110. Pani psor ;)

Łączenie ze sobą fasonów które na pierwszy rzut oka do siebie nie pasują sprawia mi dość często miłe niespodzianki. Czasem przypadkiem odkrywam, że pewne kolory doskonale do siebie pasują, innym razem, że jakiś fason najkorzystniej prezentuja się przy innym. Samej by mi to do głowy nie przyszło ale jak juz się całość pozestawia na półprzytomnym mózgu; który wciąz próbuje się dobudzić po wczorajszym rajdzie po nocnym Wrocławiu; nagle sie okazuje, że to całkiem fajnie sie prezentuje. Przynajmniej moim subiektywnym zdaniem ;)

Odrobinę zmienił sie plener. Wyszliśmy bardziej poza obręb swojego taraso-ogrodu. Zdjęcia wykonał przyszłymąż. To zawsze widać, że on robi zdjecia bo wtedy są najlepsze :):*

Co do ciuchów. No sami widzicie jak jest ;) Ale jakby byłko trudno to tak potwierdzam, że na obrazkach widzicie szwedy, biały top, arafatkę oraz ukochaną czarną marynarkę.. a no i trampki ;) A tytuł..? A tytuł to od tych nerdow ;)


A na koniec zdjęcie pt. „miłośc pełna i zaufanie”

Zestaw:

Spodnie – H&M/ Top – sh/ marynarka – Auchan/ trampki – osiedlowy sklep/nerdy – allegro/ kolczyki – C&A

9 comments

  1. Miuska · Maj 3, 2010

    Nie zdążyłam napisać pod poprzednim postem, więc napiszę pod tym, że naprawdę uroczo wyglądasz w nerdach. A uważam, że naprawdę ciężko znaleźć osobę, która w nerdach wyglądałabym naprawdę fajnie :D
    Lubię patrzeć na takie proste, zwyczajne, luźne zestawy składające się z dżinsów i trampek :D Może dlatego, że sama właśnie tak, bez wielkich udziwnień, sama się ubieram :D

    Zdjęcie z kotkiem przepiękne! Aż mi się smutno zrobiło, że ja nie mogę przytulić się do mojego Misia :(

  2. Isia · Maj 4, 2010

    bardzo fajny zestaw :] uwielbiam ostatnio marynarki wszelkiego rodzaju do jeansów :D i do tego trampki, love :D a Marlenka to patrzy na Ciebie takim wzrokiem… cudności :)))

  3. sheila9 · Maj 4, 2010

    O, bardzo fajnie, elegancko i na luzie, niby zwyczajnie, a dzięki nerdom, ciekawie.

  4. Karolina · Maj 4, 2010

    to napisz do mnie na meila wroclawstreetstyle@gmail.com to pogadamy o szczegółach
    pozdrawiam ;))

  5. nosizezero · Maj 4, 2010

    trampki sa genialne!!

  6. 6roove · Maj 4, 2010

    o boszzzz! zdjęcie z kotkiem jest cudne, rozczuliło mnie na maksa, chyba zapiszę je sobie na dysku :)))
    też mam takiego czarnego kota, uwielbiam kiedy mruczy, a robi to niemal cały czas, wystarczy zagdać lub dotknąć ;)

  7. erill · Maj 5, 2010

    @ Miuska
    Ja sie własnie bije z myslami czy nerdy mi pasują czy nie.. ;) Ale dzieku :)
    No Marlena kochane stworzenie i wiem jak to jest tesknić :)

    @ Isia
    Dzieku :) :* Ja ostatnio kocham marynarki pod każda postacią. A tą czarną to już w ogóle ;)

    @ sheila
    Dzieku :)

    @ nosizezero
    Dzięku ;) Też je uwielbiam ;)

    @ 6groove
    No Marlena jest chodzącą miłością, chociaż czasem latającym po całym domu freak’iem ;)

  8. lavendersummer · Maj 8, 2010

    Świetne ostatnie zdjęcie :D Uwielbiam koty :)

  9. erill · Maj 10, 2010

    @ lavendersummer
    Dzięku ;) ja wlasnie tez :D

Skomentuj

