119. Multikolor podejście drugie poprawione ;)

Podzielam Wasze zdanie na temat poprzedniego zestawienia. Nie jest ono zbyt trafione i faktycznie te buty nie koniecznie pasują. Obiecuje poprawę :) A zacznę od zaraz.

Przedstawię Wam zestaw dzienny który miałam na sobie dzisiaj przed pokazem. Pokazowy (czyli wieczorowy) pokaże jak będę miała zdjęcia bo sama byłam w takim biegu i pędzie, że po prostu się nie dało cyknąć choćby jednego zdjęcia. Zaś potem byłam już zmęczona i ani statywu ani fotografa.. i nie zrobiłam. Ale spoko. Powinna któraś z dziewczyn (cieszę się, że Was poznałam dzoiuchy :)) mieć fotkę na której mniej więcej widać co miałam na sobie :)

Zestaw dzienny.. czyli kolor. Ostatnio bardzo polubiłam turkus zaś zafascynował mnie specyficzny odcień granatu. Nie wiem czy to jest ten osławiony electric blue czy nie.. Ale odcieniem jestem zachwycona. Podobnie jak samą bluzką która generalnie z założenia winna być na wierzch ale ja ją włożyłam do środka, przez co skutecznie zabiłam kształt talii i stworzyłam wielkiego kolcka swoja sylwetką. Ou yeah :P Ale przynajmniej kororowego ;)

Zdjęcia wykonał naturalnie Przyszłymąż, a cykaliśmy je w Łazienkach :)

I bez cardigana :)

I maleńki odłamek narcyzmu :P

Zestaw:

Koszula – AEWoman/ Szorty, buty, cardigan, pasek – F – F&F/ Kolczyki – BKK/ Wisior – DIY/ torebka – carrefour

20 comments

  1. Bastet · Maj 20, 2010

    bez cardigana o niebo lepiej :) Fajna gra kolorem :) Ja tam lubię trochę narcyzmu na blogach, co by jakieś szczegóły dojrzeć ;). Tak to się człowiek może tylko domyślać ;P.

  2. My Pretty Disorder · Maj 21, 2010

    Po tytule spodziewałam się prawdziwej wybuchowej mieszanki kolorów ;) ale tak czy siak połączenie tych dwóch odcieni niebieskiego wyszło Ci po prostu ślicznie :) chociaż jak dla mnie biżuterii mogłoby nie byc. Troszkę już za dużo ;)
    Pozdrawiam

  3. dzieck okwiatu · Maj 21, 2010

    No i to nam się podoba :D

  4. Klamoty · Maj 21, 2010

    Zestaw poprawiony jest o niebo lepszy. Świetny! Podoba mi się z cardiganem i bez niego również :)

  5. isa_bella · Maj 21, 2010

    fajnie, fajnie … ja bym tylko odrzuciła naszyjnik :)

  6. robaczek · Maj 21, 2010

    A mi bardzo podoba się wersja ze sweterkiem, ale bez naszyjnika:) same kolczyki są już wystarczającą ozdobą.
    Ps. Świetna torebka, naprawdę z Carrefoura??

  7. sheila9 · Maj 21, 2010

    Bardzo ładnie, faktycznie o wiele lepiej. Kolory bardzo fajnie zestawione i ostatnie zdjęcie boskie. Więcej takich!

  8. 6roove · Maj 21, 2010

    o tu mi się podobasz o wiele bardziej! :) i własnie w kardiganie też jest super
    zgodzę się z robaczkiem, że naszyjnik nie jest konieczny :) sama tak często robię, że nawrzucam na siebie, a poźniej w ogóle mi się to nie podoba hehe

    a połączenie turkusowej zieleni i granatu bardzo trafione :) te kolory są śliczne i fajnie razem współgrają

  9. anettka87 · Maj 21, 2010

    Świetny ten zestaw kolorów. I pełna pochwała dla fotografa:) zwłaszcza za ostatnie zdjęcie:)

  10. agg · Maj 21, 2010

    wersja druga zdecydowanie lepsza:))

  11. lavendersummer · Maj 22, 2010

    To po prostu sklandal, że Twoje nogi są tak długie, szczupłe i zgrabne! Zazdroszczę cholernie :)
    Fajnie spodenki.

  12. Celina · Maj 22, 2010

    Zdecydowanie ze sweterkiem, a już zdjęcie ze skrzyżowanymi nogami podoba mi się najbardziej. Przyszłymąż i Długonoga to z jakiego plemienia?? ;)

  13. kotowa · Maj 22, 2010

    erill, błagam, powiedz, że w piątek o 12:30, na przystanku ogród botaniczny, to byłaś ty! :D

  14. erill · Maj 23, 2010

    @Bastet
    Dzięku :) ja sie sama też bardziej przychylam do wersji bez cardigana :)

    @ My Pretty Disorder
    Wciąż jeszcze zbieram odwagę na koktaljl kolorów ;) Jakkolwiek dla mnie to naprawde dużo koloru jak na jedno zestawienie :) Bizu.. no po dwóch dniach stwierdzam, ze faktycznie moglobyc bez wisiorka ale koczyki bede broniła ;)

    @ dzieckokwiatu
    Dzięku ;)

    @ Klamoty
    Dzieku ;) Mnie rownież ;)

    @ isa_bella
    Na dzień dziesiejszy ja również ;)

    @ robaczek
    Dzięku :) No ten naszyjnik to faktem ciut za dużo. A torebka na serio serio z carrefura. Na wyprzedazy trafiłam :)

    @ sheila9
    Dzięku :)

    @ 6groove
    Dzieku :) No ja się też zgadzam :)

    @ anettka
    Dzieku :) Wyrazy uznania dla fotografa przekażę :)

    @ agg
    Dzięku :)

    @ lavendersummer
    Nie wierz oczom! To fotoszop :P Zartuje ;)
    Dzieku ;)

    @ Celina
    Dzięku ;) A plemie – Ptasie ;P

    @ kotowa
    Obawiam sie, że CIe rozczaruję. Od środy wieczór siedzę w stolicy :)

  15. Fuksjanna · Maj 23, 2010

    Uwielbiam turkus:D Cały zestaw bardzo mi się podoba! Połączenie zieleni turkusu z niebieskością granatu i szarym akcentem wygląda świetnie:)

  16. ferminna · Maj 23, 2010

    o niebo lepiej! W tym zestawie (jakkolwiek to brzmi:) wyglądasz naprawdę uroczo i ładnie :)

  17. kotowa · Maj 23, 2010

    ajj.. taka śliczna dziewczyna tam stała, byłam pewna, że to ty :))

  18. J.Z. · Maj 24, 2010

    Wspaniałe połączenie kolorów! Bardzo podoba mi się ten zestaw, a w butkach bez obcasów Twoje nogi wyglądają na jeszcze dłuższe :).

  19. dorot · Maj 24, 2010

    rajstopki out i fajne sandałki/japonki zamiast zabudowanych bucików – te szorty aż się proszą o taki wakacyjny klimat :) boski kolor…

  20. erill · Maj 24, 2010

    @ Fuksjana
    Dzieku :) Ja wlasnie też :)

    @ fermina
    Dzięku :)

    @ J.Z
    Dzieku :) Serio? Ja zawsze jestem przekonana, że wysoki obcas jeszcze optycznie wydłuża ;)

    @ dorot
    Oj to prawda. Tylko, ze tego dnia nie było jeszcze aż tak letnio niestety. Stąd ten szary, rajtki i pełne butki.

Skomentuj

