127. Małe kropeczki, duże kropeczki ;)

Czy ja kiedyś już wspominałam o tym jak lublju tescowe ciuchy? ;) Jeśli nie to teraz mówię to teraz. Aj lublju ciuchy Tesco ;) A wszystko to za sprawą pewnej nocnej wycieczki do całodobowego tesco w którym to jak sie okazuje są ciuchy ktorych w moim bielańskim nigdy na oczy nie widziałam. Co więcej dzisiaj byłam tak na przykład w tym w Magnolii i tam jeszcze innszy asortyment. Znaczy nie całkiem ale są takie ciuchy jakich w dwóch wymienionych wcześniej nie ma. W każdym razie za sprawą owych inności moja szafa wzbogaciła się o top ala MiuMiu  – ale to w kolejnym poście; oraz o uroczy kombinezonik w kropeczki ^^.

Takie małe i takie duże, białe. A cały jest czorny :D Dodałam d niego pasek ale po zdjęciach stwierdzam, że jest za szeroki jednak i za dużo go. w komplecie japonki których nie widać na zdjęciach ;) oraz słomiany kapelusz a no i rybka ;) A propo marynistycznych klimatów to ten strój miałam na sobie w pracy; na łódkach na których pływalismy sobie po Odrze, każdy operował aparatem; każdy robił nim ciut co innego ;) Ale to będzie w bonusowym zdjęciu nr 1 na koncu. Oprócz tego dwa bonusowe zdjęcia sprzed tygodnia :> Ale tu już nic nie zdradzę ;)

Oraz bonus 1.

Z przyczyn obiektywnych kapelusza brak ;)

fot. Rafał Makieła

Zestaw:

Kombinezon – F&F %/ pasek – mamowy/ Okulary – wszystko za 5zł/ kapelusz – Auchan/ Rybka – House

Oraz bonus nr 2 czyli Quest pt. „Znajdź Erillka :P”

Fot. Dawid Pietraszewski; make up MagdaLena Pietraszko; Fashion – Justyna Waraczyńska-Varma

12 comments

  1. Rysia · Czerwiec 7, 2010

    Od razu poznałam Cię na zdjęciach :) na pierwszym jesteś ostatnia, a na drugim w środku. A swoją drogą nieźle Was ubrali ;)
    Kombinezon jest przepiękny, będę się chyba musiała przejść do Tesco. Ile kosztował?

  2. sandrula · Czerwiec 7, 2010

    Ty modleko Ty:D:P świetny kombinezon i te długaśne noooooooooooogi w trawce!

  3. deszczowyroz · Czerwiec 7, 2010

    Rewelacyjne zdjęcia! Wszystkie :D szukam takiego kombinezonu, widzę że muszę odwiedzić Tesco :)

  4. 6roove · Czerwiec 7, 2010

    świetny ten kombiak! u mnie w tesco tez nie ma wszystkich ciuchów :/
    a top to nie przypadkiem w jaskółki? :P czaję się na niego :D

    zagadka jest nega trudna! stawiam jednak na jasne złoto :))

    a w ogóle o co chodzi z tym aparatem wiszącym (?) w powietrzu? nie mogę wyczaic ;)

  5. mekinking · Czerwiec 7, 2010

    kombinezon jest rewelacyjny! koniecznie muszę się udać do tesko.
    a bonusowe zdjęcia to hit, świetnie wyglądałaś :)

  6. lavendersummer · Czerwiec 7, 2010

    Czadowy kombinezon! Szkoda, że w moim tesko nie ma ubrać :(
    A zdjęcia z sesji NIESAMOWITE :)

  7. kiwaczek2 · Czerwiec 7, 2010

    uwielbiam te Twoje sesje. wyglądasz super. no i te stroje jak nie z tej epoki – super. a co do tesco to ja się chyba nigdy nie wybiorę-bo daleko. kombinezonik bardzo ładdny

  8. ladysport · Czerwiec 7, 2010

    Kombinezon i kapelusz bomba!

  9. eule · Czerwiec 8, 2010

    śliczny kombinezon w mój ulubiony wzór

  10. erill · Czerwiec 8, 2010

    @ Rysia
    No ciuchy były boskie :) Wielki ukłon do projektantki :)
    A kombinezon kupiłam za 55 zł z groszami bo była przecena o 30% wybranych produktow :)

    @ sandrula
    Eeee nieeee :P Dzieku ;)

    @ deszczowyroz
    Zdjecia zawdzieczam zdolnym fotografom :) A kombinezon polecam :) Chociaz sie troche gniecie jak sie dlugo siedzi ale fajny jest na upały bo sie w nim nie pocisz :)

    @ 6groove
    Tak dokładnie, w jaskółki. Jest swietny i bardzo sie kochamy ;)
    Tak, tak jasne złoto to ja ;)
    A aparat wiszący to ja w trakcie kręcenia filmku cannonem na łodkach ;) (a wiszacy po to by oraz sie nie trząsł)

    @ mekinking
    Dzięku :) Polecam polceam. Najlepiej kilka tesko zaliczyc bo w kazdym co inne troche jest :) Aczkolwiek pamietam, ze to na Radzymińskiej jest całkiem dobrze zaopatrzone :)

    @ lavendersummer
    Dzieku :) Zawsze mogę Ci kupić :)

    @ kiwaczek
    Hehe, dzięku :) Ej no ale do Radzymiskiej chyba aż tak daleko nie masz? ;)

    @ ladysport
    Dzieku :)

    @ eule
    Dzieku :)

  11. Fuksjanna · Czerwiec 12, 2010

    Kombinezon w groszki mnie zachwycił. Ogólnie uważam, że wygląda się w nich jak w piżamie, ale w Twojej wersji z kapeluszem całość jest świetna!
    No i jakie ty masz zgrabne, dłuuugie nogi! :D

  12. erill · Czerwiec 15, 2010

    @ Fuksjanna
    hehehe ;) No w porównaniu z piżamą jest dużo prawdy :)
    Dzieku :)

Skomentuj

