146. Jak z Montany..

Kiedyś w czasach gdy zaczytywałam się w romansach z wątkiem kryminalnym „odkryłam” Norę Roberts (*dziękuję za poprawkę; zasugerowałam się playlistą :P). Nie pamiętam juz dokładnie od której książki się zaczęło ale wiem, że po „Niebo Montany” pokochałam jej styl na tyle że pochłaniałam jej kolejne książki niczym czekoladki które tak uwielbiam ;) Żeby było zabawniej to po „Zdrodzonej z ognia” zamarzyło mi się ASP i kierunek szkło; że nie wspomnę o Irlandii. Akurat ani to pierwsze ani to drugie nie było mi pisane w mym życiorysie ( aczkolwiek na Irlandię nigdy nie straciłam nadziei, to ze szkła wyrosłam ). Jakkolwiek sposób kreacji świata przez panią Jones bardzo mi pasował i pozostawił do dziś ślady. Stąd też tytuł – w nawiązaniu do „Nieba Montany” jest mój strój.. Bo i koszula w kratę, jeans oraz buty stylizowane na kowbojki kojarzą mi się z ranczem córek Mercy ;) Tylko ta ramoneska jest ciut z czapy w tym zestawieniu skojarzeniowym ale to droobiazg ;)

Dodaję dużo zdjęć.. mam ciut upośledzony proces decyzyjny dzisiaj i nie mogę się zdecydować których nie dodać ;)

foto. Przyszłymąż

Zestaw:

Szorty – Cubus/ Koszula – vintage/ pasek – sh/ Buty – Chinka/ ramoneska – Czechy/ biżu – Diy + house/ torebka – House

6 comments

  1. Iww · Lipiec 26, 2010

    Fajny zestaw:D ostatnio uwielbiam połączenie kowbojek z gołymi nogami + szorty ^^

  2. mala100gosia · Lipiec 27, 2010

    świetny look :)

  3. isa_bella · Lipiec 27, 2010

    fajne kowbojki :)

  4. dzieckokwiatu · Lipiec 27, 2010

    Nora Jones…to na podstawie jej ksiażki był film „coś tam na bagnach luizjany”? Bardzo fajny, polecam ;) Świetnie wyglądasz

  5. Ksenia Kapelusiarka · Lipiec 27, 2010

    Nora Jones to piosenkarka, Nora Roberts to pisarka, też mi się mylą;) fajnie nawiązałaś do książki;)

  6. erill · Sierpień 1, 2010

    dzieku dziewczyny ;)
    @ Ksenia dzieki za poprawke ;P

Skomentuj

