111. Mrauu czyli panterka ;)

Podejście do kamizelki w cetki numer dwa. Niby taki fajny ciuch z tego ale mnie kreatywności brakuje by jakoś go fajnie wyeksponować.. No cóż.. transcendentką czy jak to sie to nazywą być nigdy nie będe ale o odrobiną pomysłowości i szerszych horyzontach bym nie pogardziła. Przynaję ;)

Wczoraj.. wczoraj to generalnie byłam w Lubuskim. Tak jakoś wyszlo, że mnie zawialo na NowoSólską ziemię by sie na niej powyginać przez Arax’em i paroma innymi cudami tworzącymi magiczny klimat zdjęć. Wrzucę wam ze trzy zdjęcia tego czego możecie spodziewać potem bo efektami się pewnie pochwale bo podobał mi sie zamysł tego co jest teraz na kliszach :)

Co do ciuchów. Wiekszość wszystkiego już była. „Nowością” jest kurtka która ma jakieś mocno nastoletnie lata, którą to wynalazłam w szafie u Mamy i którą to chciałam jeszcze jesienią sprzedawac. Dobrze, że mnie jednak nie podkusiło bo karelowy kolor teraz mnie oczarował ;)

Większy focus na detale ;)



Oraz prevki fotek.

Zestaw:

Spodnie – Monachium/ Golf – NewYorker/ kamizelka – sh/ Buty – Carrefour

12 comments

  1. kiwaczek2 · Maj 5, 2010

    ah no bardzo mi się podobają tę frędzlowate buty. kamizelka mi jakoś nie lezy mimo, że to ukochana panterka. no a zdjecia fachowe są bomba.

  2. Gia · Maj 5, 2010

    Buty!

  3. Milena · Maj 5, 2010

    mnie też te buty urzekły :))

  4. Miss Shakespeare · Maj 5, 2010

    Przepiękne zdjęcia! A tą kamizelkę połączyłaś bardzo dobrze, tak jak jest bardzo mi sie podoba :)
    Pozdrawiam:*

  5. mekinking · Maj 5, 2010

    ależ fantastyczne zdjęcia! a typowo szafiarsko to podobają mi się frędzlowe buty, no po prostu łał :)

  6. Z miłość do zakupów · Maj 5, 2010

    Ostatnie 4 zdjęcia poprostu bajeczne… zazdroszę takiej sesji ;)

  7. dzieck okwiatu · Maj 5, 2010

    kamizelka była by cudem gdyby nie była pod szyję. piękne zdjęcia.

  8. talia · Maj 6, 2010

    Ostatnia kreacja jest naprawdę niesamowita i najbardziej do mnie przenawia. Wyglądasz jak modelka ;)

  9. erill · Maj 6, 2010

    @ kiwaczek
    Dzieku :) Ciesze się, że buty sie podobają :) A z kamizelką i ja mam mieszane uczucia przyznam szczerze :) A zdjęcia fachowo zrobiła MagdaLena ale tych od fotografa jeszcze nie mam :)

    @ Gia
    ;)

    @ Milena
    Ciesze sie :) Dzieku :)

    @ Miss Shakespeare
    Dzieku :) Cieszę sie, ze się podoba :) :*

    @ mekinking
    Przekaże wyrazy uznania :) Dzięku :)

    @ Z miłości do zakupów
    Cieszę się, że się podobają :)

    @ dzieckokwiatu
    No ja własnie probowalam załozyc ją inaczej i stąd zapięcie pod szyje..

    @ Talia
    Przekaże stylistcę wyrazy uznania ;) No prawie jak modelka :P

  10. Podszewka · Maj 8, 2010

    piękny makijaż sweter i naszyjnik ;-)

  11. erill · Maj 10, 2010

    @ Podszewka
    Wszystko zasługą makijażystki i stylistki MagdaLeny :)

  12. mala100gosia · Maj 16, 2010

    podoba isę mi to połaczenie panterki z frendzlami :) jest takie nieoczywiste a na sesji byłas niezła

Skomentuj

