134. Nazywam się Erill i kupuję w Tesco ;P

Przede wszystkim na wyprzedażach które mnie powitały pewnego poranka w tesco na bielanach. Wchodze a tam raj.. wszystko 50% i 70% mniej ;) Kupiłam top khaki, tuniczko-sukienkę w kwiaty oraz nie wyprzedażowe buty..

Ale buty to po prostu był jakiś amok. Ja generalnie uważam się za osobę rozsądną w zakupach. Rozsądną w sensie kupuje po przemyśleniu, zastanowieniu się a nie wszystko jak leci, mimo, ze kupuję często ;) Ale z tymi butami było tak.. że weszłam.. zobaczyłam i oniemiałam… One musiały być moje.. po prostu musiały. Wszystko w nich było takie jak potrzebowałam, chciałam i w ogóle och ach, cud, miód i orzeszki bez soli :P Generalnie przytuliłabym jeszcze koturny z Tesco.. ale to potem :>

Dzisiaj w zestawie owe buty właśnie, leggi i tuniko-kiecka :) Plus ramoneska i w bonusie Marlena ;P

Zestaw:

Tunika, buty – F&F/ legginsy – TakkoFashion/ Ramoneska – czechy/ Kolczyki – NewYorker/ Czarny sierść – udomowiona kotka zwaną Marleną lub pieszczotliwie terrorystką

26 comments

  1. agg · Czerwiec 24, 2010

    świetne te buty, też bym je kupiła choć raczej nie chadzam na obcasach, ale taka promocja na pewno by mnie skusiła, i ten kolor!

    • Isia · Czerwiec 24, 2010

      jadę do Tesco :P

  2. Rysia · Czerwiec 24, 2010

    Fajna tunika i świetne buty. Ja już wieki nie byłam w tesco i chyba będę musiała to nadrobić :)

  3. bessnel · Czerwiec 24, 2010

    To ja się chyba wybiorę do Tesco jak tam takie cuda przeceniają! :)

  4. nolly · Czerwiec 24, 2010

    kojarzy mi sie z tym strojem tylko jeden tekst : rock my world ! :)

  5. robaczek · Czerwiec 24, 2010

    Tak, tak – ja też należę do tej grupy uzależnionych:D Ostatnio zauważyłam że coraz częściej zdarza mi się ubrać w niemal wszystkie rzeczy z f&f:D
    Ładny zestaw.

  6. Fuksjanna · Czerwiec 24, 2010

    Dzisiaj też skoczyłam do Tesco, ale siła woli powstrzymałam się przed kupnem kwiatkowej spódnicy:P Twoją tunikę też mierzyłam, ale nie wyglądała na mnie za dobrze. Za to na Tobie leży świetnie. Pasek też dużo jej dał;) Podoba mi się połączenie kwiatków z ramonseką-tak romantycznie rockowo wyszło;)

  7. Miuska · Czerwiec 24, 2010

    No to już wiem co będę robić w sobotę! NIe ma co, ale jadę do Tesco i mam nadzieję, że znajdę tam takie cudności jak Twoje! Na Twoich spódniczce i tej tunice widzę najpiękniejszy wzór kwiatowy jaki do tej pory udało mi się znaleźć. Też chcę go mieć w swojej szafie! :D
    A buty..Matko jaki one mają piękny kolor! Je też bym sobie sprawiła :)

  8. ŻuŻu · Czerwiec 24, 2010

    buty, tunika miodzo! na ostatnim zdjęciu wyglądasz zupełnie inaczej niż zazwyczaj!=)

  9. isa_bella · Czerwiec 24, 2010

    buty są świetne – tez bym brała !!!

  10. pani_la_mome · Czerwiec 24, 2010

    Świetne buty i tunika!Twoja kotka to terrorystka, a moja morderczyni:)

  11. http://magdalen-a.blogspot.com/ · Czerwiec 24, 2010

    wow! wow! wow! chyba zostanę fanką tesco!:)

  12. Anisha · Czerwiec 24, 2010

    Buty są niesamowite, ile kosztowały? Ja miałam podobną sytuację z butami z Ryłko, zobaczyłam je i już nie mogłam ich zostawić…:P

  13. Klamoty · Czerwiec 24, 2010

    I dobrze robisz :)

  14. dzieckokwiatu · Czerwiec 24, 2010

    Świetny kocurek ;) No a mnie jak najbardziej buty się podobają ;d

  15. Callifornication · Czerwiec 24, 2010

    ja nazywam się kasia, mam 16 lat i wydaje prawie calą swoją kase na ksiazki i ubrania;)
    jestem pierwszy raz na twoim blogu, ale jestem pod wrazeniem kolejno: twoich nog, twoich butow i boskiego kota;)

  16. Callifornication · Czerwiec 24, 2010

    pomyłka: miało być ‚nie pierwszy’

  17. cuksowa · Czerwiec 25, 2010

    świetne buty!

