156. Nowe ukochane dżinsy :D

Kupiłam je w Housie. Zupełnym przypadkiem. Nie dość, że cena ładna ze 149 zł na 39 zł to i jeszcze fason jakiego nie mam bo boyfriend fit i do tego ta długość 34 :D. Z przyjemnością weszłam bez większych problemów a jeszcze z luzem w 27 i zakochałam się ;) Co prawda zmieniłam szerokość zawiniętej cholewki i bardziej będę je nosiła bez owej za to nakładając te długie zwoje nogawek na jakieś wysokie buty z platformą.. mmmm :D Jakkolwiek z nią tez mi się podobają bo mają charakter a poza tym przyjemnie jest mieć na nogach spodnie które nie wpijają się w zgięcie pod kolanem gdy siedzę przy biurku lub wyginam się jakoś w pracy ;) To chyba znak, że ciut znudził mi się fason rurek. Ale to pewnie do pierwszego wielkiego mrozu w którym to powrócę niczym marnotrawna córa do rurek i możliwości wsadzenia je w buty ;)

Zaś co do reszty to wszedł zwykły biały top, mniej zwykła kamizelka w kwiatuszki która chyba jest bluzką ale ja swojego brzucha nie lubię na tyle by go nią odsłaniać więc jest kamizelką. I białe baleriny ;) Foty są nocne, zalane pomarańczowym sosem którego picasa nie potrafiła w pełni usunąć a mój brak znajomości fotoszopa w tym również nie pomógł.

Zestaw:

Spodnie – House %/ Top – bazar/ Kamizelka – vintage/ buty – F&F %/ kolczyki – BKK

9 comments

  1. venila · Sierpień 24, 2010

    Kochana, schudłaś ? :>

    • ladysport · Sierpień 24, 2010

      Łaa, za 39zł? To się ci się udało! Zestaw bardzo fajny.

  2. Wowie Zowie · Sierpień 24, 2010

    cudna kamizelka

  3. creme powder ♥ · Sierpień 24, 2010

    fajne, chociaż ja jestem wierna rurkom :)

  4. Adchen · Sierpień 24, 2010

    Ostatnie zdjęcie ładnie zagląda ci w biust :) I w ogóle, mimo pomarańczowego sosu, a może właśnie przezeń, to chyba moje ulubione do tej pory fotki na Twoim blogu. Fajne są:)

    A boyfriendy też są fajne. Ja lubię po Swoim donaszać :) Kiedyś lubiłam donaszać po bracie, ale cholernik urósł, a ja nie:(

  5. kiwaczek2 · Sierpień 24, 2010

    powinnaś była wziąć rozmiar większe.

  6. Isia · Sierpień 25, 2010

    idę chyba kupić te gacie :P

  7. dzieckokwiatu · Sierpień 25, 2010

    Udało ci się upolować :D gratuluje

  8. erill · Sierpień 26, 2010

    @ venila
    Waga tego nie wykazuje ;) To raczej kwestia „uniwersalnych” rozmiarów ;)

    @ Ladysport
    Fakt :)) Dzięku :)

    @ Wowie Zowie
    Dzięku :))

    @ creme powder
    Powiem Ci, ze az takiej roznicy w szerokosci nie ma.. a jak one leza na butach na mega obcasie.. och! ;)

    @ Adchen
    Super :D Ciesze się, że się podobaja :))
    No ja po swoim to raczej cięzko będzie bo 20 cm jest roznicy miedzy nami we wzroscie ;)

    @ kiwaczek
    A czemu?

    @ Isia
    Idzi, idz poki jeszcze sa :P

    @ dzieckokwiatu
    Hahah, dzieki ;)

Skomentuj

