140/141. Bezy, kremy i inne ciapki ;)

Dzisiaj dwa zestawy w podobnych bardzo kolorach. Od drugiego wyszedł pierwszy gdy się okazało, że jest za gorąco na wersje pierwszą, zaś owa wersja pierwotna została potem lekko zmodyfikowana. Zestawy pochodzą sprzed paru dni głównie dlatego, ze nie miałam kompletnie czasu na wstawianie wpisów ;)

Nie mam dzisiaj sił na długie i bardziej treściwe wpisy. Dużo energii zeszło mi w ostatnich dniach na obmyślaniu tego czego będę potrzebowała w sobotę (wczoraj) i jak to ze sobą potem poskładać a następnie na wykonaniu wszystkiego tego czego mi będzie potrzeba. Jestem w połowie bo mam wszystkie materiały. Teraz tylko trzeba to ze sobą posklejać do kupy żeby nudno nie było, i przyciągnęło kogo trzeba. Wszelkie pozytywne fluidy mile widziane :))

140.

Zestaw:

top – vila/ spódnica – vintage/ buty – chinka (2 lata temu)/ perły – bazar

141.

Zestaw:

Top – vila/ Spodnie, bransoletka – auchan/ Buty – Chinka/ lancuchy – DIY

10 comments

  1. ladysport · Lipiec 11, 2010

    Jaka piękna spódnica! Skąd masz?:)

  2. paniniemodna · Lipiec 11, 2010

    Drugi zestaw lepszy!

  3. agg · Lipiec 11, 2010

    też mi się podoba spódnica:) kiedyś uwielbiałam bojówki, ale wzoru moro wprost nie znoszę:D

  4. dzieckokwiatu · Lipiec 11, 2010

    świetna spódnica :D

  5. oldfashioned · Lipiec 12, 2010

    Zestaw ze spódnicą zdecydowanie lepszy, nie mówiąc o perełkach. Tak btw – miło było Cię poznać :)

  6. lavendersummer · Lipiec 12, 2010

    Pierwszy zestaw fajny, super spódnica :)

  7. erill · Lipiec 14, 2010

    @ LadySport
    Dostałam od cioci, stara jest bardzo :)

    @ paniniemodna
    No ja się właśnie nie mogę do końca zdecydować :)

    @ agg
    Dzięku :) No ja się z moro nigdy bardzo nie lubiłam ale ostatnio zachciało mi sie takich spodni i muszę przyznać, że obecnie są jednymi z moich ulubionych :)

    @ Dzieckokwiatu
    Dzięku :)

    @ oldfashioned
    Dzięku :) I wzajemnie :))

    @ lavendersummer
    Dzięku :)

  8. kamila · Lipiec 15, 2010

    ze spodniami szczerze mało mi sie podoba, nie lubię moro. ale ze spódniczko kobieco… i tak Ci wg mnie jest lepiej

  9. kamila · Lipiec 15, 2010

    ze spodniami szczerze mało mi sie podoba, nie lubię moro. ale ze spódniczka kobieco… i tak Ci wg mnie jest lepiej

  10. daguchna · Sierpień 7, 2010

    Lubię moro, ale chyba wolę spódniczkę… Lubię takie zwiewne, z trochę „regionalnymi” wzorami :)

Skomentuj