  18. kiwaczek2 · Czerwiec 25, 2010

    oł yeah:) cóż za cudowny kolor tych butów. i te kwiaty. i Marlena. no lepiej być nie może;)

  19. Sandrita · Czerwiec 25, 2010

    Erill! TO SĄ BUTY, O KTÓRYCH MARZĘ! Sandałki, na słupku… jadę do TESCO!!!!

  20. sandrula · Czerwiec 25, 2010

    buty absolutnie przecudowne!

  21. ladysport · Czerwiec 25, 2010

    Ja muszę się w końcu wybrać do Tesco…Buty super!

  22. Sandrita · Czerwiec 25, 2010

    Kupiłam :) Ale w Magnolii, bo na Bielanach już ich nie było (z różowych były tylko 41, a z czarnych same 39). A w Magnolii…. raaaaaj. wieszak się uginał od czarności, chociaż 38 wzięłam ostatnie :D za całe 59zł :D !! dobrze, że dodałaś notkę, bo ja o takim fasonie butów marzyłam od 4 mc!

  23. kotowa · Czerwiec 26, 2010

    jaaa.. ona ma różowe butyy! :P tfu, chciałam powiedzieć fuksjowe ;) śliczna ta tunika, ale i tak od wszystkiego moją uwagę odciąga kot. czadowy! :D

  24. Ann. · Czerwiec 26, 2010

    A ja uwielbiam zakupy w teco – szczególnie na dziale dziecięcym ;] o dziwo mam kilka bluzek na 12/13 lat :)

    Świetna tunika.

  25. erill · Czerwiec 27, 2010

    @agg
    Buty nie byly na przecenie :) Ale uważam, że 59 zł za nie to i tak nie majątek :)

    @ Isia
    Jak nie dostaniesz tam to u siebie Ci kupie :> Bedziesz musiala do mnie przyjechac wtedy :P:*

    @ Rysia
    Dzięku :) No ja bywam regularnie bo tam zakupy robie :)

    @ bessnel
    Pocam, aczkolwiek trzeba się naszukać :) Buty nie były przecenione ale u tak są w rozsądnej cenie :)

    @ nolly
    A coś w tym jest :) Podoba mi się :)

    @ robaczek
    Kurczę ale faktem jest ze poziom tych ciuchow i butow jest naprawde wysoki :) Ja wole F&F nie rzadko czesciej do H&Mu :> Dzięku :)

    @ Fuksjanna
    Też patrzyłam na te spódniczki. Ale, mam kombinezon z tego samego materiłu i niestety to się strasznie gniecie. Wiec ponieciona mini równa się ultra mini i odpuściłam :)
    Dzięku :)

    @ Miuska
    Mam nadzieję, ze zakupy były udane :) Faktem jest, ze te wzory mnie też leżą najbardziej :) A buty.. no to właśnie ich kolor mnie oczarował ;)

    @ ŻuŻu
    Dzięku :) Inaczej pewnie dlatego, że zrobiłam wytrzeszcz oczu ;)

    @ isa_bella
    Dzięku ;)

    @ pani_la_mome
    Dzięku :) Nie wiem który koci temperament gorszy ;)

    @ magdalen-a
    ;) Polecam, warto :D

    @ Anisha
    59 zł :) No czasem się takie zdażają, że trzeba je adoptować ;)

    @ Klamoty
    ;)

    @ dzieckokwiatu
    To ona jest, w sensie ta sierść czarna ;)

    @ Callifornication
    Hehehe.. widzę, ze mamy podobnie z kierowaniem swojego budżetu ;) U mnie przed ciuchami są buty jednak :P
    Dzięku ;)

    @ cuksowa
    Dzięku :)

    @ kiwaczek
    Dzięku :)

    @ Sandrita
    To się ciesze, ze pomogłam Ci je „znaleźć” :) I fajnie, ze je dostałaś! :D

    @ sandrula
    Dzięku :)

    @ ladysport
    Jedź, jedź :) Jest po co :D

    @ kotowa
    Hiehiehie :P Doookldanie :P

    @ Ann
    ja też ;) Tyle, że ja 14-15 bo mnie duzo wzywż jest ;)

Skomentuj

