136. DIY i opatrzone szorty ;)

Strasznie podobają mi się rockowe motywy w trendach. Wszelki acid jeansy, podarcia, wycięcia, darcia i inne takie „niechlujne” detale ciuchów które dodają im charakteru. Jako, że acid jeans już mam, wycięte jeansy też (swoja drogą chyba wolę niebieskie pocięte niż czarne) to przyszła pora na top. I tak do topa dorwały się nożyczki w moich dłoniach i zrobiły wentylacje pleców ;) Lubie takie efekty. W przypływie zachwytu podobnie przerobiłam inną bluzkę ale to przy okazji ;)

Generalnie jestem trochę wypruta z energii.. poruszanie się w słońcu na rowerze, potem na rolkach a na deser pompowanie wody do wanny (tej) w ramach altruizmu interesownego (tak, wiem, że to oksymoron) ;) Będę miała wielki muły na ramionach ;P Ale przynajmniej nie będę miała stanów przedzawałowych przy używaniu statywu ;)

Detale:

Top:

Dodatki:

Buty:

Zestaw:

Top – Terranova+DIY/ Szorty – F&F/ Wisior – DIY/ Kolczyki – BKK/ Buty – Deichman

22 comments

  1. Celina · Czerwiec 28, 2010

    Lubię ciachanie bluzek i koszulek!

  2. grymuza · Czerwiec 28, 2010

    mega mi sie podoba motyw z tym stanikiem co przebija, najsss

  3. Elegant · Czerwiec 28, 2010

    Fajne fotki… bardzo mi się podobają.

  4. Kalina · Czerwiec 28, 2010

    Tak właściwie to jest pleonazm a nie oksymoron;) A zestaw fajny, pozdrawiam Kalina

  5. Sheila · Czerwiec 28, 2010

    No ostro z tą koszulką :)))

  6. Malena · Czerwiec 28, 2010

    Uwielbiam kolor tych spodnek! W ogóle zestaw kolorystycznie efektywnie zaspokaja moje estetyczne wymagania :) I jeszcze te dziury z tyłu! Mmmmm:)
    PS. Nie było mnie tu dawno, a widzę, ze duuużo dobrego się działo! Nie umiem Cię zasubskrybować – nie widzę nigdzie RSSa :/

  7. erill · Czerwiec 28, 2010

    @ celina
    Ja też :D Co widac ;)

    @ grymuza
    mrr ;)

    @ Elegant
    Dzięku :)

    @ Kalina
    W zamierzeniu miał być oksymoron ale dodałam bez przed interesowanie i wyszlo inaczej ;)

    @ Sheila
    ;)

    @ Malena
    Ja też ;) Dlatego je maltretuje ze wszystkim z czym się da ;) Dzięku :)
    RSSa zapomniałam dodać ale już nadrobiłam i jest po prawej stronie opcja rss :)

  8. cuksowa · Czerwiec 28, 2010

    te szorty wymiatają..

  9. kotowa · Czerwiec 28, 2010

    dzisiejszy zestaw jest idealny, i kolorystyka fajna i ciuchy same w sobie bardzo ładne. będziesz pożyczać?? :P

  10. Agnieszka · Czerwiec 29, 2010

    Piękne te szorty. W tym prostym zestawie nabrały mocy :)

  11. Callifornication · Czerwiec 29, 2010

    coraz bardziej przekonuje się do takich butów;)

  12. dzieckokwiatu · Czerwiec 29, 2010

    kolor szortów <3

  13. agacior89 · Czerwiec 29, 2010

    Ojej, nawet mnie się podoba, choć wybredna dość jestem :)

  14. mamalgosia · Czerwiec 29, 2010

    świetne buty. mam takie same – ostatnio były na blogu :D jak ci się noszą? :D

  15. robaczek · Czerwiec 29, 2010

    podoba mi się ten zestaw, jest taki świeży (kolory) ale jednocześnie z pazurem
    ja osobiście zrezygnowałabym z naszyjnika i tych cięć na koszulce, ale i tak jest fajnie tak jak jest

  16. ŻuŻu · Czerwiec 29, 2010

    zdecydowanie podoba mi się ten zestaw! Kolor spodenek jest taki, że…ahh!!! przełamany delikatnym różem wygląda świetnie, do tego dodatki (naszyjnik!) i jest cacy! nawet buty, których nie lubię bardzo, tutaj świetnie pasują=)

  17. paniniemodna · Czerwiec 29, 2010

    Uwielbiam Cie w rozpuszczonych wlosach !:)

  18. sandrula · Czerwiec 30, 2010

    naszyjnik cudo

  19. erill · Czerwiec 30, 2010

    @ cuksowa
    ;)

    @ kotowa
    A dziekowac ;) mooozeee, mooozeee ;)

    @ callifornication
    No ja musze powiedziec, ze jestem nimi zachwycona :) Tylko przy bardzo duzym upale odczuwa sie ich zakrytość :)

    @ Agnieszka
    :)

    @ dzieckokwiatu
    Ja tez ;)

    @ agacior
    A milo mi :))

    @ mamagosia
    Bardzo dobrze, od trzech dni w czykolwiek nie wychodze te buty ida ze mna ;P

    @ robaczek :)
    Dzieku :)

    @ ŻuŻu
    Dziekowac :))

    @ paniniemodna
    Ja sie oswajam z taka wersja siebie bo zawsze je zwiazywalam :)

    @ sandrula
    Dzieku :)

  20. MysiaTygrysia · Lipiec 1, 2010

    Moja córcia ma prawie identyczne spodenki, widzę wiec, że staną się hitem piaskownicy :D
    Pozdrawiam!!!

  21. mala100gosia · Lipiec 1, 2010

    jesteś pierwszą osobą na której podobają isę mi takie buty :)

  22. erill · Lipiec 14, 2010

    @ MysiaTygrysia
    No ja bym sie do piaskownicy (takiej wokolo morskiej) chetnie przytuliła ;))

    @ malagosia
    Dzieku :)

Skomentuj

