133. Gothic maxi dress ;)

Długie, proste, czarne.. do tego sznurowane buty, skóra.. no skojarzenie ze stylem gothic’u nie może być silniejsze. Nie wiem czemu te elementy wyzwalają we mnie takie wyobrażenia ale tak już zdaje się zostanie. Bohaterką wpisu jest bardzo popularna wśród szafiarek czarna maxi dress z H&M’u. Jest świetna. Mimo swojej długości świetnie się w niej chodzi w najgorszy upał.. No khym.. może w pełnym słońcu tobym w czerni nie wyskoczyła jakkolwiek jeśli chodzi o lekkość materiału jak najbardziej. Jakkolwiek.. coś za coś.. jest lekka.. ale przy tym prześwitująca jeśli źle się stanie; np. pod słońce, lampę, etc.

Zdjęcia są sprzed.. jakiś dwóch tygodni przynajmniej. Zrobiła i obrobiła je Agata Grymuza :*

Aha, tak w ogóle to taki styl bardzo mi się kojarzy z riennaherą :)

Zestaw:

maxi – H&M/ top – sh/ buty – Chinka/ torebka – Vintage/ kurtka – stadion Xlecia

17 comments

  1. Miuska · Czerwiec 22, 2010

    Wiedziałam, że długie spódnice opanują szafiarki :D Widać to co raz bardziej :D
    Chociaż u Ciebie sukienka, a nie spódnica to i tak uważam, że świetnie wyglądasz w takiej długości!
    No i buty <3! Cudne!

  2. hellol there zuzia ♥ · Czerwiec 22, 2010

    cały zestaw, rewelacja! :)

  3. kiwaczek2 · Czerwiec 22, 2010

    ah te hamowe maxi. powinna być akcja pt moja hamowa kiecka

  4. Agnieszka · Czerwiec 22, 2010

    Cudowna stylizacja, przepiękna w swej prostocie!

  5. cuksowa · Czerwiec 22, 2010

    Wyglądasz genialnie..

  6. goha · Czerwiec 22, 2010

    super zestaw. Czasami lubie czern a zwlaszcza w takim wydaniu. Podoba mi sie to ze pokazujesz siebie w rOznych odslonach, widac ze bawisz sie moda i trendami. POZDRAWIAM COLOURS OF LIPSTICK

  7. Elle Michelle · Czerwiec 22, 2010

    Nooooo żurnalowo wręcz! super wyglądasz i fajne foty, chociaż to nie mój styl. podoba mi się obróba zdjęc :)

  8. dzieckokwiatu · Czerwiec 22, 2010

    wkurzę się. Też chce taką kiecę!

  9. assonnata · Czerwiec 22, 2010

    świetny zestaw wykombinowałaś! może buty bym zmieniła na płaskie, ale ta maxi super

  10. Callifornication · Czerwiec 22, 2010

    ja jestem szczesliwa posiadaczka prawie, ze identycznej maxi dress, tyle ze z new looka;) dzisiaj w niej chodzilam, ale wyglądałam nieco inaczej;) Jednak Twoje zestawienie bardzo mi się podoba;)

  11. ladysport · Czerwiec 22, 2010

    Zestaw jest super! Bardzo podobają mi się buty i torebka!

  12. fella · Czerwiec 22, 2010

    wow!
    super ;)

  13. Koko · Czerwiec 22, 2010

    buty… Buty…BUTY!!!

    gdzie? za ile? :(( sto lat takich szukam

    „Chinka” chodzi o tę w wawie?

    stylizacja stylowa

  14. Klamoty · Czerwiec 23, 2010

    Takie zestawy były bardzo modne w latach ’90 i tak też mi się kojarzą. Bardzo lubię ten styl, bardzo dobrze go wyczułaś :)

  15. erill · Czerwiec 24, 2010

    @ Miuska
    To prawie takie opanowanie jak przez słynne traperki z Deichmana ;)
    Dzięku :)

    @ hello there zuzia
    Dzięku :)

    @ kiwaczek
    hahah.. nooo :D JA bym przytuliła jeszcze ta w pasy biało-fioletowe ;)

    @ Agnieszka
    Dzięku :)

    @ cuksowa
    Dzięku :)

    @ goha
    Dzięku :) tak sobie czasem myślałam, ze może powinnam mieć jeden styl ale chyba tak nie potrafię.. lubie się zmieniać nawet jesli tylko w ciuchach ;)

    @ Elle Michelle
    Dzieku :) One faktycznie troche zurnalowe ;)

    @ dzieckokwiatu
    Polecam, jest genialna :)

    @ assonata
    Dzięku :) Akurat tutaj pasowały mi te buty ale do niej to chyba każde grają ;)

    @ Callifornication
    A widziałam, widziałam u Ciebie :) Dzięku :)

    @ ladysport
    Dzięku :)

    @ fella
    ;)

    @ Koko
    Buty kupiłam w Chince we Wrocławiu, za jakies 59 zl chyba. I jak byłam ze dwa tygodnie temu to wciaz była to ostatnia para. Rozmiar 39.

    @ Klamoty
    No cos w tym jest :) Dzięku :)

  16. km · Czerwiec 27, 2010

    zestwa OK, ale torebka zupelnie nie pasuje IHMO

  17. mala100gosia · Lipiec 1, 2010

    fenomenalny zestaw :)

Skomentuj

