114. Fashion Week Poland & feria koloru :)

Jako bardzo „modnej” i „trendi” szafiarki nie mogło mnie naturalnie na tej imprezie zabraknąć ;)

Dobra, żartuje. Wybrałyśmy się do Łodzi z moją bardzo dobrą kumpelą z okazji zobaczenia jak to jest po tej drugiej stronie, jak taka impreza wygląda i w ogóle z czym to się je. Ja – niestety – zepsuta uczestnictwem w takiej imprezie parę lat temu za granicą miałam (na swoje nieszczescie) pewne wymogi które trochę zakłóciły mi odbiór całości imprezy. Nie znaczy to, że było nie fajnie, nie sympatycznie, czy coś w tym stylu. Było.. po polsku po prostu :)

Spodziewałam się większej przestrzeni na której odbywały sie pokazy, większej ilości miejsc przy catwalku, cateringu (przepraszam ale pierniczki postawione w kartonie prosto z cukierni do kateringu nie zaliczam, mimo, ze były bardzo smaczne) i klimatyzacji przewidzianej na sporą ilość osób oraz krótszych przerw między pokazami. Ale jak mówię, wynika to z innego porównania naprawdę ogromnej imprezy jaką był Bangkok Fashion Week w jakim miałam okazje brac udział i zdaję sobie sprawę z tego, że jestem tym doświadczeniem „popsuta”.


Generalnie bardzo fajnie jest uczestniczyć w takiej imprezie, niezwykłym doświadczeniem jest zobaczyć jak bardzo kreatywni w zabawie moda potrafią być ludzie (goście), przekonać się, że mamy naprawdę bardzo zdolnych projektantów których chyba jednak wciąż się w Polsce nie docenia, oraz zobaczyć jednak ogrom pracy i wysiłku jaki należy w taki projekt włożyć. Jako minus postrzegam bieganie po mieście na rózne imprezy ale być może i to wynika z rozpuszczenia tym razem Wrocławskim nocym zyciem gdzie wszystko jest blisko siebie i nie trzeba się przesadnie przemieszczać.

Jesli chodzi o same pokazy to moim absolutnym faworytem który pod każdym wzgledem (ciuchy, realizacja, modelki, muzyka) był fantastycznie idealny był pokaz Tru*Trussardi. Dokładnie ten pokaz jest w 100% tym co nazywam hihg class fashion show. Wszystko idealnie ze sobą grało. Wyszłam spełniona wrażeniowo po tym pokazie. I ciuchy były boskie, i modelki widac było, że są zwierzętami wybiegowymi, pewnymi siebie i muza była zywa, szybka i rytmiczna a już ta realizacja na ekranie to prawie orgazm wrażeniowy ;)


Nie znaczy to naturalnie, że nie podobały mi sie inne pokazy. Zupełnie nie. Tylko ten jest po prostu pod każdym kontem doskonały. Z pokazów projektantów moimi faworytami (a byłyśmy tylko w niedziele) byłi Sylwester Krupiński (ach te podkolanówki i wzory na nich) i Maria Wiatrowska (te marszczenia, materiały i zwiewnosci). Bardzo fajnym patentem były wiatraki w pokazie MMC Studio Designers – ale ten pokaz nagrłam i tu zamieszcze. Wam zas pozostawię komentarze :) Jedynym minusem tego pokazu była zbyt głośna muza. Pomysł na nią – extra, ale za głośność niestety czerwona kartka bo ja po pokazie ogłuchłam na dobry kwadrans…

Sylwester Krupiński:


(autora kolekcji możecie zobaczyc w kaftanie bezpieczeństwa)

p.s. Niestety jestem totalnym beztalenckiem reporterskim i zdjęcia wyszły mi przeswietlone i to na żólto (ale to akurat zasługa swiateł na wybiegu).

Poza samym launs baunsem na pokazie wśród samych modowych transtendentów była okazja do poznania kilku szafiarek z czego się bardzo bardzo cieszę :) Nawet udało nam się cyknąć wspólne zdjęcie choć nie ze wszystkim bo za zdjęciu zabrakło dziewczyn z Bubble Factory, oraz Vintage Girl i Styledigger które rozpoznałam ale jakos nie złożyło sie poznać. Poza tym one chyb później przyszły, tak mi sie wydaje.. Im później było tym więcej ludzi i trudniej twarze było rozpoznawać. Poza tym spotkałam tez kilku innych znajomych z pracy :) Fajnie tak się spotkać w zupełnie innym miejscu niż zwykle :)

Zdjęcia z LadyBeroną i Kiwaczkiem.

