132. Cukiereczek part II

Coś ostatnio jest w powietrzu, że ja był tylko spała i spała. Dobudzić się rano nie mogę, zalogować długo po wstaniu; ruchy mam ociężałe a tu terminy gonią, czas się kurczy a ja mam wrażenie, że jestem w polu. Jedyne co sprawnie idzie to paradoksalnie sprawy związane z Wielkim Dniem. A moje egzamiany leżą, praca idzie jak krew z nosa, zaś sprawozdanie z praktyk kojarzy się z wielką pustką bo nijak nie wiem co napisać :/

Tydzień uciekł mi w trymiga. Ledwo był poniedziałek a dzisiaj już sobota..

Strój? Jaki jest każdy widzi. wszystko już było gdzieś tam wcześniej tylko nie w takiej wersji zmiksowania. Przekonuję się coraz bardziej do tego, że posiadanie jasnych butów w szafie jest niezbędne i dziwie się że tak późno to odkryłam ;) Jakkolwiek o cielistych szpilkach w wersji klasycznej myślę nadal ;)

Dziś wraz ze mną na zdjęciach Roko :> Pies Mamy Przyszłegomęża ;)

Niektóre fotki są trochę odjechane :P

Zestaw:

Spodnica, Top – F&F/ buty – Aldo %/ wisior – sklep wszystko za 5 zł/ pasek – od jakiś szortów.

10 comments

  1. Celina · Czerwiec 19, 2010

    3 od dołu zdjęcie jest cudne. Wyglądasz naprawdę swietnie.

  2. Buszująca w szafie · Czerwiec 19, 2010

    bardzo fajna spódnica! no i buty ; )

  3. Lady_Choco · Czerwiec 19, 2010

    cudowne buty ;)

  4. assonnata · Czerwiec 19, 2010

    fajny ten zestaw!

  5. kiwaczek2 · Czerwiec 19, 2010

    no super. zdjecia wyszły czaderskie. buty sa fantastyczne. w ogóle ładnie wyglądasz;-) słodziutko

  6. Miuska · Czerwiec 19, 2010

    Tytuł posta idealnie dobrany do zawartości :) Taki z Ciebie słodki cukiereczek :)
    Spódnicy zazdroszczę i chyba będę zazdrościć za każdym razem jak ją pokażesz. Gdybym tylko miała gdzieś blisko Tesco :( Może jakaś się ostała jeszcze i czeka na mnie :D
    No i te buty masz cudne. Twoje nogi plus ich obcas równa się zawrót głowy :)

  7. Miss Shakespeare · Czerwiec 19, 2010

    Przepięknie wyglądasz, cudne buciki i spódniczka i słodizakowego masz towarzysza spaceru :D:D

  8. grymuza · Czerwiec 19, 2010

    ale suodziak!

  9. erill · Czerwiec 22, 2010

    @ Celina
    Dzięku :)

    @ Buszująca w szafie
    Dzięku :)

    @ Lady_Choco
    Też je kocham ;)

    @ assonata
    Dzięku :)

    @ kiwaczek
    Zdjęcia to jak najczesciej Przyszłymąż takie czaderskie robi :) Dzięku :)

    @ Miuska
    hehe, tak się czułam poniekąd w tym zestawieniu. A wiesz, ze ja ostatnio widziałam, ze Wrocku w jakims tesco, ze jeszcze były :> Jakby co to zajrze :>

    @ Miss Shakespeare
    Dzięku :) To faktycznie wygląda słodko ;)

    @ grymuza
    ;) :*

  10. mala100gosia · Lipiec 1, 2010

    słodko i powabnie :) sesja wyszła bombowo

Skomentuj

