135. Flying :>

W ramach robienia wszystkiego poza tym co muszę – czyt. uczyć się – kolejna notka :)

Przestawiam się na innego kompa obecnie. Generalnie jest spoko ale czasem z pośpiechu, odruchu naciskam nie te klawisze co sprawia, że nagle tekst mi w całości znika ;) Czasem to frustruje, a czasem ciężko wzdycham i zaczynam od nowa. Oczywiście innymi słowami. Mam jakąś taka dziwną przypadłość polegającą na tym, że po napisaniu czegoś nie jestem w stanie tego powtórzyć.. tylko gdzieś tam powtórnie mieszczę się w ramach tematu który zaczęłam. Podejrzewam, że ten sam mechanizm jest odpowiedzialny za to, że kładąc się do łóżka czy w nim leżąc mam mnóstwo świetnych pomysłów i tekstów a gdy przychodzi do ich spisania to albo ich już nie pamiętam albo nie stać mnie na swobodę w ich wyrażaniu.. lipa no nie? :/

A propo stroju dzisiaj. Było już wszystko poza butami. Buty mam z zeszłego roku jeszcze. Generalnie je lubię ale nie w upałach bo wtedy zawsze mnie ocierają. Powoli dochodzę do wniosku, że kształt peep toe nie jest ulubionym dla moich stóp. Tak samo jak paski na pietach w butach dlatego niebawem wywietrzę szafę i pozbędę się ciuchów ale i butów :> W każdym razie ciuchy zestawione letnio, w kolorach już znanych choć nie koniecznie w tych ciuchach. No i tyle :)

Poza tym, że solidnie pracuje nad oponką na swoim brzuchu co czasem widać niestety już na zdjęciach owe są w dwóch klimatach. Na poważnie.. i nie nie-poważnie ;)

Zdjęcia wykonał of koz Przyszłymąż :):*

Zestaw:

Szorty – Cubus/ Top, pasek – F&F/ Narzuta – AEWoman/ Buty – Carrefour/ Kolczyki – NewYorker/ Skarpetki – Chinka

5 comments

  1. kotowa · Czerwiec 27, 2010

    mam to samo, nawet nie potrafię powiedzieć co to za idiotyczna kombinacja klawiszy kasuje mi tekst, ale to się dzieje codziennie.. no ale wracając do ciuchów: superowe :D lepiej podkreślić twoich mega długich i pięknych nóg się nie dało :))

  2. ladysport · Czerwiec 27, 2010

    No nie….Najpierw super buty z Tesco, a teraz z Kerfura!:))))

  3. dzieckokwiatu · Czerwiec 27, 2010

    Oponką xD na brzuchu. To mnie uuuuuuuuuuuuubawiło :D Oponek nie widziałeś :D jakoś tak te spodenki mi nie pasują, sweterek urzeka zielenią :D

  4. sandrula · Czerwiec 28, 2010

    kolory i te Twoje mega dłuuuuuuugaśne nogi:P

  5. erill · Czerwiec 28, 2010

    @ kotowa
    No wlasnie ja tez nie.. i to jest chyba najgorsze ;)

    @ ladysport
    No co ja poradze, ze one same do mnie wolaja? ;)

    @ dzieckokwiatu
    Nie no wiem, ze znajda sie wieksze.. ale ja przywyklam do braku i jej obecnosc jest ciut frustrujaca ;) No mnie tak po namysle tez te szotry nie graja ;)

    @ sandrula
    ;)

Skomentuj

