101. Szary i brąz? Why not :)

Generalnie dla mnie te dwa kolory do tej pory były absolutnie nie do zestawienia razem. Gryzły mi się… Ale jak widać wszystko jest kwestia odpowiedniego raz że odcienia a dwa, że po prostu podejścia. Bo jak sie okazuje połączenie szarych spodni na kant brązowego paska i butów prezentuje sie calkiem interesująco :)

Jedyne co mi się w tym zestawie gryzie to, to, ze pod ażurową bluzkę zmuszona byłam (warunkami termicznymi) ubrać podobnego odcienia sweterek. I efekt mnie aż tak w pełni nie zadowala. Ale to jeszcze chilka, tam tadamtaammm i będzie moża spokojnie chodzić w samych topach :D


Zestaw:

Spodnie – F&F/ bluzka, pasek – sh/ Buty – allegro/ korale – CH Arena

14 comments

  1. kiwaczek2 · Kwiecień 7, 2010

    przyciemnij włosy ja Ci dobrze radzę;)

  2. Miuska · Kwiecień 7, 2010

    Te spodnie masz po prostu fantastyczne! I rzeczywiście zestawienie ich z brązowymi butami i paskiem świetnie wygląda :D No i gdybyś nie napisała, to nawet bym nie zauważyła, że masz założoną ażurkową bluzeczkę na inną, z długim rękawem. Bardzo dobrze dobrane ;)

  3. baglady · Kwiecień 7, 2010

    wygladasz swietnie-pierwszy raz podoba mi sie w 100%

  4. Daria · Kwiecień 7, 2010

    jakie masz dlugie noooogi :o
    swietnie wygladasz w tym zestawie, szczegolnie spodnie sa cudne!

  5. Closet of a Dirtbag · Kwiecień 7, 2010

    zgadza się połączenie to bardzo dobrze się sprawdziło :). bardzo podobają mi się Twoje buty, hehe podobnie jak te z filmiku z notki jubileuszowej ;).

    W Deichmannie niestety takich nie widziałam, a szkoda, bo za tymi troszkę się nachodziłam.. przymierzałam chyba ze 20 par i za każdym razem coś mi w nich nie pasowało. A co do koloru, to może i są śmietankowe? Ja, mimo iż kobieta, mam problemy z rozróżnianiem gdzie kończy, a gdzie zaczynia się beż, ecru, śmietankowy czy chociażby brudny beż, także .. :).

  6. mekinking · Kwiecień 7, 2010

    wyglądasz przepięknie!

  7. Aube · Kwiecień 7, 2010

    Zgadzam się w pełnej rozciągłości – karmelowy brąz i melanżowo szare spodnie pasują do siebie idealnie. A co do sweterka pod bluzką – jakbyś nie napisała, to bym nie zauważyła. Dobrałaś idealnie.

  8. twój stary · Kwiecień 8, 2010

    fajny żwirek!!!!! i choinki!!!!!!!!!

  9. riennahera · Kwiecień 8, 2010

    Dobrze, że się posłuchałaś z tymi włosami ;)

  10. erill · Kwiecień 8, 2010

    @ kiwaczek
    Jeszcze bardziej mają być ciemne?? ;)

    @ Miuska
    dzieku :) Wiesz inaczej jest jak sie sama patrzysz bo to widzisz.. a faktem jest, że na zdjęciach efekt jest ciut inny :)

    @ baglady
    uau, dzieki :D

    @ Daria
    Dzieku :)

    @ Closet of the Dirtbag
    Dzieku :)
    No sa podobne choc ciut niższe… jakies 5 cm ;)
    U robaczka na blogu jest wersja Deichmanowa tych Twoich butow stąd też wiem :)

    @ mekinking
    Dzięku :)

    @ Aube
    Dzieku :)

    @ twój stary
    prawda? :D Piekne są te plenery i wciąz nie rozumiem czemu nikt ich nie docenia. kamień z serca, że jednak ktoś to widzi :D

    @ riennahera
    ;) Ano posuchalam. Wiosną wygodniej chodzić w takich niż zimą :)

  11. ladysport · Kwiecień 8, 2010

    Normalnie jak z katalogu Burdy:)

  12. Vinti · Kwiecień 9, 2010

    stylowo!

  13. erill · Kwiecień 9, 2010

    @ Ladysport
    hahaha :P Dobre ;D

    @ Vinti
    Dzieku :)

  14. dead_butcher · Kwiecień 14, 2010

    Nie lubię takich biurowych stylów, inne dziewczyny robią sobie foty w takowych odzieniach i wyglądają komicznie, wręcz do dupy. Ty wyglądasz bardzo sexownie. Bring it! Pozdrawiam:)

Skomentuj

