112. Dziewczątko w kwiatkach ;)

Spódnice dopadłam wczoraj w Tesco. Jedna z ostatnich, ciut za duża, ale za to jest w niej coś takiego.. że nie mogłam jej nie kupić. ;) Romantyczna przez kwiatki, dziewczeca przez fason rozkloszowanej prawie bombki ciasnej w pasie i słodka poprzez zestawienie lukrowego rózu i szarości. Wiem z opisu rysuje sie niezla landrynka.. ale naprawdę az tak źle nie jest ;) jak sie okazało wbrew moim przewidywaniem nie tak latwo bylo zestawić ją z czymś by nie sprawić wrażenia przesytu. Więc poszlam po najmniejszej linii oporu i zostałam przy kolorach na samej spódnicy.

Zaś zdjęcia.. Odkąd zrobiła sie pełna wiosna zaprzestałam robienia zdjęć w domu. Unikałam na każdy możliwy sposób zamknięcia sie w jakiś ścianach ale dzisiaj po prostu nie wyrobiłam czasowo. I tak zrobiłam zdjęcia w ciut innej niż do tej pory znana aranżancji, mianowicie na łózku w trzecim pokoju który dopiero od niedawna stal się pokojem/pokojem gościnnym/biurem/pracownią/pokojem Marnelny (tak, tak kota :P). Także, to cudowne spłowiale niebieskie przescieradlo, kontakt do włączania świata o niewątpliwym walorze artystycznym oraz róg ściany sa w pełni zamierzonymi działaniamy artysty ;P

A.. wersje obuwiowe sa trzy. Jedna bez, druga z szarymi które mi pasują ale dzisiaj pogoda skutecznie uniemozliwila mi wyjście w nich, i w czarnych w których wyszłam ;) No a miny mam natchnione chyba z rozbiegu po NowoSólskich zdjęciach jeszcze ;P

Zestaw:

Top – bazar/ golf – outlet intimissimi/ spódnica – F&F/ rajstopy – miss marlin/ wisior – sklep za 5 zł/ kolczyki – NewYorker

4 comments

  1. kiwaczek2 · Maj 7, 2010

    no no kiecka jest normalnie w dechę, ile dałaś? nie bywam w tesco, a widzę ze tak fajne rzeczy maja

  2. maja · Maj 7, 2010

    Podglądam od jakiegos czasu i musze stwierdzic ze Twoj blog stał sie dla mnie codziennikiem. Bardzo inspirujaca – oby tak dalej :) Pozdrawiam

  3. Riennahera · Maj 7, 2010

    Na pierwszych dwóch zdjęciach wyglądasz jak mocno pijana.
    Poza tym -rozpuść te włosy! Migiem!

  4. erill · Maj 10, 2010

    @ kiwaczek
    30 zł bo na wyprzedaży już była :) No mają mają bardzo fajne rzeczy właśnie :)

    @ maja
    Jest mi bardzo miło czytać i wiedzieć że mam takich widzów :) Cieszę się, że to miejsce może być dla kogoś inspirujące :)

    @ Riennahera
    Jak jestem pijana to zawsze, ale to zawsze robią mi się czerwone uszy ;P Ale faktem jest, że czasem tak wyglądam ;)
    Obiecuje nosić czesciej rozpuszczone ;)

Skomentuj

