159. Camel – Carmel czy inne tofi ;)

Wieści z wielkiego świata donoszą jakoby to kolor karmelowy czy też miodowy czy też szumnie określony jako camelowy – w sensie wielbłądzi?? (polska i te jej tłumaczenia z dupy) miał być kolorem nadchodzącej jesieni.. Ja bym chciała zatrzymać się w lecie jakkolwiek aura jest bezlitosna i świt oraz zmierzch coraz bardziej pachną jesienią, chłodem i wręcz mroźnością.. Kurtki, swetry i skarpetki na stopach powoli stają się przykrą ale jednak codziennością.. Stąd też miast lekkiego topiku nie za lekki sweter chociaż z krótkim rękawem, miast gołych nóg już rajstopy (ja zmarźluch straszny jestem), a miast sandałków kozaczki.. No dobra te kozaki to bardziej ideowo bo mi pasowały do ciuchów niż z aż takiego zimna ;) Nie jest aż tak źle ;)

Wracając do koloru to zarówno sweter jak i buty są zdaje się w tym odcieniu. Chyba.. Spódniczka jest bardziej pudrowa. Od czasów wyprzedaży czeka aż znajdę na nią sposób bo jest ciut za duża i jakoś nie wiedziałam jak ją nosić.. a teraz przy ów stweterku który już pokazywałam w carme-love’ym wpisie jakoś tak mi się podoba. Generalnie widzę ją z grubym swetrem do jej lekkości :> Ale spokojnie.. nim grube swetry i kozaki to my jeszcze urlop mamy :D I ciepłe kraje.. A nim to.. To jeszcze zmiana stanu cywilnego :P Wszystko po kolei ;)

Fotki. Fotek jest dużo bo miejscówka mi się bardzo podoba, na każdej focie gdzie indziej praktycznie stoję i nie umiem się zdecydować na dwa-trzy zdjęcia ;)

Detale:

I dwa zdjęcia które po prostu mi się podobają mimo, że ciuchów na nich praktycznie nie widać ;)

fot. Przyszłymąż :*

Zestaw:

Sweter – carrefour/ Spodnica – H&M/ rajtki – bazar/ Buty – stylowebutki/ biżu – vintage+bazar

15 comments

  1. mala100gosia · Sierpień 30, 2010

    podoba się mi ten zestaw :) swietne kozaki

  2. Agnieszka · Sierpień 30, 2010

    Wyglądasz O-L-Ś-N-I-E-W-A-J-Ą-C-O!!!!
    Ja myślę, że tu chodzi o kolor wielbłądziej siełści ;)

  3. lavendersummer · Sierpień 30, 2010

    Suuper buty. Kozaki to jednak najfajniejsze buty :) Ja tez lubię kolor camelowy/wielbłądzi/karmelowy czy jak mu tam, tez mam problem z nazewnictwem ;P

  4. Asia · Sierpień 30, 2010

    Czy to nie czasem miejsce, w którym kręcono Tancerzy? Jak Ci się udało tam dostać? :)

    Fajny zestaw choć ja unikam kozaków jak ognia, ponieważ oznaczałyby one dla mnie definitywny, bezpowrotny koniec lata :)

  5. Estampida · Sierpień 30, 2010

    nananananana, dziękuję ;)

    Ładne te zdjęcia, podobają mi się wnętrza i buty. No.

    Est

  6. Estampida · Sierpień 30, 2010

    I zostawiam drugi komentarz, bo w poprzednim coś zepsuła się strona – to nie mój adres był :P

  7. sandrula · Sierpień 30, 2010

    to chyba na planie serialu „tancerze”?

  8. Ki · Sierpień 30, 2010

    Bardzo mi się podoba i strój i miejsce :)

  9. verqa · Sierpień 30, 2010

    Kozaczki są obłędne, całość komponuje się bardzo kobieco :) POLUJE właśnie na taki naszyjnik ;)

    jak masz chwilkę to koniecznie wpadnij do mnie
    http://gliwickieszczesciary.blogspot.com

  10. Talia · Sierpień 30, 2010

    pięknie wyglądasz. Bardzo przypadł mi do gustu ten zestaw.

  11. Magdalena · Sierpień 30, 2010

    cudowne zdjęcia i cudowna stylizacja, strasznie mi się podoba na sexowna nonszalancja + perły. bosko!

  12. ladysport · Sierpień 30, 2010

    Super zestaw!

  13. dzieckokwiatu · Sierpień 31, 2010

    słodko :)

  14. deszczowyroz · Sierpień 31, 2010

    Ostatnie zdjęcie jest bardzo bardzo ładne :)
    nie lubię koloru toffi ale buty bardzo mi się podobają!

  15. erill · Wrzesień 2, 2010

    @ malagosia
    Dzieku :)) Tez je uwielbiam :)

    @ Agnieszka
    Och dziekuje bardzo :)))
    Dokladnie tak tylko, ze chcialam ironicznie podjesc do polskich „tlumaczen” ;)

    @ lavendersummer
    Dzieku :))

    @ Asia
    Zgadza sie :)
    Ja kozaki uznaje tez latem wiec na szczescie ich zalozenie nie kojarzy mi sie z natychmiastowym koncem lata :))

    @ Estampida
    Dziekuje :) Milo mi Cie u siebie goscic :)

    @ sandrula
    Zgadza sie :)

    @ Ki
    Dziekowac :)

    @ verqa
    Dzieku :)
    Ja go sosbie zrobilam z jakis dwoch sznurkow perel ktore lezaly nieuzywane w sumie :)

    @ Talia
    Dzieku :)

    @ Magdalena
    Dzieku :))

    @ ladysport
    Dzieku :)

    @ Dzieckokwiatu
    Zupelnie jak toffi :P

    @ deszczowyroz
    Dzieku :))

Skomentuj

