155. Acid leggins w wersji innej ;)

Tak wiem, długo mnie nie było. Bardzo przepraszam wszystkich tu zaglądających za tą przerwę. Dużo na głowie, kurczący się czas i czasem wręcz kompulsywne poszukiwanie zajęć plus na doprawienie smaku różne dziwne sytuacje w pracy tworzą koktajl który resetuje mnie tak szybko i skutecznie, że nie tylko brakuje mi czasu na zdjęcia ale przede wszystkim sił..  Mimo, że czasem sypiam bardzo długo to nadal mam w tym śnie braki.. Siedzenie wiele godzin przy kompie by podpinać wszystkie projekty, oraz spięcie się (mentalno-psychiczno-fizyczne) by wypracować sobie very high level portfolio odbijają się nie tylko na moich siłach ale i na kręgosłupie i oczach które czasami po prostu odmawiają posłuszeństwa..

Dobra.. ponarzekałam trochę to teraz miłe rzeczy.. Sobota to kolejny punkt odliczania gdy to zegar przestawia się na stan „trzy tygodnie przed” dniem S, tudzież godziną/dniem W. Jak zwał tak zwał, czasu coraz mniej, wszystko coraz bardziej nabiera kształtów; coraz więcej spraw można odhaczyć jako „done”. Z drugiej strony.. diabeł tkwi w szczegółach i to własnie one mi troche „spędzają sen z powiek” Ale nie dosłownie.. Po prostu w nocy śni mi się, że nie ubrałam się jak trzeba.. albo padał śnieg.. albo pojechaliśmy gdzie nie trzeba.. albo, że nam ów ślubowania nie uznają.. Takie tam rozterki „prawie-panny-młodej” :P

Z innych miłych rzeczy.. Ciuchy.. w końcu o to tutaj chodzi. No ciuchy są jak każdy widzi/zobaczy.. Legginsy acidowe które kupiłam za straszną cenę 11 zł w domu mody Tesco, wanilowy top, ukochane sandałki z cholewką i trochę dodatków. Inna jest tylko forma przekazu ;)

Zatem enjoy ;)

Aha! NIE jestem w ciąży! :> Po prostu mam skrzywienie po balecie ze wyginam plecy i wypycham brzuch :> Ale na upartego można uznać iż przytyłam/jestem gruba/mam zwał tłuszczu na brzuchu/interpretacja dowolna ;P

4 comments

  1. paniniemodna · Sierpień 22, 2010

    super pomysl!

  2. dzieckokwiatu · Sierpień 22, 2010

    Godziną game over chyba :p No cóż fajny filmik. Nieobecność chyba wybaczy każdy, wkońcu wróciłaś, a liczy się efekt :D

  3. Kojra · Sierpień 22, 2010

    Superrr!! Bardzo mi się podoba.
    Uwielbiam odwiedzać twoja stronę, wiem że za każdym razem bardzo pozytywnie mnie zaskoczysz!

  4. erill · Sierpień 23, 2010

    Dziekuje :) Cieszę się, że się podoba i miło mi słyszeć, iż potrafię zaskoczyć :)

Skomentuj

