126. Turkus i kwiatki ;)

Raz na jakiś czas mam fazę na jakiś kolor i różne jego odmiany. Czasem to czerń, czasem biel, czasem czerwień lub fiolet. Jednak od dobrych pięciu lat regularnie co jakiś czas napada mnie faza na turkus który dochodzi w swoich walorach aż do szmaragdu. Topy, dodatki, sukienki a nawet szorty w tym kolorze krzyczą wręcz do mnie. Jak wtedy gdy kupiłam pokazywane tu już wcześniej turkusowe szorty z F&F.  ;)

Bardzo, bardzo się z ów szortami polubiłyśmy. Wolę je nawet od klasycznych czarnych czy nawet jeansowych. Dzisiaj to w ogóle po raz pierwszy przełamałam się i wyszłam na gołe, mączno-kolorowe nogi ;) Sezon lato chyba się zaczyna ale nie będę się cieszyć na zaś ;) Zobaczymy co dalej będzie…

Zdjęcia zrobiliśmy dzisiaj na pergoli, w parku południowym i na tle fontanny. Swoją drogą, o 22.15 byliśmy świadkami obłędnie niezwykłego teatru dźwięku, kształtów, ognia, wody i animacji jaka się odbyła na rocznicę Fontanny Multimedialnej. Całe show było połączone z pokazem sztucznych ogni.. Ja nie widziałam na co sie mam patrzyć.. serio. Polecam każdemu, nie da się opisać słowami tego co można tam zobaczyć :)

Detale (czyli aż bransoletka bo poza paskiem była jedynym dodatkiem)

14 comments

  1. sandrula · Czerwiec 5, 2010

    fantastyczne ostatnie zdjęcie! gdybym miała takie nogi jak Twoje to brak opalenizny wogóle by mi nie przeszkadzał , cudne są:D no i szorty świetne:)

  2. Gia · Czerwiec 5, 2010

    Zakochałam się w Twoich szortach!

  3. aivie · Czerwiec 5, 2010

    świetnie wyglądasz. na pierwszysm zdjęciu wyszłaś super, i nóg zazdroszczę. ahh….

  4. isa_bella · Czerwiec 5, 2010

    bardzo ładnie :)

  5. Kasia · Czerwiec 5, 2010

    Ależ Ty masz nogi dziewczyno, szał! Piękne kolory :)

  6. Fuksjanna · Czerwiec 5, 2010

    O jak ładnie, letnio i optymistycznie:) A tańczącą fontannę widziałam w zeszłym lecie we Wrocku- jest piękna! Tak jak ogród japoński-świetny plener na sesję:)

  7. - FURRORA - · Czerwiec 5, 2010

    po pierwsze (nie mogę się powstrzymać) masz boskie nogi.. świetnie wygadasz w takich kolorkach :)

  8. lavendersummer · Czerwiec 5, 2010

    Świetne spodenki i okulary :)

  9. cuksowa · Czerwiec 6, 2010

    masz świetne nogi!
    Podobają mi się szorty, okulary i buty :)

  10. Callifornication. · Czerwiec 6, 2010

    świetnie wygląda połączenie szortów z górą;) i masz super nogi.

  11. facetwszafie · Czerwiec 6, 2010

    Nie wiem za bardzo o co chodzi, ale nie odpowiedziałaś mi na forum na moją sugestię… nie bardzo rozumiem o co chodzi, bo nikt nie reaguje na to co pisze – ani meil Polskich Szaf ani nikt…;/

  12. Annkaf · Czerwiec 6, 2010

    Świetne spodenki!!!

  13. Granda · Czerwiec 6, 2010

    uwielbiam turkus, w Twojej interpretacji nawet jeszcze bardziej niż do tej pory:) przywłaszczyłabym sobie szorty i buty:>

  14. erill · Czerwiec 7, 2010

    @ Sandrula
    Dzieku ;) Przy takim upale człowiek nie mysli o nogach jak z mąki ;)

    @ Gia
    To obie zatem jestesmy w nich zakochane ;)

    @ Aivie
    Dzięku :)

    @ isa_bella
    Dzięku :)

    @ Kasia
    hehehe ;) Dzięku ;)

    @ Fuksjana
    Dzieku. No fontanna robi piorunujace wrażenie na nocnym pokazie. A Japoński ogród uwielbiam :) Tyle, że tam tłumy zawsze ;)

    @ Furrora
    Dzięku :) Cieszę się, że się podoba :)

    @ lavendersummer
    Dzięku :)

    @ cuksowa
    Dzieku :)

    @ Callifornication
    Cieszę się, że się podoba :)

    @ Annkaf
    Dzięku :)

    @ Granda
    Ja wlaśnie też ;) Dzięku. A buty mozna jeszcze dopasć w Deichmanie za 39 zl ;)

Skomentuj

