129. Safari :)

Do tej pory trend safari skutecznie mnie omijał. Ani u mnie nastroju na niego nie było, ani ciuchów takich które by jakoś grały ani okazji by coś w ten deseń zdobyć. No spodni moro nie wliczam w safari jednak mimo, że klimat jest trochę piaskowy.

Lato tak w ogóle przyszło. I to takie mega tropikalne. Temperatura oscyluje przy 30 stopniach, ja się czuje jakbym topniała a asfalt na drodze wtapia się w moje stopy ze zrozumiałą tylko dla niego miłością. W takich warunkach termicznych buty na obcasach dla mnie nie istnieją. Mimo, że mam ich naście par w ogóle nie są brane pod uwagę gdy wychodzę w sam środek upału. Wieczorem, od 18 jak najbardziej. I noga mniej opuchnięta i termika jednak ma tendencje spadkową więc można. Dzisiaj własnie było tak, że najpierw poruszałam się w japonkach (och inblu kocham cieeee! :D) zaś na wieczorne wyjście na którym to przypadkiem spotkałam blu i Łucje założyłam już obcasy i było ok :)

W każdym razie, zdjęcia. Wiem, że jestem na nich ciut wymięta ale to prosto z auta w sumie byłam :)

Tymczasem życzę Wam miłego, ciepłego i schłodzonego wodą lub chociaż zimnym piwem (najlepiej Ciechanem Miodowym) weekendu sama zaś wespół z Przyszłymężem udaję się na wypad z gatunku „back to the past” czyli fundusz czasów pracowniczych poza Wrocek :) Jo!

Detale:

Zestaw:

Szorty – carrefour (dział męski :P)/ top – villa/ pasek – sh/ buty – inblu/ wisior – wszystko za 5 zł/ kapelusz – auchan

14 comments

  1. sandrula · Czerwiec 12, 2010

    świetnie takie safari mogłabym nosić!

  2. kiwaczek2 · Czerwiec 12, 2010

    no no wisior za 5zeta , no no.

  3. http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/ · Czerwiec 12, 2010

    osobiście trend safari też mnie zawsze omija,mimo że jest naprawdę fajny…co widać u Ciebie :))

  4. cuksowa · Czerwiec 12, 2010

    fajny zestawik :)

  5. ladysport · Czerwiec 12, 2010

    Widzę, że nie jestem sama w kupowaniu na dziale męskim:), ostatnio kupiłam szorty męskie w H&M.

  6. Miuska · Czerwiec 12, 2010

    Bardzo podoba mi się safari w Twoim wydaniu :D Szorty z paskiem i torebka są super! :)

  7. dzieckokwiatu · Czerwiec 12, 2010

    Bardzo mnie się podoba :D znowu safari zawsze mnie kręciło, ale omijało nie wiem jak to jest

  8. lavendersummer · Czerwiec 13, 2010

    Świetnie wyglądasz :)

  9. mekinking · Czerwiec 14, 2010

    safari pełną gębą. rewelacja! bardzo podobają mi się szorty i pasek, są super :)

  10. Klamoty · Czerwiec 14, 2010

    O, widzę, że pomysł z męskimi szortami się rozpowszechnia. To szyją takie malutkie ? :)
    Lubię safari, choć sama nie noszę. Torebkę t bym przygarnęła :)

  11. erill · Czerwiec 15, 2010

    @ Sandrula
    Dzieku :)

    @ kiwaczek
    No sama się dziwie, że takie skarby w takich sklepach można znaleźć :D

    @ gosinychciuchówkilka
    No mnie też omijał ale chyba się zaprzyjaźnie z nim na dlużej ;)

    @ cuksowa
    Dzięku :)

    @ ladysport
    Nowy trend taa? ;)

    @ Miuska
    Dzięku :)

    @ dzieckokwiatu
    Dzięku :) To chyba z tym safari jest tak, że muszą się ciuchy dobrze zgrać (nawet nie czuje jak rymuje :P)

    @ lavendersummer
    Dzięku :)

    @ mekinking
    Dzięku :)

    @ Klamoty
    Szyja, szyja. One mają gumkę na bokach wiec to likwiduje problem „małości” :)
    Zaś torebkę polecam bardzo :)

  12. dorot · Czerwiec 17, 2010

    spójny, nieprzekombinowany look – podoba mi się :)

  13. km · Czerwiec 21, 2010

    lubię takie zestawy. pozdrawiam

  14. mala100gosia · Lipiec 1, 2010

    fajny zestaw :) dobrze ci w kapeluszu ja jakos siebie nie widze choc mi isę marzy :D

Skomentuj

