142. Tropical welcome 2

Nie żebym wyjechała gdzieś na wakacje.. bo to wakacyjna aura przyjechała do mnie ;) Bynajmniej nie relaksująco czy odpoczywająco bo na brak zajęć nie narzekam i wciąż spływają kolejne (z czego jestem cholernie zadowolona). Bardziej chodzi o warunki termiczne które zmuszają do absolutnego minimalizmu i lekkości w ubraniu. Żadnych warstw, grubszych ciuchów czy nie daj boże sztucznych materiałów.

Stąd lekki top w typie bokserskim, bawełniane szorty w kolorze khaki, ciut zmodyfikowane japonki oraz kolczyki. Unikam biżuterii na szyi bo jest mega niewygodna dla mnie.

Zdjęcia zrobiłam samowyzwalaczem w ogrodzie u mojej mamy ;)

Detale:

Zestaw:

Szorty, kolczyki – H&M %/ Top – Vila/ Buty – allegro

.

.

.

Zaś w ramach bonusu kilka fotek z ostatniej wyprawy do Opola :)

foto – Marta Macha; wizaż, stylizacja – Wiktoria Maj

11 comments

  1. kiwaczek2 · Lipiec 14, 2010

    ah te sesje mnie zachwycają!

  2. aivie · Lipiec 14, 2010

    Widzę, że nie tylko ja ratuję się samowyzwalaczem :)

    nienawidzę Cię za te modelingowe fotki! ;) wpędzasz mnie w coraz większe kompleksy :P

  3. grymuza · Lipiec 14, 2010

    no poszalala w tym opolu!

  4. kot-wariat · Lipiec 14, 2010

    piękna ta sesja z opola :) zdjęcia z ogrodu dość ciemne, ale minimalizm ubraniowy jak najbardziej na czasie ;)

  5. sandrula · Lipiec 14, 2010

    ale jestes hot:D

  6. kamila · Lipiec 15, 2010

    zdjecia z sesji boskie. a co do 1 zestawu super japonki. masz bardzo ciekawa twarz…

  7. ladysport · Lipiec 15, 2010

    Bardzo ładne sandałki! Sesja niesamowita!:)

  8. dzieckokwiatu · Lipiec 15, 2010

    JAkoś w tym opolu cię tak ucharakteryzowali, że mi się nie podobasz, tak plastikowo. Nawet twarz wydaje się taka. Może taki zamiar ale mnie się nie podoba, natomiast zdjęcia wśród zieleni jak najbardziej tak

  9. Granda · Lipiec 16, 2010

    opolskie zdjęcia przednie! :)

  10. erill · Lipiec 16, 2010

    @ kiwaczek
    ;)

    @ aivie
    Samowyzwalacz najlepszy przyjeciel szafiarki :P
    Oj tam, oj tam z kompleksami ;))

    @ grymuza
    No troszku ;)) Ale z Toba to ja w ciemno w kazdej chwili i gdziekolwiek :>

    @ kot-wariat
    Dzieku :) No niestety ciut za pozno bylo niestety stad ta ciemnica :(

    @ sandrula
    ;)

    @ kamila
    Dzieku :)

    @ lady sport
    Dzieku :)

    @ dzieckokwiatu
    No na tych opolskim wygladam inaczej i poniekad tez o to chodzi :)
    Dzieku :)

    @ Granda
    Dzieku :)

  11. zofiaross · Lipiec 26, 2010

    Świetne zdjęcia, szczególnie podoba mi się to czarno-białe i te zdjęcia z Opola. Naprawde wyglądasz świetnie!!
    Pozdrawiam!

Skomentuj

