148. Bo ja lubie sobie drzeć…

..Jeans tak na przykład.. bardzo lubie ciąć, robić dziury, i niszczyć.. Czarne już popsułam ale efekt nie był tak jak chciałam i dopadłam inne spodnie tym razem niebieskie które poza jedną wadą (mega tandetnym wyszywanym czymś na jednym połdupku) są idealne. W kolorze, fasonie oraz tym jak leża.. to wziełam nożyk (tym razem) i je popsułam nieco ;) A co ;)

W ogóle są takie chwile… takie spotkania.. które sprawiają że czuje się tak jakby mnie ktoś zapakował do jakiegoś pojazdu kosmicznego i wywiózł gdzieś na inną galaktykę do innego czasu i przestrzeni.. Wszystko jest inne.. z deka odrealnione.. czasem sprawiajace wrażenie jakby się działo tylko w mojej głowie.. mimo, że mocno osadzone tu i teraz poprzez przede wszystkim ludzi.. i paradoksalnie dzięki nim tak inno galaktyczne.. Fajnie.. Inaczej.. czasem potrzebnie :) Dziękuje :) :*

Zestaw:

Spodnie – DIY/ Buty – H&M/ Top, Marynarka – Auchan/ Wisiorki – Carrefour+DIY

7 comments

  1. Celina · Lipiec 31, 2010

    Ależ masz cudne buty!
    Co do darcia/cięcia/szarpania, to ja sobie już wypracowałam technikę:)

  2. Agata · Lipiec 31, 2010

    fajnie Ci wyszly te spodnie ;0 + super buty ;)

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com

  3. Ksenia Kapelusiarka · Lipiec 31, 2010

    świetnie Ci wyszły te spodnie;)

  4. dzieckokwiatu · Lipiec 31, 2010

    Ło, no wyszły profesjonalnie ;)

  5. eule · Lipiec 31, 2010

    fajny prosty zestaw

  6. erill · Sierpień 1, 2010

    Dzieku dziewczyny :))

  7. Kacha · Sierpień 3, 2010

    Ile kosztowała ta marynarka, bo poszukuję bardzo pilnie.

Skomentuj

