120. Słit kicz na ulicach stolicy ;)

Iśka (która jest współautorką tego zestawu) pewnie mnie zabije za ten tytuł ;) No ale co ja poradzę, że właśnie tak kojarzy mi się ten odcień różu ( a może to już fuksja?) plus groszki? ;) No samo się nasuwa ;)

Faktem jest, że początkowo miałam mocno mieszane uczucia zarówno do sweterka jak i do butów (namówiona przez Iśkę zdecydowałam się je kupić za w sumie 80 zł za oba) tym bardziej do tych dzinsów. Ale im dłużej w tym byłam, szłam tym lepiej się czułam i coraz bardziej mi się podobało. A jak już dołożyłam (całkiem spontanicznie w living room’ie) nerdy to zestaw zrobił sie nagle pełny i cacy ;)

Efekt? Zobaczcie sami :)

foto. Style

Zestaw:

Spodnie – DIY/ Sweterek – Jeans cośtam(nie pamietam nazwy sklepu ale wiem, ze jest w Arkadii)/ Buty – Bhs %/ wisiorek – Tesco/ nerdy – allegro/ torebka – carrefour


20 comments

  1. jukejka · Maj 23, 2010

    bardzo mi się podoba, połączenie tych jeansów z różem! pierwsza fotka super!

  2. kiwaczek2 · Maj 23, 2010

    eh tam mi oczywiście się podoba kolor, i jest spoko.

  3. ewe · Maj 23, 2010

    uroczy sweterek, bardzo bardzo uroczy

  4. cuksowa · Maj 23, 2010

    nowoczesna pensjonarka :P

  5. Kasia · Maj 23, 2010

    urocze koturny:) torszkę kiczu ale cóż! w końcu róż!:)

  6. Z miłość do zakupów · Maj 23, 2010

    Trochę kichu nie zaszkodzi… ;)

  7. Z miłość do zakupów · Maj 23, 2010

    upsss ;) kiczu, chciałam napisać kiczu hihihihihi

  8. glisssta · Maj 23, 2010

    Mnie również było bardzo miło Cię poznać:) Strasznie przyjemnie się z Tobą rozmawiało:) Pozdrawiam i pewnie do następnego (a na pewno do nastepnego na blogu, dodałam Cię do ulubionych, już mi nie zginiesz;)

  9. Miuska · Maj 23, 2010

    Erill moja droga, strasznie żałuję, że nie miałyśmy okazji dłużej pogadać sobie podczas pokazu :) Szkoda, że uciekłaś tak szybko i niezauważalnie (zresztą jak wiele dziewczyn) :(
    No ale mam nadzieję, że do następnego spotkania, podczas którego nadrobimy ;)
    Jestem pod wrażeniem Twojego wzrostu i nóg, które w rzeczywistości robią większe wow, niż gdy patrzy się na nie na zdjęciach :) No i ten Twój cudny gorset!

    A wracając do dzisiejszego posta, to mi się bardzo podoba :) Tak skomponowany zestaw z różem wcale nie jest kiczowaty – jest wszystkiego akurat. No i świetna torebka i naszyjnik!

    Ps. Cudne zdjęcia!

  10. Obserwator · Maj 23, 2010

    tragedia! masakra! jestem pewna ze dobrze z ciebie lali w warszawie, bo tam sie ludzie potrafia ubrac…

  11. http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/ · Maj 23, 2010

    re-we-la-cja!

  12. anka · Maj 23, 2010

    Erill ladna dziewczyna z ciebie i buzke masz ladna i musisz sie koniecznie oszpecac tymi paskudnymi brylami?

  13. facetwszafie · Maj 23, 2010

    Dzięki za link;) Cóż, nie mój syl kompletnie jeżeli chodzi o te część męską, więc się nie zachwyciłem :D

  14. dzieck okwiatu · Maj 23, 2010

    ja tam jestem antyfankom nerdów zerówek xD ale tak pozatym :) bardzo bardzo pozytywnie

  15. erill · Maj 24, 2010

    @ jujejka
    Dzięku :)

    @ kiwaczek
    Dzięku ;)

    @ ewe
    Dzieku ;)

    @ cuksowa
    hahaha :P

    @ Kasia
    Dzieku ;) No taki kolor ;)

    @ Z miłości do zakupów
    Czasem można ;)

    @ glissta
    hehe ;) Też muszę zrobic aktualizację ;) Czasem nie nadążam ;)

    @ Miuska
    No faktem jest, że znikłam w iście angielskim stylu :) Również bardzo sie cieszę, że udało nam sie poznać i mam nadzieje, że jednak przy kolejnym spotkaniu uda nam sie po prostu gdzieś usiąść na kawie a nie tak w tłumie, na stojąco w pomieszczeniu gdzie nie ma powietrza ;)
    I dzieku :) Cieszę sie, że się podoba ;)

    @ gosinychciuchówkilka
    Dzięku ;)

    @ anka
    Ale tala ich rola. No czasem można ;)

    @ facetwszafie
    No zobacz a mnie sie niektóre naprawdę podobały :)

    @ dzieckokwiatu
    Pamietam, paniętam ;)
    I dzieku ;)

  16. coco chanel · Maj 24, 2010

    taak u mnie buty zdecydowanie źle dobrałam m, za to w twoim zestawie najbardziej mi się buciki podobają ;*

  17. erill · Maj 25, 2010

    @ coco chanel
    Dzięku ;)

  18. dorot · Maj 25, 2010

    super zestaw, chyba mój ulubiony :) taki jest… wielkomiejski, jeśli wiesz, o co mi chodzi ;)

  19. Isia · Maj 26, 2010

    ale ten słit kicz to nie wiem kiedy wybaczę :PPP sweterek jest cuuuudny :D

  20. erill · Maj 26, 2010

    @ Dorot
    Cieszę sie, że sie podoba ;) Dzieku :)

    @ Isia
    ;P No jest, jest cudny :P :*

Skomentuj

