102. „Ty dzisiaj tak w latach 80, nie?” ;)

Takimi mniej więcej słowami skwitowała mój stroj Ma jak sie spotkałysmy w eSPePie wczoraj. Dodała też tak skuteczne słowa krytki na moje dodawanie czegos na sam koniec (zupełnie bez sensu swoją drogą), że chyba najskuteczniej mnie z tego wyleczyła :*

W każdym razie kilkakrotnie zostałam zapytana czy zrobilam sobie juz zdjęcia.. i tak sobie już zrobiłam, ze dopiero gdy wróciłam do domu jakos po 21 udało mi sie cyknąć kilka fotek.. Dlatego są nocne, dlatego są nie do końca pewnie wyraźnie i też dlatego jest ich tylko dwie sztuki.

Ale w ramach rekompesaty dodam kilka zdjęć pieknego Wrocławia, O! taka będę ;)


WROCŁAW

Ratusz i herb Wrocławia.

Ratusz. Najbardziej charakterystyczny budynek w Rynku :)

Wejście na Plac Solny, na którym do dzikiej nocy można kupić kwiaty.

Widok z Placu Solnego na karmiki z kwiatami oraz rynek i Ratusz. Z cieniem mojej osoby wlącznie ;)

6 comments

  1. dzieckokwiatu · Kwiecień 9, 2010

    Wrocław jest piękny ;)

  2. adazam · Kwiecień 10, 2010

    mega buty na pierwszym zdjeciu <3
    podoba mi się Twoja strona.
    pozdrawiam

  3. Natalia · Kwiecień 10, 2010

    oj zestaw <3 proszę zdradź mi gdzie kupiłaś te buty! cudeńka :)

  4. facet w szafie · Kwiecień 10, 2010

    Wrocław górą !!! :)

  5. dead_butcher · Kwiecień 14, 2010

    Bardzo ładnie jak zwykle. Lubię koszulki z wieloznacznymi nadrukami.

  6. CookieCrumbled · Kwiecień 15, 2010

    świetne buty.

Skomentuj

