138. Max(i)malny upał..

Co tu dużo mówić.. tropiki mamy obecnie we Wro. Poza myśleniem „pij wodę, nie wyschniesz” i „uciekaj przez żarem” ciężko skupić się na czymkolwiek innym. W takim okresie istnieją dla mnie tylko buty płaskie. Japonki (jak w dzisiejszym zestawie) lub sandałki. I jak najlżejsze rzeczy, możliwie najmniej przylegające do ciała i maksymalnie przewiewne..

Stąd też jestem ubrana w zwykłą (ale jakze popularną) maxi dress HaeMową, pasek (bo niestety został tylko rozm 40 a to jednak za duże na mnie o 2 – 4 rozmiary; czarna mam 36 tak na przykład) i naszyjnik. Nic poza tym a i to to już dużo. Zdecydowanie przychylam się do urlopowego minimalizmu ;)

Zestaw:

Kiecka – H&M/ Wisior – wszystko za 5zł/ pasek – prezent/ buty – inblu

17 comments

  1. mala100gosia · Lipiec 4, 2010

    ciekawy pasiak i świetny naszyjnik

  2. panna marta · Lipiec 4, 2010

    Naprawdę ładnie Ci w tej sukience! Sporo dziewczyn w nich pomyka a nie wszystkim pasuje. Pozdrawiam:)

  3. paniniemodna · Lipiec 4, 2010

    Cudownie Ci w tej sukience !

  4. mekinking · Lipiec 4, 2010

    kiecka wyglądała na biało czarną na pierwszym zdjęciu i chyba w takich kolorach by mi się bardziej podobała. ale i tak jest niezła. i zdjęcia też fajne, widać, że pogoda dopisuje :)

  5. Miuska · Lipiec 4, 2010

    Mimo że to rozmiar 40 to i tak cudnie na Tobie leży :) Bardzo ładna ta maxi dress i stanowczo wygląda dobrze na takich szczupłych osobach jak Ty :) w końcu paski mają to do siebie, że poszerzają :) Tobie na szczęście to nie grozi ;)

  6. agg · Lipiec 4, 2010

    też uległam magicznej czerwonej metce:D nie widać, że sukienka jest aż tak za duża, dobrze się zamaskowałaś:)

  7. Riennahera · Lipiec 4, 2010

    Widziałam dzisiaj Twojego sobowtóra.

  8. Drusilla · Lipiec 4, 2010

    świetna ta sukienka, mierzyłam ją w HM w Arkadach, ale niestety 36 było na mnie za duże :( (nawet nie wiem czy w ogole był rozm 34)

  9. ladysport · Lipiec 5, 2010

    Wyglądasz super, podoba mi się pasek!:)

  10. fella · Lipiec 5, 2010

    pieknie :)

  11. glisssta · Lipiec 6, 2010

    O! A takich u mnie w ogóle nie było:) tylko czarne:)

  12. werka · Lipiec 6, 2010

    masz świetna figure, wiec bardzo dobrze Ci w takim kroju. i gratuluje wynalezienia tak ciekawego naszyjnika w sklepie wszystko za 5zl :)

    werka z eliwer

  13. kiwaczek2 · Lipiec 6, 2010

    no tak one są spore bo ja mam 38:D a tak w ogóle to czemu kupiłaś taką samę eh eh!! :D i akurat Miuska ta sukienka ma to do siebie że mimo pasków nie podrubia – MAGIA:)

  14. erill · Lipiec 7, 2010

    @ mekinking
    Ja czarno biala (tylko w pionowe pasy) juz mam wiec nie chcialam miec drugiej. Poza tym ta jestem moim zdaniem ciekawsza :)

    @ Miuska
    Przyznam szczerze ze balam sie ze bedzie duzo szersza ale jest w miare ok, szczegolnie jak sie doda do niej pasek :)

    @ riennahera
    Dobrze wiedziec, ze mam sobowtora na zielonej wyspie ;)

    @ Drusilla
    Numeracja H&M jest zawyzona. 36 jest jak 38, wiec musialabys szukac 32 a to juz na dzieciecym :(

    @ kiwaczek
    Bo tak mi sie spodobala u Ciebie ze po prostu musialam miec taka sama ;P

    @ Dziekuje wszystkim za mile komentarze :) Fajnie, ze sie Wam podoba :)

  15. Marchewkowa · Lipiec 9, 2010

    Wyglądasz nieziemsko! Biało-fioletowe pasy bardzo zdobią. Ta wersja jest zdecydowanie fajniejsza niż czarna.

  16. erill · Lipiec 14, 2010

    @Marchewkowa
    Dzieku :) No wlasnie ja tez wole ta niz czarno-biala :)

  17. kamila · Lipiec 15, 2010

    jadę dzisiaj do Krakowa i mam nadzieje ze w H&M upoluje jakas ladna dluga kiecke. jesli oczywiscie bedzie na mnie pasowac. twoja bardzo fajna

Skomentuj

