154. Marchewka z pieprzem ;)

Spodnie marchewy w wersji mniej spokojnej i dziennej ;) Tym razem z zacekinowanym topem (mam takie niejasne wrażenie jakoby ten element dekoracyjny ciuchów z wolna przechodził do lamusa), który starałam się jakoś złagodzić kompletnie nie pasującą do tego skórzaną kamizelką. Tak, żeby było bardziej zadziornie a mnie słitaśnie biorąc pod uwagę kolorystykę ów cekinów ;) Poza tym buty „bokserskie” w wersji ekstremalnej czyli na mega koturnie. Tak, ja wiem, że one są dziwne, może nawet sprawiają wrażenie ortopedycznych ale tak jakoś mi się podobają ;) Do tego mój kapelutek, wiatr we włosach i na bogato na ręce.. I o.

Bonusem dzisiaj są fotki mejkapu jaki sobie ćwiczę bo gdyż strasznie spodobało mi się połączenie niebieskiego z fioletem na oczach.. jakkolwiek nie każdego dnia na moich oczach ;)

Detale:

Buty bokserskie w wersji extreme:

Make up:

Zestaw:

Spodnie – Auchan/ Top – F&F/ Kamizelka – NewYorker/ Buty – Ambra/ Bizu – DIY/ Zegarek – prezent przedślubny od Przyszłegomęża :*

P.S. Ta wystająca para uszu na pierwszych zdjęciach z trawy to nikt inny tylko Marlena ;)

6 comments

  1. dzieckokwiatu · Sierpień 17, 2010

    Taki makijaż ci pasuje, a strój kojarzy mi się z ranczem. :D Jeszcze groźna mina, koń i możesz kopać dupska

  2. sandrula · Sierpień 17, 2010

    super biżuteria

  3. Sheila · Sierpień 17, 2010

    Świetny make up :)

  4. jak gdyby nigdy nic · Sierpień 22, 2010

    rety, mam bliznę po ospie dokładnie w tym samym miejscu Oo

  5. erill · Sierpień 23, 2010

    @ dzieckokwiatu
    Fajnie :) Hehehhe.. ;)

    @ sandrula
    Dzięku :)

    @ Sheila
    Dzięku :)

    @ jak gdyby nigdy nic
    U mnie to blizna po żelazku jakie spadło mi na głowe jak miałam jakies 5 lat ;) (jesli mowimy o tym nad brwia)

  6. dorot · Sierpień 28, 2010

    fajna stylizacja, chyba jedna z lepszych :) powiało londynem :) i te spodnie koniecznie do wysokich butów – przy płaskich wyglądają trochę jak rozciągnięte dresy, a tak jest chic i glam i super duper :)

Skomentuj