Oraz w szerszym gronie: Berona, kiwaczek, Pani Mruk, Estera, Agatiszka, Madziara, Madame Julietta, ja.

Co zas się tyczy mojego stroju.. No to tak.. Ja postawiłam na kolor. W sumie zupełnym przyzpadkiem kiedy to wzrok mój padł na tunikę z opalizujacymi cekinami z H&M jakoś tak skojarzyło mi sie, że może to fajnie wyglądać z rajstopami w kolorze jednego z tych odcieni cekinów, i butami w odcieniu innego. Jak wymysliłam tak zrobiłam. I tak wyszło gdy na koniec na całośc założyłam najnowszy łup sh’owy czyli smietankową marynarkę. Na początku byłam w spodniach bo było ciut chłodnawo a poza tym tunika trochę nie nadawała się do wycieczek po manufakturze ;)


Oraz zdjęcie z dullem :) (za jej zgodą)


Oraz obiecany film z MMC Studio Designers.

Uwaga!!! Na pokazie była bardzo głośna muzyka, polecam ściszenie głosnika przed obejrzeniem!

15 comments

  1. Fashionelka · Maj 10, 2010

    nie moge napatrzeć się na to zdjęcie przy Manufakturze, piękne!!!!!!!

  2. fella · Maj 10, 2010

    zazdroszczę!
    A wszystkie dziewczyny wyglądają mega stylowo :-)

  3. sheila9 · Maj 10, 2010

    Świetne zdjęcia! A Twoje nogi w kolorowych rajstopach są boskie :P

  4. kiwaczek2 · Maj 10, 2010

    ale zajebiste wyszło to zdjęcie przy napisie. teraz widzę w końcu różnicę w zdjęciach porządnym aparatem a moim różowym haha.
    czyli ta w czapce z lokami to Styledigger, tak? bo żeśmy dumały kto to;)
    ale było fajnie!

  5. dull · Maj 10, 2010

    Ja robiłam to zdjęcie przy napisie. Dziękuję, dziękuję, dziękuję za oklaski :)

  6. erill · Maj 10, 2010

    @ fashionelka
    No to zasługa dulla :) ja tam tylko stałam :)

    @ fella
    No fajnie się prezentowalysmy w kupie to fakt :)

    @ sheila
    Zalezy które chyba ;) Dzieku ;)

    @ kiwaczek
    No to mówiłam, że przeniesienie się na lustrzankę rozpuszcza i trudno wrócic na kompakta potem :) A styledigger widziałam jak juz pojechalyscie, więc ta dziewczyna o której dywagowalysmy to nie była ona :)
    No było fajnie :)

    @ dull
    :P

  7. Ann. · Maj 10, 2010

    Niesamowicie zazdroszczę FW ;) Dobrze ze za rok nie mam juz matury!;)

    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs na moim blogu. Do wygrania zestawy kosmetyków ;)
    Ann!

  8. ladysport · Maj 10, 2010

    Fajnie było cię poznać, w ogóle było super, mimo wielu minusów, podobało mi się.

  9. dzieck okwiatu · Maj 11, 2010

    jaka ze mnie stara zazdrośnica. Ciągle ci czegoś zazdroszczę. Bardzo fajnie musiało być

  10. lumpexoholiczka · Maj 11, 2010

    fantastyczna fotorelacja !!!!!!!

    pieknie wygladałąś:)

  11. 6roove · Maj 11, 2010

    qrde, wyglądasz rewelacyjnie! foty jak z jakiegoś after the show, wyglądasz jak modelka po pokazie :)

  12. kiwaczek2 · Maj 11, 2010

    oh Ty Ty, nie dodałaś mnie przy głównym zdjeciu grupowym. nie ładnie bardzo :) obrazam sie;)

  13. erill · Maj 12, 2010

    @ Ann.
    Warto przeżyć taką imprezę, to fakt :)

    @ ladysport
    I wzajemnie :) No ogólny odbiór jest pozytywny :)

    @ dzieckokwiatu
    Oj juz nie przesadzajmy z tą zazdrością ;) No na bardzo fajnie to jednak bym sie zastanowiła ;)

    @ lumpexoholiczka
    Dzieku :) Ciesze sie, że się podobała :)

    @ 6groove
    Dzieku ;) heheh.. wygladam ;) Dobrze, ze tyle ;P

    @ kiwaczek
    O rany! faktycznie!!! Już poprawiłam, przepraszam ;)

  14. isa_bella · Maj 12, 2010

    wyglada na to, że fajnie tam było ;) też bym chciała to zobaczyc …. może w przyszłym roku się uda :)

  15. mala100gosia · Maj 16, 2010

    podoba ise mi ta torbka :)

Skomentuj

