158. Marmurkowe maxi :)

Chwilkę mam to wrzucę fotki z dzisiejszego zestawu. W sumie trudno tu mówić o jakimś specjalnym zestawie bo kiecka zrobiła strój, do której dodałam tylko naszyjnik i ubrałam moje nowe ukochane buty jesienno-wiosenne na koturnie w kolorze gorzkiej czekolady :)

Kieckę kupiłam w outlecie w MNG. Trzeba przyznać, że Mango potrafi zrobić maxi dress nawet dla takiego gidyja jak ja żeby była długa i do tego ładnie wyglądała :) W sumie mam ją już dobre półtora miesiąca ale jakoś do tej pory nie było okazji zrobić w niej zdjęcia mimo, że już nieraz miałam ją na sobie.

Zestaw:

Kiecka – Mango %/ Buty – Allegro/ Naszyjnik – carrefour

12 comments

  1. kiki · Sierpień 27, 2010

    dziewczyno ogarnij sie sposob w jaki sie ubierasz jest straszny nie potrafisz laczyc rzeczy ze soba kompletnie jestes typowa wiesniara twoj styl powinien promowac marki tesko czy biedronka lepiej zajmij sie czyms innym pozdrawiam

    • costam · Sierpień 29, 2010

      niestety zgadzam siie z tym komentarzem….o dupy sa te stylizacja

  2. Neil · Sierpień 27, 2010

    Nie wiem, co dokładnie napisać, bo z wypowiedzi użytkownika „kiki” nie wynika jasno, jakiej jest on płci, a obiecałem kiedyś mamie, że nie będę niektórych słów mówił do dziewczynek…

    • ladysport · Sierpień 27, 2010

      Sukienka bardzo ładna, ja bym z tych żółtych korali zrezygnowała.

  3. dzieckokwiatu · Sierpień 27, 2010

    Mango robi piękne kiecki, czemu czemu ;< ja nie mam Outletu nigdzie w okolicy… Zazdroszczę. Piękna

  4. dorot · Sierpień 28, 2010

    Kiecka fajna, ale te korale kompletnie tu nie pasują. Buty też nijako wypadają. Czyżby przygotowania zjadły całą kreatywność? ;)

  5. Coni · Sierpień 28, 2010

    Ej nooo, mieć takie nogi i chować je pod długą kiecką? Grzech :D

    • Neil · Sierpień 28, 2010

      @Coni
      A to Ty nie wiesz, że cały pic polega na tym, by efektownie taką kieckę zdjąć, odsłaniające owe nogi? Aj… ; )

  6. mala100gosia · Sierpień 28, 2010

    wyglądasz posongowo :)

  7. El · Sierpień 29, 2010

    Czy już doszedł do Ciebie ten wężyk? Może będę pierwsza :) – jesteś wkręcona! zapraszam do siebie po szczegóły :): http://gdybyspodniniebylo.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

  8. Vida Fox · Sierpień 29, 2010

    Zapraszam do zabawy. Teraz Twoja kolej :) Szczegóły u mnie na blogu.

  9. erill · Sierpień 30, 2010

    @ ladysport
    Kurcze a ona mi tak bez niczego ciut łysawo wygląda.. moze błednie jednak…?

    @ dzieckokwiatu
    Fakt.. wiesz ja niby mam w tym samym mieście ale i tak daleko i zawsze nie po drodze. Dzieku :)

    @ dorot
    No chyba coś w tym jest bo jakoś mam pustki w głowie gdy chodzi o ciuchy teraz ;) Ale też i deszczowa pogoda nie sprzyja jakiejś kretywności ;)

    @ Coni
    Czasem trzeba zgrzeszyć :P

    @ mala gosia
    heheh ;) Dzieki ;))

    @ El, Vida Fox
    £Dzięki ;) Mam nadzieję, że podwójne zaproszenie nie obliguje mnie do podwójnych odpowiedzi i typowania ;)))

Skomentuj

