118. Faza na kolor – odsłona pierwsza :)

Odkąd u pewnej bardzo zdolnej stylistyki którą mam szczescie znać i czasem pracować zobaczyłam te zdjęcia:

(Photo: photoflexor /Model: Natalia & Maria/Make up: Liliana G/ Stylizacja: MagdaLena Pietraszko :*)

Zachorowałam na multikolor. Na połączenia kolorów które do do tej pory uważałam za kompletnie do siebie nie przystające, lub za mocną przesadę. Mam po prostu fazę na kolor.. co widac na zestawie poniżej w którym dominuje kolor…

czarny :P

Ale to przypadek. Generalnie to wina pogody. O tak, pogoda to świetna wymówka.. No bo jak w deszczu poszaleć z kolorem skoro jedyne nadające sie na taką pogodę buty są w klasycznych kolorach (szary i/lub czarny)? Zaś wszelkie multikolorowe ciuchy są strikte letnie, zaś te ciepłe są z tych bezpiecznych? No troche się nie da się.. Więc kombinuję jak się da.. A wychodzi. No różne. Z tego zestawu zadowolona jestem w stopniu mocno średnim. Jakkolwiek nie jest najgorzej. Chyba…? :)

Ze zdjęciami jest tak, że najpierw próbowałam sobie je zrobić sama; ale jest to trochę trudne mając tylko 50 ze sobą. Potem zrobiła mi je Basia (:*). Tło.. Tło to łazienka. Nie, nie; nie moja ;) Hotelowa. Dla potrzeb sesji na którą wpadłam w odwiedziny ;)

Szorty dopadłam ostatnio jakimś totalnym przypadkiem oczywiście w Tesco. Będąc z fazie „aaaaaaaa! koooolooooorrrr!” nie mogłam ich nie przygarnąć ;) Kosztowały całe 20 zł ;P

Znów niestety straszę Was worami. Wybaczcie, S.E.S.J.A się zaczęła, ksiązki, literki, nauka i inne takie..



Zestaw:

Top – NewYorker/ Szorty – F&F/ Rajstopy – missmarylyn/ buty – Deichman/ kolczyki – BKK/ Wisior – DIY/ pierscionek – claire.dk/ Chusta – prezent do Mami

4 comments

  1. dzieck okwiatu · Maj 18, 2010

    e, w porównaniu do inspiracji wyżej to mało masz kolorów na sobie :D jeszcze jeden i by było genialnie :D bardzo źle że dominuje czarny. Zastanawiałam się nad tymi butami z dejszmana. Sama nei wiem

  2. paniniemodna · Maj 19, 2010

    Jak dla mnie to całość się nie trzyma kupy za bardzo.

  3. agg · Maj 20, 2010

    jakoś nie podobają mi się te buty do tych rajstop, buty chyba są zbyt letnie, za to sesja obłędna:))

  4. 6roove · Maj 20, 2010

    buty do mnie nie przemawiąją akurat tutaj, ale te szorty? chcęęę! fajowe są

Skomentuj

