108. Błyszcząc w skórze ;)

Czyli top z cekinami na ktorym jest skorzana kamizelka. Tak słowem wyjaśnienia skąd tytuł.

Długo mnie nie było jak na mnie. Ale sie ponakladało parę rzeczy, na pewne zdjęcia czekam bo gdyż Agata obiecala je obrobić mimo, że zostały zrobione, wczoraj sił zbrakło już na wpis tym bardziej, że zostały dość szybko wyssane z koktajlem truskawkowo-bananowym z dodatkiem Pana Tadeusza ;)

Generalnie.. Jest lato. Nie wiem na jak długo bo juz teraz pada we Wro ale póki jest ciepło tak, ze wychodze z domu w krótkim rekawie i prawie gołych nogach to dla mnie jest sezon letni ;) I stą∂ wyglądam jak wygladam :) Wiem, że zdjęcia oczywiście nie oddaja detali ale szczerze mówiąc przy takiej pogodzie i niektórych pelenrach ja jestem dodatkiem. Przynajmniej z założenia kadrowego :P

foto Style



7 comments

  1. Style · Kwiecień 30, 2010

    Ach, och! :)

  2. kiwaczek2 · Kwiecień 30, 2010

    przykro mi ale masz za długie nogi:)

  3. agg · Maj 1, 2010

    dziewczyno jakie Ty masz nogi!

  4. zieluka · Maj 1, 2010

    piękne zdjęcie + torba mega ^^

  5. Granda · Maj 1, 2010

    ale cudne plenery:) chętnie bym sobie obejrzała bliżej, co się tam błyszczy pod skórą, bo nadczuwam, że by mi się spodobało:)

  6. lumpexoholiczka · Maj 1, 2010

    fajny casualowy zestaw:)

    ps. przydało by się jakieś zbliżenie:D

  7. erill · Maj 3, 2010

    @ Style
    Nad własnymi zdolnościami się zachwycasz rozuzmiem? :P

    @ kiwaczek
    A wiesz jak mi jest przykro? ;)

    @ agg
    Nie to tylko perspektywa :P

    @ zieluka
    Dzieku :) Torbe kocham miłoscią czysta, ale mogłaby być ciut pojemniejsza ;)

    @ Granda
    No plenery to piękny Wrocław w okolicach ostrowa i panoramy Racławickiej :)
    A top pod spodem obiecuje sfotografować jeszcze bardziej detalicznie :)

    @ lumpexoholiczka
    Dzieku :) Bedę robić też detale jak beda tego typu zdjęcia :)

Skomentuj

