106. Byle wygodnie zdjąć ;P

Po pierwsze włączmy wyobraźnie. Po drugie skupmy się na tym aby; wyobrazić sobie, iz moje włosy są po prostu rozpuszczone albo ewentualnie spięte. Tak? Mamy to? wietnie. Po drugie wyobraźmy sobie, że mój makijaż jest taki jak zawsze, czyli taki jakby go nie było. Też mamy? Super :)

To tak, żebyście nie doznali lekkiego szoku widząć jak wyglądam na zdjęciach ;)

O stroju. Prosty bo ostatnio lubuje się w prostoscie. Tutaj dodatkowym atutem był fakt, że owa sukienka którą być może niektórzy kojarzą z mojego „questa” późno zimowego tyle, że w wersji czarnej; ma jedną ważną zalete. Odpina się tak, że nie trzeba jej zdejmować przez głowę. A nie mając pojęcia cóż na tej głowie się znajdzie w ciągu kilku godzin lepiej ubrać coś co zdejmuje się dołem. I co ma duzy dekolt, żeby panie zajmujące się nakładaniem tynku na moją twarz miały szanse nałożyć go również na mój dekolt ;) Przy okazji staram się oswajać trend „skarpetki do sandałów”. Chyba jego najwygodniejszą wersją są zakolanówki do sandałów. Przy okazji chyba pierwszy raz wyszłam w butach które były jaśniejsze od kryjącego czegoś na nogach – w tym przypadku były to rzeczone zakolanówki. I czułam się w tym dobrze :) Zaś buty, które to upolowałam w Deichmanie, mimo, że jak zobaczylam je pierwszy raz stwierdziłam, że sa mega wiesniackie z tym obcasem przeszły crash test w postaci 10 godzin na moich nogach wczoraj. Dopiero po butach u pani Eweliny Ulaneckiej odczułam to jak bardzo źle mi w obcasach i marze o misce z woda by dać tym stopom odetchnąć… To drugie hitowe buty na nadchodzące lato :)

Dobra, dość gadania ;)

Detale.

Buty:

Rybcia:


I mekjap, który zrobiły mi dziewczyny z akademii wizażu i stylizacji we wrocławiu. Bo to one zawsze maluja nas na Mode i Sztukę ktora obyła się wczoraj i dzieki której wyglądam jak wyglądam ;) Zaś fryzura jest dzielem fryzjerów z Brodway studio w renomie w której wczoraj byłam na czesaniu i w trakcie czekania wpadłam do Tk Maxxa gdzie spotykałam zabieganą Venilę :)

Zestaw:

sukienka – H&M/ zakolanówki – Tokyo/ Buty – Deichman/ Rybcia – House %

16 comments

  1. Martyna · Kwiecień 24, 2010

    Wow, wow, po stokroć wow. Wyglądasz rewelacyjnie *_*

  2. mekinking · Kwiecień 24, 2010

    ładnie :) co prawda słabo widać sukienkę, ale i tak mi się podoba. zwłaszcza ta ryba, słodka jest :)

  3. sheila9 · Kwiecień 24, 2010

    No wspaniale wyglądasz, kocham taki make-up, fryzura jest boska, a Ty cudna :D

  4. Malena · Kwiecień 24, 2010

    Wow.. A ja Cię posłuchałam, wyobraziłam sobie, a potem taki zonk. Wyglądasz kosmicznie (czyli że rewelacyjnie:)) A buty nie obciachowe, no! Super:)

  5. paniniemodna · Kwiecień 24, 2010

    Ło matko ! Zatkało mnie ! SUUUPER :)

  6. Z miłości do zakupów · Kwiecień 24, 2010

    WOW! Też jestem pod wielkim wrażeniem, super stylizacja!

  7. tenebris · Kwiecień 24, 2010

    Wyglądasz przepięknie. :)
    Piękny makijaż i fryzura!

  8. ada · Kwiecień 24, 2010

    No dobra, w tym przypadku nawet mnie te skarpetki do sandałów nie rażą, może dlatego, że czarne i że w sumie nie skarpety a podkolanówki i sandały ładne. A w ogóle to rewelacyjnie wyglądasz w tym makijażu:)

  9. erill · Kwiecień 24, 2010

    @ Martyna
    Dzięku ;) Mala w tym moja zasługa ;)

    @ Mekinking
    Dzięku :) A rybka jest moim ulubionym dodatkiem :)

    @ sheila
    Dzięku :) jedynym minusem fryzury były lekkie trudności we wsiadaniu do auta :P

    @ Malena
    No nie chciałam, żebyście szoku doznali ;) Dzięku :) No buty już na mnie zdecydowanie obciachowe nie sa :D

    @ paniniemodna
    Dzięku ;)

    @ Z miłości do zakupów
    Dzieku ;) Moje sa tylko ciuchy ;)

    @ tenebris
    Dzieku :)

    @ ada
    Wiec ja tez myslę, że nadkolanówki czy podkolanówki to jeszcze fajnie wygladają przy sandalach :) Dzieku :) Lubie taki make up ale raczej wieczorowo ;)

  10. dzieck okwiatu · Kwiecień 25, 2010

    :) Ślicznie wyglądasz, podziwiam cię za chęć oswajania nowego skarpetkowego trendu :D jakoś się nie umiem przekonać.

  11. Riennahera · Kwiecień 25, 2010

    No cud,miód i te wszystkie inne. Pięknie.

  12. venila · Kwiecień 25, 2010

    co tu dużo mówić, wyglądasz po prostu pięknie
    i nie wiem, co masz do tych spiętych włosów- fryzura jest bardzo fajna.
    stylizacja cudowna
    makijaż i twe oczy- cudo
    no i zdjęcia- klimatyczne
    no dobra, wyczerpałam limit komplementów na cały miesiąc ;)
    buziaki ;]

  13. erill · Kwiecień 25, 2010

    @ dzieckokwiatu
    dzieku ;) No ja sie powoli oswajam ale nie wiem czy polubię ten trend ;)

    @ Riennahera
    Dzieku :)

    @ venila
    Wiesz mam wrazenie, ze ona lepiej wygląda na zdjęciach niż w realu ;) Ale to może być tylko wrażenie albo i zamierzenie ;P Dzieku ;) :*
    Ogórdek w muzeum architektury jest klimatyczny, zawsze mi sie podobał :)

  14. Celina · Kwiecień 26, 2010

    Wow! Genialnie!

  15. mala100gosia · Maj 4, 2010

    nieziemsko wygladasz

  16. erill · Maj 5, 2010

    @ celina
    Dzięku ;) Nie moja zasługa w tym tak w sumie ;)

    @ małagoscia
    Dzięku ;)

Skomentuj

