117. Każda wariatka ma na sobie kwiatka.. ;P

A ja mam kilka i to na spódnicy ;) generalnie spódnicę już pokazywałam ino nie w dziennym świetle na normalnie ustawionej sylwetce. To ta szara w różowo-oczojebne-kwiatuszki :P Ubrałam się tak na półprzytomnym mózgowiu,  które nie chciało się dobudzić przed kolokwium (swoją drogą ostatni taki sprawdzian wiedzy miałam w liceum na fizyce, gdzie każdy gadał z każdym, notatki leżały na stołach a harmider był jak w pubie; zaś prowadzący siedział sobie spokojnie na auli). Zobaczyłam spódnicę.. potem grafitowy golf z body (miałam je ubrać parę dni temu ale się rozmyśliłam i w komplecie leżały na najlepszej szafie ever czyli krześle :P); wykopałam z czeluści szafy rajtki ale żeby za łyso nie było to i nadkolanówki. :)

I tak wyszło co wyszło. Generalnie dobrze się czuję w takich zestawach :) Moje wagowe kompleksy (tak wiem, że jestem szczupła ale każda z was doskonale wie, ze każde 2 kg + czuje się bez względu na to czy waży się 55 kilo czy 63 czy 76) jakoś maleją w tego typu zestawieniach :)

Zdjęcia naturalnie wykonał przyszłymąż dlatego są takie piękne :D

p.s Tak one specialnie niektóre są takie nieostre :>

p.s.2 na pytanie dlaczego znów mam związane włosy z góry odpowiadam – bo zaj*** wiało i dostałabym szału z uderzającymi mnie po twarzy włosami ;)

Zestaw:

Spodnica, buty, wisiorek – F&F/ golf – intimissimi/ body – sh/ Kolczyki, pierścionek, lakier do paznokci – H&M/ kurtka – bazar/ nadkolanówski – allegro

15 comments

  1. isa_bella · Maj 16, 2010

    e tam pieprzysz o wagowych kompleksach :P ja tez kiedys bylam taka szczupla ale chciałam troche przzytyc i udalo mi sie nawet, a teraz żałuje, bo wolalam sie taką, jak kiedys, a tu ze zchudnięciem to juz wiekszy problem ;( bo jak sie ma naście to jakos idzie, ale 25+ to juz cięzko … ale walczę, nie poddaje sie hehehehehehehh

  2. Rysia · Maj 16, 2010

    Spódniczka śliczna, i podoba mi się w połączeniu z szarymi zakolanówkami :)

  3. Miszelka · Maj 16, 2010

    Aaaa kocham tą stylizację! Taka beztroska! No i te zakolanówki miażdżą system ;)

    Zapraszam do mnie.

  4. mala100gosia · Maj 16, 2010

    zakolanówki i ta spódnica to dobra para jednak w całości zestawu wydaje isę mi ze zadużo isę dzieje :)

  5. Gia · Maj 16, 2010

    Genialnie wyglądasz w podkolanówkach!

  6. anonim · Maj 16, 2010

    MATOŁKU JAKBYŚ NIE ZAUWAŻYŁA, TO MOJA LICZBA 100 BYŁA METAFORYCZNA, O ILE WIESZ, CO TO ZNACZY. NA WSZELKI WYPADEK WYJAŚNIĘ, ŻE MIMO, IŻ WKLEIŁAM TO 8 RAZY (DOBRZE, ŻE POKAZUJESZ, IŻ UMIESZ LICZYĆ DO DZIESIĘCIU, TZN DO OŚMIU, BO PEWNIE ZNÓW SIĘ PRZYCZEPISZ) TO PISZĄC 100 BYŁO TO PO PROSTU LEKKĄ PRZENOŚNIĄ, HM HIPERBOLĄ. ALE CHYBA JESTEŚ TYLKO DOSKONAŁA Z MATMY SKORO TEGO NIE ZROUZMIAŁAŚ.
    CAŁY TEN POST ODNOSI SIĘ DO MOJEGO KOMENTARZA NA STRONIE STYLEDIGGER.

  7. http://gosinychciuchwkilka.blogspot.com/ · Maj 16, 2010

    bardzo ,bardzo ładnie wyglądasz!

  8. Julia · Maj 17, 2010

    W każdym zdaniu błąd, już kolejny raz . Nie mogłam się powstrzymać od komentarza. Przyjemnie się ogląda zdjęcia, ale teksty wymagają korekty po napisaniu, rażą niemiłosiernie. Bez urazy.

  9. mekinking · Maj 17, 2010

    spódnica bardzo fajna, i świetnie wygląda z zakolanówkami :)

  10. HoneyBunny · Maj 17, 2010

    Sliczna spodnica! I swietnie sie prezentuje z zakolanowkami;)

  11. Naćpana Światem · Maj 17, 2010

    super kompozycja jako całośc, osobiscie dodałabym jeszcze jakies wstawki z fioletem by troche ozywił całość . Pozdrawiam

  12. TeenageDirtbag · Maj 17, 2010

    jakie Ty masz długie i chude nogi! zazdroszczę, zawsze marzyły mi się takie zakolanówki, ale to nie na mnie.. :D.

  13. Malena · Maj 17, 2010

    Ślicznie! Dziewczęce, ale z pazurem:) I okrutnie Ci zazdroszczę, że tak świetnie wyglądasz w tych podkolanówkach!

  14. Olcia · Maj 18, 2010

    Boska ta spódniczka też taką chcę:)

  15. erill · Maj 18, 2010

    @ isa_bella
    No wiem, wiem ;) napisałam to nawet.. ale sama dobrze wiesz jak to jest przywyknąc do jakiejs wagi i kształtu, przybrac troche i miec problem by wrócić.. No własnie ten wiek.. ja mam 27 i czuje, ze kurdę mocno sie trzeba namęczyć by zejść z wagi. Tym bardziej gdy chce sie zejsc ponizej normy dla wzrostu i wieku.

    @ Rysia
    Dzieku :)

    @ Miszelka
    Dzięku :) Ciesze się, że się podoba :)

    @ mała gosia
    No ja własnie raz myslę, ze ok, drugi, ze cut za duzo ;) Sama nie umiem sie zdecydowac ;)

    @ Gia
    Dzieku :)

    @ gosinychciuchowkilka
    Dzieku :)

    @ Julia
    Obiecuję bardziej uważnie pisać i z polskimi znakami :) Dziękuje :)

    @ makinking
    Dzieku :)

    @ HoneyBunny
    Dzieku :)

    @ NaćpanaŚwiatem
    Z fioletem? Hmm! :) Dzieki za podpowiedz :)

    @ TeenageDirtbag
    Dzieku ;)

    @ Malena
    Dzieku :)

    @ Olcia
    Polecam wizytę w Tesco. :) tam wlasnie ją kupiłam :)

Skomentuj

