151. Daj pan marchewkę* ;)

Generalnie to się o fason spodni rozchodzi. Całkiem przypadkiem jakiś czas temu w pewnym oszołomie (poprawnie pisanym jako Auchan) znalazłam spodnie w fasonie marchewki. Ale nie z jakiejś bawełny czy inne ciut sztywnanwego płótna tylko z lejącego się czegoś co przypomina połączenie biżu-viskozy-i-sama-nie-wiem-czego-jeszcze. Generalnie rozchodzi się o to, że spodnie są płynące w swoim marchewkowym kształcie. Ale są też dzięki temu przyjemnie przewiewne oraz fajnie się układają, nawet jesli na niektórych fotach wyglądam jakbym miała krzywe nogi.. no dobra tak na serio to Wam powiem w sekrecie że nie chciało mi się poprawiać tych nóg w fotoszopie i teraz oto wyjawia się prawda na temat moich nóg które od zawsze renderował fotoszop :P

W każdym razie do ów marchewek założyłam topa z gatunku „mam taki nadruk, że nie potrzebujesz biżuterii” ale jako, że dostałam ostatnio w prezencie, przywiezione prosto z Libanu piękne kolczyki kwiaty to je ubrałam. A co :>  Tym samym dziękuje Dull’owi (:***) za owe :)

Tak w ogóle.. byłam dziś na przymiarce kiecki na poprawiny. Ślubną mierzę w ten piątek.. tak tak.. 13 w piątek ;) Dla nas 13 to jednak szczęśliwa data jest :> Generalnie sukienka wyszła (jest w 80% gotowa) pięknie, uroczo i dokładnie taka jak chciałam w klimacie lat 50 :> Ta, pochwalę się ale dopiero po jej premierze na poprawinach :> Mogę Wam jedynie zdradzić, że kupując do niej buty (dodam, że na wyprzedaży) przestałam być Zarową dziewicą.. wciąż biorę antydepresanty gdy o tym myślę.. przechodzi mi gdy patrzę na te fioletowe cuda na 13 cm obcasie :P

Zdjęcia wykonałam po raz kolejny w domu rodzinnym. Tym razem doszłam do artystycznego wniosku, że te drzwi są przefenomenalnym tłem i jako artyst pełną gembom muszę się na ich tle uwiecznić ;)

Zestaw:

top – swiebodzki/ spodnie – Auchan/ Buty – Allegro/ Kolczyki – prezent do Oli :*/ Zegarek – przyszłegomęża

Advertisements

10 comments

  1. grymuza · Sierpień 10, 2010

    no najs! nogi z uszami (:

  2. sandrula · Sierpień 10, 2010

    spodnie naprawde bardzo fajne!

  3. Rysia · Sierpień 10, 2010

    takie spodnie w oszołomie? Fajne są! No i szkoda że nie dałaś zooma na kolczyki bo ciekawa jestem ich :)

  4. dull · Sierpień 10, 2010

    ha ! ;)

  5. aivie · Sierpień 10, 2010

    Fajne te spodnie!
    a na świebodzki watro jeszcze jeździć? ostatni raz byłam jakieś 5 lat temu bo albo w niedziele pracowałam albo wstać mi się nie chciało :D i nie mam pojęcia co tam teraz jest.

  6. Moniaka · Sierpień 10, 2010

    Bluzka jest fajna ;)

  7. dzieckokwiatu · Sierpień 10, 2010

    Ciekawa jestem owej kiecki poprawinowej, marchewy no nie wiem :D chyba wolę cię w szortach :D Taki fetysz nogowy

  8. Pani La Mome · Sierpień 10, 2010

    Wyglądasz jak modelka:)a zestaw bardzo mi się podoba!

  9. WER · Sierpień 11, 2010

    Zajebiste spodnie! Ale do tej bluzki nie jestem przekonana w połączeniu z butami… ;)

  10. Wowie Zowie · Sierpień 24, 2010

    Bardzo fajnie, dobrze Ci w tym fasonie spodni

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s