122. Dziwnych kolorów ciąg dalszy ;)

Zestaw sprzed; w sumie; tygodnia ;) Ale jakoś tak nie było kiedy zamieścić zdjęć. A zrobiliśmy je jakieś 40 km pod Warszawą gdy nasze oczy po ponad dwóch tygodniach ciągłego deszczu zostały zaskoczone słońcem i ciepłem na poziomie około 18 stopni.

Wiem, że elementy stroju być może nie wyglądają zbyt świeżo – wierzcie mi po 330 km mogą ;) – ale dość wyraźnie. W skład owego wchodzi niebieska (granatowa/electric blue? – nadal nie wiem jaki to dokładnie kolor) koszula którą pokazywałam kilka dni temu oraz hit zakupowy czyli zielone coś z jakby ćwiekami. Owe coś wygląda jak swetro-narzutko-płaszyk z lekkiej i miłej w dotyku wisozy w bardzo podobającym mi się odcieniu zieleni. Do tego (by nie przesadzić) poszły moje szare rurki, czarne botki wiązane (jak wyjeżdżaliśmy z Wro było na tyle chłodno, że ubranie ich naprawdę było zasadne) oraz cytrynowy pasek i kapelusz który z fanfarach powraca do mych łask ;)

Detale.

Zestaw:

koszula,zielone coś – AE Woman/ Spodnie – Carrefour/ Kapelusz – dawno temu w Paryżu/ buty – chinka/ pasek – F&F

13 comments

  1. aivie · Maj 25, 2010

    buty są genialne!!
    Ty kupujesz je w tej chince na kazimierza wielkiego? bo ile razy tam wejdę nic ciekawego nie ma i wierzyć mi sie nie chce ze to tam :)

  2. Aquamarine · Maj 25, 2010

    Świetne buty :)

  3. Mari · Maj 25, 2010

    Piękna dziewczyna z Ciebie.!

  4. Rysia · Maj 25, 2010

    Podoba mi się ta narzutka, i fajnie połączyłaś kolory :)

  5. sandrula · Maj 25, 2010

    świetne kolczyki , kapelusik i narzutka ma bosssski kolor!

  6. cuksowa · Maj 25, 2010

    fajne połączenie kolorystyczne :)

  7. dzieck okwiatu · Maj 26, 2010

    Świetne zdjęcia…iii sweterek.iiii kapelusz

  8. Klamoty · Maj 26, 2010

    Zielone coś z koszulą wygląda świetnie. Koszula – najpiękniejsza :) Czekam na więcej „dziwnych” kolorów :)

  9. Isia · Maj 26, 2010

    kapelusik jest słitaśny :PPPP (koszmary mam juz normalnie :P >

    nie do końca jednak jestem do paska przekonana…czy taki cieniutki dobrze wygląda do tej bluzki,która ma identyczna niemal tasiemkę pod biustem :) jeśli do tego już pasek, to wydaje mi się, że raczej jaki gruuuuuby albo w ogóle bez :) sama jestem ciekawa jak to może wyglądać :)

  10. assonnata · Maj 26, 2010

    podoba mi się połączenie kolorów i bardzo dobrze ci w tym kapeluszu

  11. erill · Maj 26, 2010

    @ aivie
    Dokładnie tam :)
    Trzeba dobrze poszukać i na dobry moment trafić :) Często gesto nie ma nic ciekawego ale czasem trafia sie jakaś perełka :)

    @ Aquamarine
    Dzięku ;)

    @ Mari
    Och jej ;) Dzięku ;)

    @ sandrula
    Dzieku :) Własnie jej kolor mnie przekonal ;)

    @ cuksowa
    Dzięku :)

    @ dzieckokwiatu
    Dzieku ;) Zdjęcia jak najczęsciej robił przyszłymąż ;)

    @ Klamoty
    Dzięku :)

    @ Isia
    ;P
    Się obczai jak to sie bedzie prezentować z duzym paskiem. Przyjedziesz to sama wybierzesz pasek z kolekcji ;P

    @ assonata
    Dzięku :)

  12. Gia · Maj 26, 2010

    Dziwnie tak chodzić w maju na cebulkę, ale cóż, pogoda.. Strasznie podoba mi się kolor kardiganu.

  13. erill · Maj 26, 2010

    @ Gia
    No pogoda czasem nie sprzyja.. ale mam nadzieję, że idzie ku lepszemu bo chodzenie latem w kozaczkach, nawet krótkich to przereklamowana przyjemność.

Skomentuj

