143. Lato w Wielkim Mieście ;)

Kiedyś traktowałam Wrocław jako jedno z większych miast po prostu. Miasto wojewódzkie. Przekonana o tym, że całe wielkie metropolitarne życie toczy się w stolicy lub generalnie poza granicami kraju.. No cóż.. Nic bardziej mylnego.. Wystarczy popatrzeć co się dzieje w weekend na drogach, w święta na osiedlach na których na co dzień nijak nie ma gdzie nawet porzucić auta lub właśnie w wakacje kiedy człowiek dystansy godzinne pokonuje w połowę tego czasu bo połowy ludzi którzy się zazwyczaj przemieszczali w tym samym kierunku wyjechało do domów/na wakacje/ do pracy za granicę. Wiem, że to może banał ale dla mnie jednym z elementów metropolii jest odczuwalna ilość ludzi którzy w roku szkolnym/ tygodniu w nim przebywają zaś na weekend znikają..

Tyle słowem dygresji o Wielkim Mieście ;) A, że lato to chyba widać i czuć. W stroju nic nadzwyczajnego poza butami o których mówiłam Aivie parę dni temu na fejsie ;)

Zestaw:

Top – Auchan/ Szorty – Cubus/ Kamizelka – NewYorker/ Buty – F&F%/ skarpetki – chinka

11 comments

  1. Adchen · Lipiec 16, 2010

    Ja kocham Wrocław latem, za to, że jest mniej ludzi, chociaż na moim osiedlu jeszcze tego nie odczuwam. Samochody się z niego wylewają i nie ma gdzie parkować jak zwykle (dobrze, że nie mamy tego problemu:))

    Zdecydowanie łączę się z Tobą w lubieniu koszulki typu „bokserka”

  2. Ramonies · Lipiec 16, 2010

    Super kamizela!!

  3. Kamil · Lipiec 16, 2010

    Czy mi się wydaje czy masz skarpetki? Jeśli tak to jestem na NIE… Nie podoba mi się tak. Ale reszta jak najbardziej w porządku :)

  4. aivie · Lipiec 16, 2010

    wow, załapałam się do posta. ale miło :D
    buty fajne, fajne!

  5. callifornication · Lipiec 16, 2010

    big city life;) a buty bardzo ładne

  6. dzieckokwiatu · Lipiec 16, 2010

    Nawet nie wiem o czym mówisz, moje miasto całe sika na MYŚL o SUGESTII pewnej KOLEŻANKI KUZYNKI KIEROWNICZKI JEDNEJ Z GALERII MAŁYCH, że może u nas powstać empik..Uuuuuu…. Buty <3 Twoje buty zdecydowanie zasługują na małe serduszko :D

  7. Ksenia Kapelusiarka · Lipiec 16, 2010

    buty świetne. kamizelka też:)

  8. Margaret · Lipiec 18, 2010

    I love your shoes!
    loving the blog
    great posts
    stop by some time!
    xx

  9. TeenageDirtbag · Lipiec 18, 2010

    Mam taką sama kamizelkę :). Bardzo dłuuuuuuuuugie nogi masz, cholero. Hehehe, ach ta zazdrość ma :). A co do miasta, to u Nas, w Poznaniu jest wręcz na odwrót.. kiedy ludzie pracują jakoś ich nie widać az tak jak w wakacje, nagle od samego rana do wieczora wszedzie widac młodzież czy wycieczki itp. Tłumy takie, że szkoda gadać.

  10. sandrula · Lipiec 18, 2010

    ochhhhhhhhhhh jak ja Cie nie lubie za te nogi:P:D

  11. erill · Lipiec 21, 2010

    @ Adchen
    No tam jest w ogole jakas mekka braku miejsc.. Aczkolwiek pamietam, ze piatek i sobota byly zbawienne bo nagle bylo gdzie parkowa az do 2 w nocy a nie tylko do 21 ;) No i bardzo to widac w swieta gdzie parking autentycznie swiecil pustkami :)

    @ Ramonies
    Dzieku :)

    @ Kamil
    Tak mam skarpetki. Jest to spowodowane tym, ze swietnie izoluja stope rozgrzana od upalow od otarc od butow ktore wyjatkowo w tym roku tyczy sie prawie kazdych butow.

    @ aivie
    heheh ;) No fajne i calkiemw wygodne, nie czuje sie ich ciezkosci :) Jedyne co to po kilku godzinach w upalach niestety ocieraja w jednym miejscu..

    @ callifornication
    Dokladnie ;) Dzieku :)

    @ dzieckokwiatu
    Czasem to fajnie jest moc odpoczac do duzego miasta w jakims mniejszym.. a najlepiej odludnym i niepopularnym wsrod turystow :)

    @ Ksenia Kapelusiarka
    Dzieku :)

    @ Margaret
    Thanx :)

    @ TeenageDirtbag
    To fotoszop ja Ci mowie :P Ciekawa tendencja w Poznaniu.. juz dawno dawno tam nie bylam ale zawsze mi sie kojarzylo ze to jedno z tcyh miast w ktorych w nocy sie cos dzieje poza snem mieszkancow ;) Zas jesli chodzi o tlumy wycieczkowiczow a juz szczegolnie klubo-piwo-popijaczy w ogrodkach to faktem jest, ze na WrocLovskim rynku sa faktycznie ogromne..

    @ sandrula
    Oj przepraszam :(( ;)

Skomentuj

