105. It’s raininng day :)

Raz, że padało, dwa, że legginsy tak zwane wet look, a trzy, że fotki z parasolem. :)

Wygląd? najprostszy z możliwych. Jakiś top, leggi, dluższy kardigan i buty. Banał. Ale jaki wygodny, mmm! :P W kazdym razie, obserwacją miłą dla świadomości jest to, że gdy mogę (bo mam ochotę, bo chce, bo tak) ubrać kozaki nie zaś jestem zmuszona (np. termika dworu zbliżoną do warunków arktyki) z przyjemnością je wybieram mimo, że wiosna rozpanoszyła sie na tyle na dobrze, że drzewa owocowe z czarnych badyli zmieniły się w malowniczą kulke białych kwiatkow ktora mi sie kojarzy z lodami waniliowymi na patyku :P Co prawda dzisiaj warunki termiczne przypominały listopad nie zaś kwiecień.. ale spoko.. mam nadzieję, że to przejsciowe..

W ogóle.. Wpadłam do Auchan; bo gdyż tam jest najwięcej produktów dla ludzi których brzuszki nie lubią się z glutenem i wchodzę (jak zawsze zresztą) na dział z butami.. a tam.. oczopląs!! Ofertę mają taką, że nawet ten Deichman ktory odiwedziłam chwilę wczesniej wydaje się być ograniczony do dwóch trendów (gladatorki na milion sposobów) oraz buty z zabudowaną kostką zas odkrytą stopą. Wyszłam stamtąd, żeby sie skandalem nie skończylo ale komu sie chcę to wycieczkę polecam ;) ładne sandałki espadrylowe były. Klasyczne takie :)

W każdym razie. Fotki.. fotki wieczorn0-ciemno-deszczowe, ale bardzo mi sie podobają :) Mam nadzieję, że Wam też i, że ciuchy są wyraźne ;)

Enjoy :)

Zbliżenie. Na którym widać, mój motylkowy pierścionek który jest podróbką (jakies 5 razy mniejszą) od tego HaeMowego. Oraz to, ze na bluzce objawiła sie plamka. Poderzewam deszcz ;>

Foto – Przyszłymąż :)

Zestaw:

Top – od Mami/ Kardigan, pierścionek – f&f/ legginsy, buty – allegro/ łańcuchy – diy

9 comments

  1. Vinti · Kwiecień 21, 2010

    fotki fajne, oj fajne :)

  2. dzieckokwiatu · Kwiecień 22, 2010

    też mnie wkurza taki ograniczony trend. I wybierz tu cos odpowiedniego na wesele ;/ ha! i do maxi dress ;)

  3. kiwaczek2 · Kwiecień 22, 2010

    no tak w dajśmanie gladiatory górą:)
    fajnie zdjęcia wyszły z tymi chmurzyskami ciemnymi. i jaka parasolka fajna. taka na bajerze.

  4. wirtualnapodrozniczka · Kwiecień 22, 2010

    Parasoleczka muszę powiedzieć, że prześliczna, zawsze mi się takie podobały. Buciki też miodzio, figura nienaganna, deszczyk kropiący, aż miło, chmury uchwycone fantastycznie a i wpis z humorem pisanym. Czy mogę odwiedzać częściej?

  5. 6roove · Kwiecień 22, 2010

    fajny ten pierscionek, bardziej mi się podoba od haemowego, mniejszy i praktyczniejszy ;)

  6. Barbara Nieradziwiłłówna · Kwiecień 23, 2010

    co za niebo! i nogi tez masz do nieba:)

    http://www.barbara-nieradziwillowna.blogspot.com/

  7. HoneyBunny · Kwiecień 23, 2010

    Swietne zdjecia i super buty!

  8. Monika · Kwiecień 23, 2010

    ale masz świetną figurę!:)

    Monika z J’adore Fashion

  9. erill · Kwiecień 24, 2010

    @ Vinti
    Przekaże wyrazy uznanie autorowi :)

    @ dzieckokwiatu
    No niestety, jest jakies durne ograniczenie. Dlatego polecam Auchan bo tam przynajmniej jest z czego wybierać. Podobnie jak na bazarach. Naprawde fajne kolekcje weszły :)

    @ kiwaczek
    Prawdę powiedziawszy parasolka ostatnio słuzy glownie do takich zdjęc. jest pamiątką a ja mam niebywały talent do gubienia parasoli więc lezy w domu :P

    @ wirtualnapodróżniczka
    Dzieku i będzie bardzo miło gościc Cię czesciej :)

    @ 6groove
    Dzięku :) Niestety nie sprawdza mi się przy rozpuszczonych włosow a tak jest ok :)

    @ Barbara Niearodziwiłówna
    hehehe ;) dzięku :)

    @ HoneyBunny
    Dzieku :)

    @ Monika
    uuu.. dzieku ;)

Skomentuj

