128. Cukiereczek ;)

Zostałam tak skwitowana przez moją mamę dzisiaj wieczorem, gdy wpadliśmy do Niej wręczyć uroczyste zaproszenia :) Dzisiaj jest ten dzień gdy się to zaczęło.. Jutro kolejne i w następne dni kolejne.. Najbardziej gorący (dosłownie i w przenośni) miesiąc nas teraz czeka. Potem będzie już łatwiej ;)

Co zaś się tyczy stroju.. Kontynuuję mój mulikolorowy cykl. Zdecydowanie zestawienia kolorystyczne będą u mnie dominować tego lata. Tym razem po raz kolejny moje turkusowe szorty ale dla odmiany zestawione z fioletem oraz (podejrzewam, że to od tego ten „cukiereczek”) z moimi kochanymi butami róż-przechodzący-w-biel; które kupiłam na przecenie w Aldo. Jednak dobra firma robi swoje.. Bardzo wygodne są te buty :)

Zdjęcia zrobił of koz Przyszłymąż dlatego są takie piekne :) A w bonusie złapał jeszcze etap powstania pewnej fotki ;)

Detale:

I proces:

1.

2.

3.

Zestaw:

Szorty – F&F/ top – vintage/ buty – Aldo %/ kolczyki – BKK/ pierścionek – H&M

20 comments

  1. blu · Czerwiec 8, 2010

    wow!

  2. Sandrita · Czerwiec 8, 2010

    Erill!!! To jest Twoja najlepsza stylizacja chyba! W każdym razie jak do tej pory to ta jest właśnie strzałem z dziesiątkę! Jesteś pięknie pomalowana, masz super fryz ;) tak 3mać!!!

  3. ladysport · Czerwiec 8, 2010

    Taaa…Nogi:)

  4. Miuska · Czerwiec 9, 2010

    Mój Mikołaj zawsze mnie męczy, żebym mu tak włosami machała do zdjęcia :D Nigdy żadne nie wyszło fajnie w przeciwienstwie do Twoich :) :D
    Podoba mi się zestawienie kolorystyczne szortów z bluzeczką i baaardzo buty. Już nawet nie wspomnę o całej Tobie :) Domagam się więcej zdjęć z sesji, bo są niesamowite :D

  5. sandrula · Czerwiec 9, 2010

    cudnas!

  6. Ki · Czerwiec 9, 2010

    Łoooooo…. kobieto! Rewelacja!

  7. Celina · Czerwiec 9, 2010

    miesiąc picia kawki i herbatki?
    zdjęcia przewspaniałe!

  8. lavendersummer · Czerwiec 9, 2010

    OMG! Pięknie wyglądasz, to aż nierzeczywiste miec tak piękne nogi jak Twoje :)

  9. lavendersummer · Czerwiec 9, 2010

    Zapomnialam napisac (z tego szoku) że buty sa PRZECUDOWNE :)

  10. isa_bella · Czerwiec 9, 2010

    butyyyyyy !!!!

  11. Estampida · Czerwiec 9, 2010

    Dziękuję ;) Mi też się podoba :P

    U Ciebie za to tak kolorowo, zupełnie nie w moim stylu, kolory – może nauczę się kiedyś je nosić.. Jak na razie przełamuję się do.. Brązów ;) Także trzymaj kciuki :P
    Ale buty masz przepiękne.

  12. robaczek · Czerwiec 9, 2010

    super! Nie ma się do czego przyczepić – fajny strój, rewelacyjna figura i profesjonalne pozy.Fajnie Ci, że masz taką ekipę do robienia zdjęć:)

  13. Aquamarine · Czerwiec 9, 2010

    Genialne połączenie kolorów :)
    I nooogiii!

  14. - FURRORA - · Czerwiec 9, 2010

    piękne buty :)

  15. 6roove · Czerwiec 10, 2010

    ja też chcę więcej zdjęć z sesji!
    niesamowicie zgrabna z Ciebie laska, można patrzeć godzinami :)
    set kapitalny

  16. Klamoty · Czerwiec 10, 2010

    Wiesz, wyglądasz zjawiskowo. Aż miło spojrzeć na te zdjęcia. Można by powiedzieć, że nie włożyłaś prawie nic, ale jaki to dało efekt :) Myślę, że na tym polega cała sztuka i o ten efekt właśnie chodzi – brawo !

  17. erill · Czerwiec 12, 2010

    @ blu
    ;)

    @ Sandrita
    Dzieku bardzo :) Przyznaje, ze w tej opcji czułam sie naprawdę swietnie :)

    @ ladysport
    ;)

    @ Miuska
    ja nie wiem jak się takie zdjęcia robi ale podobno chodzi o ostatnia faze odrzucenia włosów ;) Cokolwiek to znaczy ;)
    Dzieku :) Jak będe miała więcej to wrzuce :)

    @ sandrula
    ;)

    @ Ki
    Dzięku ;)

    @ Celina
    Chyba melisski i kawy ;)
    Dzięku ;)

    @ lavendersummer
    ;) Dzieku ;)

    @ isa_bella
    też je kocham ;D

    @ Estampida
    Ja do koloru takiego multi dlugo długo dojrzewałam i wciąz dodjrzewam tak czuje :)

    @ robaczek
    No ekipa to akurat nie do robienia mi zdjec ino Nam a to z włosami to przypadek był i nagła inwencja fotografa ;)
    Dzięku :)

    @ Aquamarine
    Dzieku :)

    @ Furrora
    Dzięku :)

    @ 6groove
    Dzięku :) ja bede miala wiecej zdjec to wrzuce ;)

    @ Klamoty
    Dzięku bardzo :)

  18. Arina · Czerwiec 12, 2010

    Powrórzę się, ale za takie nogi to można sprzedać duszę siłom nieczystym :)))

  19. MAGDArling · Czerwiec 16, 2010

    piekne polaczenie kolorow;D pierwsze zdjecie super;)

  20. Rot · Czerwiec 17, 2010

    kolorystycznie wyglada to kapitalnie! chyba najlepszy twoj outfit.

Skomentuj

