150. carme-l-ove-ove ;)

Jestem zmęczona.. po dzisiejszym przejściu na napędzie na dwie nogi z centrum na rogatki (niegdysiejsze) jestem zmęczona.. a na myśl o jutrze które nastąpi zbyt szybko czuję się zmęczona jeszcze bardziej ;) Ale nic to :) Efekty na ogól są tego warte mimo, że dopiero raczkuje :)

Zestaw.. jaki jest każdy widzi. Prostota i wygoda.. Zaś buty.. no buty to moje nowe love bo mimo kilometrów w nich nic a nic mnie nie obtarło ( w tym sezonie to wyznacznik przodujący w ważności), a po całym dniu nie zdjęłam ich ze łzami radości w oczach ;)

btw. tak wiem mam wytrzeszcza na tym zdjeciu. Ale mozna tez na upartego uznac ze mam oczy niczym gwiazdy. Jedno wyzej drugie nizej ;)

Zestaw:

Legginsy – takko/ Sweter – Tex/ Buty – H&M/ Wisior – wszystko za 5 zl

10 comments

  1. ladysport · Sierpień 5, 2010

    Bardzo fajna ta prostota:) i te twoje nogi!

  2. kotowa · Sierpień 6, 2010

    tak jak lubię :) w takim stroju mogłabym śmigać codziennie.

  3. Moniaka · Sierpień 6, 2010

    Prosto i pięknie!
    Twój outfit jest na prawdę genialny!
    Serdecznie zapraszam Cię do mojej szafy:
    http://www.moniakowy.blogspot.com

  4. mekinking · Sierpień 6, 2010

    sweter mnie po prostu urzekł, bardzo, bardzo fajny. a zegarek to już mistrzostwo, sama czegoś podobnego szukam

  5. daguchna · Sierpień 7, 2010

    Dołączam się do miłośników sweterka :) Marzy mi się taki od jakiegoś czasu albo chociaż bluzka w tym stylu. Pachnie pięknie latami 80. … :)

  6. lumpexoholiczka · Sierpień 8, 2010

    masz nogi do samej szyi !

    ps. świetne buty:)

  7. Agnieszka · Sierpień 9, 2010

    Świetny minimalistyczny look :)

  8. ewa_n · Sierpień 9, 2010

    stylowe buty! :))

  9. erill · Sierpień 10, 2010

    @ ladysport
    Dzieku ;)

    @ kotowa
    No wlasnie ja tak samo :))

    @ Moniaka
    Dzięku :))

    @ mekinking
    No ja sie zakochalam od pierwszego spojrzenia :) Choc nie ukrywam, ze taki fason juz dawno mi chodzil po glowie :) Z zegarek to uwielbiam podwojnie :) Raz za to czyj jest a dwa jak wyglada :)

    @ daguchna
    Dzieku :) Mnie pachnie glownie luzem i uniwersalnoscia :)

    @ lempexoholiczka
    Dzieku ;) Buty uwielbiam :)

    @ Agnieszka
    Dzieku :)

    @ ewa_n
    Dzieku :)

  10. lavendersummer · Sierpień 11, 2010

    Potwierdzam, buty są meeega wygodne :)

Skomentuj

