160. Bry we wrześniu :)

Jak na wrzesień i początek jesieni przystało zrobiło się zimno, deszczowo i nie do końca przyjemnie. Konsekwencje są takie, że wzrósł poziom mojego stresu przed Wielkim Dniem (pogodowego konkretnie mówiąc) oraz takie, że trzeba było przeprosić się z golfem, kurtką i całymi butami. Mam nadzieję (abstrahując od planów urlopowych), że jeszcze będę miała okazje założyć letnie buty na gołą (jako tako) nogę. Ciuchy jak ciuchy, ukochane spodnie moje którym poświeciłam peanową notkę z tydzień temu, do tego golf czarny i co jest nowością czyli gorset który mimo zasadniczo tego samego koloru co golf i tak wyglądał mi fajnie przy całości. Strój tak czy siak najbardziej ucharakterawiają (słowotwórstwo made on) buty w kolorze chabrowym :> Ach uwielbiam gdy nogawki nachodzą na buty częściowo je zasłaniając :D

Zaś zdjęcia wykonane w tymże samym miejscu co poprzednio. Niektórzy zgadli cóż to za miejsce :) Brawo za spostrzegawczość :) Więcej rzeknąć nie mogę :)

Detale:

Zestaw:

Spodnie – House/ Golf – NewYorker/ Gorset, kolczyki – H&M/ Kurtka – Bazar/ Buty – Allegro/ Zegarek – prezent :*

P.S

Zostałam wytypowana do zabawy za co bardzo bardzo dziękuję i obiecuje w kolejnym wpisie wywiązać się z owej zaczepki :)))

15 comments

  1. playacool · Wrzesień 2, 2010

    Wybacz ale według mnie te spodnie w tym zestawie prezentują się źle.
    Po prostu nie pasują do niczego , ani do butów ani do gorsetu .
    `mumin

  2. agg · Wrzesień 2, 2010

    kolor butów jest po prostu obłędny! szkoda, że nie umiem chodzić w butach na obcasie:D

  3. aivie · Wrzesień 2, 2010

    kocham Twoje buty! mają przepiękny kolor.

  4. ewa · Wrzesień 2, 2010

    eril, ile masz wzrostu? Wyglądasz naprawdę świetnie w tych spodniach, zdecydowanie TWÓJ krój:)

  5. isa_bella · Wrzesień 2, 2010

    buty maja super kolor !!!

  6. Natalia · Wrzesień 2, 2010

    Buty są nieziemskie!!

  7. ladysport · Wrzesień 2, 2010

    Super buty! Co do pogody na wesele – wystaw buty ślubne na parapet! U mnie zadziałało:) trzymałam od wtorku, lało od poniedziałku, w sobotę o 12ej wyszło słońce.(Ślub był o 15ej).

  8. Talia · Wrzesień 2, 2010

    świetnie Ci w tych spodniach. Super lezą. No a buty- cudo!

  9. mala100gosia · Wrzesień 3, 2010

    co za buty !

  10. mekinking · Wrzesień 3, 2010

    pokochałam te buty! fantastyczne, i fason i kolor :)

  11. Magdalena · Wrzesień 3, 2010

    buty są boskie!

  12. Ksenia Kapelusiarka · Wrzesień 3, 2010

    kocham Twoje buty!

  13. Moda · Wrzesień 4, 2010

    Fantastyczne buty!

  14. :-) · Wrzesień 17, 2010

    cudowne buty! :-)

  15. ana1131 · Październik 11, 2010

    genialne buty ;)

    xx ana1131

Skomentuj

