131. RockCapone ;)

Dziwny tytuł no nie? ;) A to stąd, że całość stroju kojarzy mi się z Alem Capone, zaś kurtka (tak moi mili prezentuję Wam czeską ramoneskę) nieodzewnie kojarzy mi się z klimatem Rocka :) Podstawowy zestaw ciuchów zawdzięczam pomysłowości Iśi :*

Zdjęcia zrobione w nocy, sa jakie są; wiem, że mogłyby być lepsze ale tak sie poukładało czasowo. W ogóle mam wrażenie, że od poprzedniego tygodnia gdy wybiła magiczna data pewna czas jakby się skurczył, przyspieszył i złośliwie rechocze gdzieś z przodu, że on już tak daleko a my wciąż tak daleko za nim. Mam wielką nadzieję, że do końca tego miesiąca zakończymy wszystkie najgorsze, najbardziej zabiegane i najmniej zależne od nas (poza pójściem i ugłaskaniem urzędników rożnych szczebli i instytucji) sprawy i będzie można spokojnie się stresować dalej Wielkim Dniem ;)

Aaa! w ogóle.. zauważam (kiedyś podobnych obserwacji dokonała riennahera), iż ramoneska wzbudza jakieś takie in plus zainteresowanie.Takie.. no mówiąc wprost bardziej. Swoją drogą ostatnio generalnie częsciej owo zauważam.. albo stałam sie tak przeczulona na swoim punkcie albo stałam się „odważniejsza” w kreacjach i stąd owo.. ;)

Jeśli chodzi o szelki to tak one specjalnie są takie wzorzyste (w golfistów q woli wyjaśnienia) i tym specjalniej są na tym sweterku w kropeczki.

Bonus z cyklu „ona ma to po mnie” :P

Zestaw:

Spodnie – F&F %/ Top – foreverjeans/ buty – Aldo%/ ramoneska – Czechy/ Szelki – sh

9 comments

  1. gretchen · Czerwiec 16, 2010

    Ale się obie wijecie :) I widzę Kicia pod kolor pantofli ma uprząż… :)

  2. lavendersummer · Czerwiec 17, 2010

    Fajny zestaw, spodnie i buty są super :)

  3. 6roove · Czerwiec 17, 2010

    zarąbiście wyglądasz w tych spodniach, świetne są
    kolor butów bardzo dziewczęcy, fajnie przełamuje ten męski strój
    kicia jest cudna :D

  4. ŻuŻu · Czerwiec 17, 2010

    Ty masz nogi chyba do kosmosu!
    a zdjęcie z kicią meega^^ nieźle się do Ciebie dopasowała:)

  5. sandrula · Czerwiec 17, 2010

    super zestaw a te spodnie cudowne!

  6. ada · Czerwiec 17, 2010

    Eh, do Czech! A Marlena taką zdziwioną minę ma. Co ona tam zobaczyła?
    Fajnie z tymi szelkami – musisz je kiedyś z bliska pokazać:)

  7. Isia · Czerwiec 18, 2010

    haha a mówiłam, że słitaśny sweterek będzie świetny z szarymi spodniami?:D mówiłam?:D:P

  8. erill · Czerwiec 19, 2010

    @ Gretchen
    No dlatego mówię, że ona ma to po mnie ;P A smyczka jest czerwona tylko, że ma odblaski więc jak się robi zdjęcie z flashem to sie robi biała ;)

    @ lavendersummer
    Dzięku :)

    @ 6groove
    Dzięku :) Przyznaję bez bicia, że te spodnie uwielbiam :) Podobnie jak i buty ;)

    @ ŻuŻu
    Nie no aż takie to chyba jednak nie ;) No Kicia cudna.. gdy nie terroryzuje nas, ze chce wyjść na dwor ;)

    @ sandrula
    Dzięku :)

    @ ada
    No blisko bylyśmy to się przejechaliśmy ;) Nie wiem co ona zobaczyła ale często ma slepia jak draże :P A szelki pokaże jeszcze na pewno :)

    @ Isia
    Mówiłaś, mówiłas ;) :*

  9. Elle Michelle · Czerwiec 22, 2010

    aaaaaaaaa spóźnione ale… – świetny sen, mega glamour! świetnie to wszytsko przy okazji wychodzi na zdjęciach i stąd moje pytanie- z jakiego aparatu korzystasz? jesli to nei problem daj znac u mnie na blogu i gdzie obrabiasz fotki :) wydajesz się byc taką wyluzowaną dziewczyną- tak 3maj! :) pozdrawiam!

Skomentuj

