144. „Siedzimy, gadamy.. nic się nie dziejeeee…”

Tak mi się skojarzył ten skecz młodego Sthura z opisem tego co miałam dzisiaj na sobie..

Szara bluzka z bufkami z F&F trafione na wyprzedaży jakiś czas temu, zwykle czarne leggi wet looki i koturny. Mega zwyczajność, mega prostota.. ale własnie tak się dzisiaj czułam po prawie nieprzespanej nocy (pozdrawiam bardzo, baaardzo serdecznie panów robotników którzy rozpoczęli odwierty o 6:55 rano)..

Fotony zawdzięczam Agacie Grymuzie :***

Miejscówkę garderobie eSPePowej :>

Zestaw:

Top, buty – F&F/ Leggi – Takko/ Kolczyki – H&M

8 comments

  1. aivie · Lipiec 20, 2010

    też myślałam o tej bluzce. tesco rządzi :D i dział dziecięcy :D

  2. Ksenia Kapelusiarka · Lipiec 20, 2010

    świetny zestaw, kolczyki boskie:)

  3. dzieckokwiatu · Lipiec 20, 2010

    Swietnie wyglądasz, ale jako poszukiwaczka dobrego pięknego lustra nie mogę oprzeć się by go również skomentować: Bardzo ładne, jakby tak było odrobinę większe

  4. TeenageDirtbag · Lipiec 21, 2010

    bluzka jest świetna1 najbardziej podobają mi sie te „nadrukowane” naszyjniki :).

  5. sandrula · Lipiec 21, 2010

    cudowne kolczyki!

  6. mala100gosia · Lipiec 21, 2010

    może i nic isę nie dzieje, ale zastaw przyjemny :)

  7. lavendersummer · Lipiec 21, 2010

    Fajna bluzka, uwielbiam bufki :)
    A 6.55 to ja już w drodze do pracy jestem, więc i tak masz fajnie ;)

  8. 6roove · Lipiec 22, 2010

    o 6:55 moje budziki dzwonią na potęgę! :D
    świetna bluzka :)

Skomentuj

