukrem, na makaronach z sosem serowym kończąc poprzez wszystkie prawie ryby z grilla, smażone, duszone.. mmmm :)

4. Alkohol lubię. Najbardziej gustuję z Finlandii żurawinowej ze sprite’em ale ostatnio doskonale do obiadów komponuje mi się wino różowe, lub z białe z dodatkiem sprite’a. I likiery lubię, szczególnie w kawie.

5. Spać lubię. Rany wręcz uwielbiam.. :D

6. Koty lubię. Z dwoma mieszkam. Jeden taki duży dwa bez trzech zwany tutaj czasem Przyszłymężem (za 5 dni będzie już Małżem zwany :P); drugi taki mały czarny, futrzasty, czasem bezszczelny, czasem upierdliwy na ogól kochany.. właściwie a bo to ona. Zwie się Marlena i wydaje jej się, że ona tu rządzi :P

7. Zdjęcia robić lubię. Video ostatnio kręci mnie najbardziej (nie mogę jeszcze jeszcze zdecydować czy wolę kręcić czy montować bo oba zajęcia sprawiają mi tyle samo radości i są ekscytujące).

8. Jeździć autem lubię. Oj bardzo.. To mnie relaksuje, mimo tego, że na drogach jeździ tak wiele baranów bez mózgu :P

9. Czytać lubię, najbardziej Kossakowską i jej snucie opowieści o Daimonie Frey’u (nie dalej jak w piątek kupiłam jeszcze pachnący drukarnią drugi tom „Zbieracza Burz” mrrrrr :D) oraz Goodkinda i książki psychoterapeutyczne.

10. Wspominać lubię. Zdjęcia oglądąć, rozmyślać sobie, przypominać, odwiedzać stare miejsca. Tak to bardzo lubię :)

Jeśli chodzi o typowanie.. To mam problem bo te blogerki które obserwuje, lubię i chciałabym zaczepić już zostały wkręcone albo wiem, że w takich zabawach nie uczestniczą :(

Ale za to w bonusie dodam kilka na szybko sklejonych ujęć które mi przypomniały o swoim istnieniu przypadkiem dzisiaj ;)

2 comments

  1. isa_bella · Wrzesień 7, 2010

    tak, tak, popieram punkt 8!!!

    i jeszcze o stanie polskich dróg powinnaś wspomnieć ;)

  2. anonim · Wrzesień 8, 2010

    Cześć ;d

Skomentuj

