116. Rock’owe przywołanie lata ;)

Zestaw jest sprzed ładnych paru dni.. Kiedy to było ciepło, słonecznie i człowiek w powietrzu czuł lato. Teraz w powietrzu czuje sie tylko frustracje „dlaczego do diaska wciąż pada?!”, nie mozna wyjść w samym topie lub tiszercie, że nie wspomne o tym, ze z przyjemnością wyszłabym z ukochanych japonkach z domu..

Kolejny z cyklu „ludzie się na mnie dziwnie patrzą”. Nie wiem czy to wynik nadkolanówek, czy szortów czy może kapelusza. Pojecia nie mam. Ale wiem na pewno, ze od szarej masy w rurkach, topie i z wielką torbą odstawałam na pewno ;)

Zdjęcia są nocne bo tak jakoś zeszło, że na słonce zlapać się mi nie udalo. Ale wszystko widać ;)

O a na tym zdjęciu widać co mam na ręce ;)

Zestaw:

Szorty – Cubus/ top – F&F/ kamizelka – NewYorker/ nadkolanówki, buty – Allegro/ bizu na ręce – DIY/ kapelusz – Dawno temu w Paryżu

15 comments

  1. dzieck okwiatu · Maj 14, 2010

    Masz takie nogi ze dziwne by było gdyby się nie patrzyli ;p

  2. Aquamarine · Maj 14, 2010

    Cudowna kamizelka!

  3. Kasia · Maj 14, 2010

    świetna kamizelka!
    aa zazdroszczę nóg!:)

  4. Ki · Maj 14, 2010

    Jak ja lubię takie klimaty :)))

  5. kiwaczek2 · Maj 14, 2010

    wow. wow.

    zaniemówiłam

  6. ladysport · Maj 14, 2010

    Bardzo cię lubię w kapeluszu:), całość podoba mi się

  7. mekinking · Maj 14, 2010

    jak dla mnie za dużo się dzieje, ale ostatnio mam na tym punkcie szajbę, więc może mi się tylko wydawać ;p
    za to bluzka fantastyczna jest, no i kapelusz też daje czadu :)
    aha i pierwsze zdjęcie tak czy inaczej to dla mnie mistrzostwo, takie niby luzackie, ale trochę zadziorne :)

  8. Z miłość do zakupów · Maj 14, 2010

    Świetny top, pozdrawiam.

  9. Margaret · Maj 15, 2010

    love the knee highs :D
    loving the blog
    great posts
    stop by some time ! xx

  10. Estampida · Maj 15, 2010

    W sumie nie, dwie – bo ta bluzka, którą widać z wierzchu jest czarna, acz bardzo prześwitująca, to jeden z tych cienkich cienkich materiałów ;). Pod spodem jest wiązana na szyi bawełniana bluzeczka, bo takiej na ramiączkach po prostu nie mam ;).. W sumie tą prześwitującą mogę nosić także samą (wszak nie straszne mi pokazywanie stanika :P ), gdyby nie to, że przy tym zestawie mam na sobie spódnicę, która poprawnie założona sięga mi do.. Kolan, także podciągnięta trochę wyżej (bo większość trzyma pasek) śmiesznie wyglądałaby przebijając się na brzuchu przez bluzkę.. :P

  11. Estampida · Maj 15, 2010

    + postanowiłam wrzucić dodatkowo jedno wzdjęcie, na którym widać dokładniej te warstwowe bluzki :P

  12. callifornication · Maj 16, 2010

    Nie jestem w stanie powiedzieć jak kocham rockowe ubrania:)
    Ty wyglądasz świetnie. I nie napiszę już czym wychodzi mi ten pieprzony deszcz i jakie niecne plany mi krzyżuje:)

  13. tyruryru · Maj 16, 2010

    kooooooooooocham zakolanówki i szorty! :D

  14. erill · Maj 16, 2010

    @ dzieckokiwatu
    hahah :P Byc może ;)

    @ Aquamarine
    Dzieku ;)

    @ Kasia
    Dzieku ;)

    @ Ki
    Ja też :) Cieszę się, że sie podoba :)

    @ kiwaczek
    Az tak zle jest? :P

    @ ladysport
    Chyba wrócę na stałe do tej częsci garderoby :) Dzieku :)

    @ mekinking
    No troche sie dzieje to fakt :)
    Dzieku :)

    @ Z miłości do zakupów
    Dzieku :)

    @ Margaret
    Thnx! :) I’m glad that U like it :)

    @ Estampida
    Aha :) To wiele wyjaśnia :)

    @ callifornication
    Przyznam szczerze, że są takie dni kiedy czuje się w nich fantastycznie i idealnie a sa takie kiedy po prostu nie pasują mi klimatem :)
    Deszcz, wiatr, zimno.. grrrr.. frustracja rośnie bo juz polowa maja a zimno jak w marcu :/

    @ tyruryru
    Ja też ;)

  15. mala100gosia · Maj 16, 2010

    jedno słowo -> genialne

Skomentuj

