139. Ołówkowy jeans :>

Spódnice wyszperałam w szmateksie.. Wisiała sobie niepozornie, przewieszona przez pół na wieszaku. Prawie ja ominęłam gdyby nie rodzaj dżinsu z jakiego jest zrobiona. Taki sprany jakby z dodatkiem wybielacza. Nie wiem czy pasuje do niej nazwa acid, ale coś z owego w niej jest na pewno. Miłym zaskoczeniem okazał się fakt, ze udało mi się ją zapiąć bez problemu bo wyglądała na mega wąską ;) Dołożyłam do niej top z nadrukiem łańcucha, siateczkowy topik z nadrukami które czasem wyglądają jak tatuaże i dałam dużo duuużo na szyję. Następnym razem jednak dam pod spód gładki top; bo mam takie uczucie, że zrobiło się ciut za dużo..

Dałam też butom drugą szansę. chodziło się ciut lepiej jakkolwiek czuje ten błąd wykonania i jeśli pasek im nie pomoże to się rozstaniemy jakkolwiek pięknie by nie wyglądały..

Oraz bonusowo portret wykonany przez Przyszłegomęża :)

Zestaw:

Spódnica – sh/ topy – allegro/ wisiory – DIY + F&F/ Ramoneska – Czechy/ Buty – F&F

25 comments

  1. Klamoty · Lipiec 7, 2010

    Może i za dużo, ale za to niegrzecznie i to z taką spokojną, zachowawczą spódniczką. Ma to niesłychany urok. Wykrzesałaś z tego ciucha coś, czego bym się nigdy nie spodziewałam, bo szczerze mówiąc, masę takich ciuchów przerzuciłam na wieszakach ;) Jesteś niesamowita!

  2. mala100gosia · Lipiec 7, 2010

    faktycznie ciut zaduzo, ale tylko ciut :) zestaw w klimacie lat 80’tych, a taki roadzaj dzinsu nazywa isę czesto marmorkowym

  3. fashioneria · Lipiec 7, 2010

    Spódnica jets rewelacyjna, bardzo mi si podoba zestawienie ze szpilkami. Wyglądasz sexy.

  4. Wiolussiek · Lipiec 7, 2010

    po prosty super zestaw! nie moja długość spódnicy ale jeans jest świetny! no i ubóstwiam Twój miszmasz naszyjników razem z tą bluzką! ślicznie wygląda

  5. ladysport · Lipiec 7, 2010

    Spódnica jest zajebiaszcza! Nie dość że ołówek, to jeszcze sprana fajnie;)

  6. callifornication · Lipiec 7, 2010

    spódnica strasznie fajna, ale znajc mnie ciagnelabym sobie na dlugo ledwo za kolana, albo przed;)

  7. lavendersummer · Lipiec 7, 2010

    Bardzo fajnie wyglądasz :) spódnica i kurtka są świetne :)

  8. KocieOko · Lipiec 7, 2010

    Te buty są cudowne! Tak strasznie żałuję, że jak już ogarnęłam gdzie się je kupuje, to nie było mojego rozmiaru ;((

  9. jukejka · Lipiec 7, 2010

    też jestem za gładkim topem. spódnica jest świetna, no i buty!

  10. robaczek · Lipiec 7, 2010

    fajnie!

  11. peyton · Lipiec 7, 2010

    całkiem nieźle wygląda ta jeansowa spódnica! bardzo dobrze ci w takich!

  12. dzieckokwiatu · Lipiec 7, 2010

    Bardzo drapieżnie :D Kontrastuje z twoimi łagodnymi rysami.

  13. Bobs. · Lipiec 7, 2010

    wooow, jest piękna :) o ile się nie mylę jest to dżins marmurkowy :) buty też piękne!

  14. assonnata · Lipiec 7, 2010

    o nie, ta spódnica to koszmarna moda mojego dzieciństwa, a kysz dekatyzom!

  15. sandrula · Lipiec 7, 2010

    skądś Ty wytrzasnęła tą kiece! masakra super jest;)

  16. Riennahera · Lipiec 7, 2010

    Spódnica się podoba.

  17. eule · Lipiec 7, 2010

    fajna spódnica, buty też

  18. thestreetfashion5xpro · Lipiec 8, 2010

    Lovely style! Love it…Great post and pictures…

  19. Mikax3 · Lipiec 10, 2010

    ostatnie zdjęcie piękne! śliczna spódnica!

  20. Agnieszka · Lipiec 12, 2010

    Całość zachwycająca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  21. erill · Lipiec 14, 2010

    @ Klamoty
    Dzieku :)

    @ malagosia
    Właśnie, marmurkowe! ;) Nie mogłam sobie przypomnieć ;) Dzieku ;)

    @ fashioneria
    Dzięku :) No wlasnie ona ma taka dlugosc ze tylko wysokie buty dobrze wygladaja.

    @ Wiolussek
    Dzięku :))

    @ ladysport
    I to wlasnie sprawilo, ze musiala wyjsc ze mna ;)

    @ Callifornication
    No ja troche nie mam jak zmienic jej dlugosci poza mechaniczna bo jest idealnie dopasowana wszedzie ;)

    @ levendersummer
    Dzięku :)

    @ KocieOko
    One pieknie wygladaja ale naprawde nic nie stracilas bo nie jest to szczyt wygody poruszanie sie w nich. Dlatego ja chodze w nich rzadko i na bardzo krotkich dystanasach. Moze to sie zmieni jak dodam pasek ale nie mam pewnosci.

    @ jujeka
    No ja chyba tez jednak :)

    @ robaczek
    Dzieku :)

    @ peyton
    Dzieku :) Sama jestem zaskoczona bo raczej nie sadzilam, ze moge dobrze sie prezentowac w olowkach. Takie tam przekonania na temat swojej figury ;)

    @ dzieckokwiatu
    Hehehe ;) Cos w tym jest ;)

    @ Bobs.
    Dzieku ;)

    @ assonata
    Za moich czasow marmurki byly bardzo modne ;) Na szczescie kojarzy mi sie z fajnymi czasami ;)

    @ sandrula
    Z lumpeksu ;)

    @ Riennahera
    Dzieku :)

    @ eule
    Dzieku :)

    @ thestreetfashion5xpro
    Thnx! :)

    @ Mikax3
    Dzieku :)

    @ Agnieszka
    Dzieku :)

  22. kamila · Lipiec 15, 2010

    i matko. a ja po mamie identyczna wyrzucilam bo byla 2 rozmiary za duza bo za bardzo schudlam. wygladasz idealnie. swietne polaczenie kurtki i spodnicy. i to seksowne rozciecie. gdzie mi tam do Ciebie

  23. nielegalna · Lipiec 15, 2010

    Góra stroju… po prostu rewelacja!!

  24. Ramonies · Lipiec 16, 2010

    Ta spódniczka jest zajebista, bluzeczka i biżuteria też! Wyglądasz świetnie

  25. Agnieszka · Lipiec 30, 2010

    Zdjęcie nr 2! Jest genialne, podobnie jak każdy element tego zestawu razem i osobno!

Skomentuj

