109. Grillowo-imprezowo ;)

Wczoraj był grill. Było dużo jedzenia, dużo smiechu i dużo procentów. Najbardziej wytrawni zawodnicy dzisiaj cierpią w tym i ja stąd też nie mam kompletnie pomyslu na jakiś błyskotliwy tekst tutaj..

Ale.. Co do stroju. W sumie z czapy. Zaczęlo sie od czarnego topa z nadrukiem łancuchów, potem spojrzalam na acid jeans i stwierdzialam, że wygląda fajnie.. potem do pomalowanych już na zielono pazurków dopasowalam kolczyki.. A na koniec spontanicznie poszly nerdy i kapelusz (jak to przyszłymąż okreslił, wygladałam „prawie-jak-jacyków” :P) a z uwagi na lekki chłód arafatka.. Dużo sie wydaje, że sie dzieje ale nie ma dramatu. Serio ;)

Pozy natchnione bo humory natchnione już oparami byly ;P

Poza na  „skinienie kowboja”

Poza na „idąc patrzę pod nogi”

Poza na natchniona ekspresją Vouge’a modelkę..

Oraz hit imprezy czyli poza na Michaela Jacksona ;P

Zestaw:

Spodnie – DIY/ top, buty, nerdy – allegro/ arafatka – znaleziona kiedys na żeraniu/ kapelusz – dawno temu w Paryżu/ kolczyki – C&A

8 comments

  1. venila · Maj 2, 2010

    hahhaa pozy wymiatają i faktycznie skojarzenie jacykowa, bardzo trafne :D

  2. gochna · Maj 2, 2010

    poza na Michaela wymiata :D

  3. Fuchsia · Maj 2, 2010

    Heh, bardzo śmieszne pozy. Fajne jeansy!

  4. dzieck okwiatu · Maj 2, 2010

    też mam kojarzenie z jacykowem :D

  5. ladysport · Maj 3, 2010

    Całość mi się podoba, a zwłaszcza spodnie:)

  6. erill · Maj 3, 2010

    @ Venila
    No kreatywnośc jakoś dopisywała ;P

    @ gochna
    Dzięki :P

    @ Fuchsia
    Dzięki ;)

    @ dzieckokwiatu
    Ja mam pewien komentarz apropo podobieństw do Jacykowa ale pozostanę dyplomatka i zachowam go dla siebie ;P

    @ ladysport
    Dzieku :)

  7. sheila9 · Maj 4, 2010

    Haha, świetne pozy :D

  8. erill · Maj 5, 2010

    heheh, dzieki ;)

Skomentuj

