124. Ciapki na nogach ;)

Czyli legginsy panterkowe. Kupiłam je już dość dawno w sumie ale kurczę spodziewałam się tego, że będą ciut bardziej kryjące a to taka trochę grubsza rajstopa z nich.. Trochę słabo bo i możliwości przez to sporo mniej jednak. Tylko dłuższy zakrywający w pełni pupę top lub sweterek do nich mi pasuje. Albo jakieś szorty; jak mi przed chwilką przyszło do głowy.

W każdym razie zestawienie sprzed dość dawna, bo z końca kwietnia jeszcze. Zdjęcia wykonała i obrobiła Agata Grymuza (:*) której jestem ogromną fanką i z którą focę się na początku tygodnia ;D

Fotka jest jedna ale i tak na niej wszystko widać, czyli legginsy, sweterek, beżowy topik, marynarkę i rybcię na szyji :) Poza tym w bonusie jedna fotka z wczoraj dla bystrego oka ;P

Aha! Małe info: Od dzisiaj jest dostępny mój adres mailowy specjalnie stworzony dla potrzeb tego bloga. Macie go na górze po prawej stronie strony :)

fot. Agata Grymuza

12 comments

  1. sandrula · Maj 29, 2010

    piękne zdjęcie!

  2. Asia · Maj 29, 2010

    Bardzo fajny zestaw, wyglądasz ślicznie. Podoba mi się Twój styl, wyglądasz modnie ale nie jak przebrana :)

  3. dzieckokwiatu · Maj 29, 2010

    Jestem bardzo seksowną kobietą :)

  4. Miuska · Maj 29, 2010

    Nie cierpię panterkowego wzoru i chyba nigdy go nie polubię. Ale za to podoba mi się cała reszta, a w szczególności marynarka i złota rybka :D

    ps. Fajne to zdjęcie odbicia w okularach :)

  5. Celina · Maj 30, 2010

    cudna marynarka.

  6. Kathrin · Maj 30, 2010

    świetnie skomponowany strój z legginsami :) Często widzę przesadę w panterce, ale u Ciebie jest zupełnie odwrotnie ;)

  7. Aleksandra · Maj 30, 2010

    kocham cię o prostu, inspirujesz mnie, uwielbiam twoje wypowiedzi na promodels, cenię twoją widzę i indywidualne zdanie:) poza tym, łądna i uniwersalna marynarka.

  8. facetwszafie · Maj 30, 2010

    A ja bym chciał wiedzieć skąd kolega ma okulary? Kiedyś mój tato takie nosił, ale niestety połamały się i żadnego z nich pożytku;/

  9. ladysport · Maj 30, 2010

    ślicznie;)

  10. kotowa · Maj 30, 2010

    no to faktycznie, zakres możliwości ci się niebezpiecznie zmniejszył, ale za to możesz wykazać się teraz kreatywnością (ale pocieszenie..;). w każdym razie ten zestaw jest fajny, więc jakby co to jedną opcję już masz ;P

  11. erill · Czerwiec 1, 2010

    @ Sandrula
    Fotograf zdolny to zdjęcia piekne :)

    @ Asia
    Dzieku :)

    @ dzieckokwiatu
    ;)

    @ Miuska
    No ja mam szczerze mówiąc mocno mieszane uczucie co do panterki ale staram się ją oswoić ;) Dzięku ;)

    @ Celina
    Dzięku :)

    @ Kathrin
    Dzieku :) No z panterką faktem jest łatwo przesadzić dlatego ja wolę nie dosadzic ;)

    @ Aleksandra
    Dzieku bardzo :) Bardzo miło mi to czytać :)

    @ facetwszafie
    Ja widziałam w H&M na męskim i w Stradivariusie takie :)

    @ ladysport
    ;)

    @ kotowa
    No jest to jakies pocieszenie bo mojej kreatywnosci w zasadzie to nie ma ;P

  12. Dziewczyna o włosach jak len · Czerwiec 2, 2010

    świetna marynarka! ;)

Skomentuj

