99. Przed-prawie świątecznie :)

Czyli lans-bauns na święconce ;)

Żartuje oczywiście :) Dla mnie Wielka Sobota gdy idzie się z koszyczkiem to już święta.. taka bardziej niedziela. A, że ja chowana jestem w rodzinie mocno tradycyjnej niedziela byla od zawsze dniem odświętnego stroju to tym bardziej ten spacer od domu do kościoła z koszyczkiem wymaga odpowiedniego stroju :)

Sukienka kupiona w outlecie MNG.. Tak w ogóle to za 35 zl ile kosztowala to spoko cena jak za poliester, ale jak to mozna sprzedawac w regularnej cenie za prawie 300zł?!?!? żeby to chociaż jakiś jedwab albo viskoza byla.. a tu chamski  na wskrość sztuczny poliester.. :/ Coś jest mocno nie tak z cenami tych sztucznych szmat w sklepach…


Zaś z okazji swiąt życzę Wam wszystkim:

dużo zdrowia i energii na nadchodzące lato, spokoju w rodzinnym gronie, nie za dużego objedzenia się, pyszności na stołach i mokrego choć nie zlanego dyngusa :)

Erill

17 comments

  1. Arish · Kwiecień 3, 2010

    Fajna kiecka :) i kurtka mi się bardzo podoba. Ja niedawno upolowałam w s-h cudną zieloną spódnicę :D Za całe 4 złocisze :D

  2. gosc · Kwiecień 3, 2010

    dziewczyno nie masz kompletnie gustu te wszystkie polaczenia nie nadajesz sie do tego nie rob tego bo wszyscy sie z Ciebie smieja porazka jest to co robisz

  3. baglady · Kwiecień 3, 2010

    ja mam poliestrowa maxi dress z outletu mango , ktora pierwotnie kosztowala tez 300zl a w outlecie 59. nienormalne te ceny.

  4. lavender summer · Kwiecień 3, 2010

    Świetne buciki i kurtka :)

  5. Vinti · Kwiecień 3, 2010

    podobają mi się buty, koniecznie muszę takich poszukać,
    pozdrawiam i zapraszam na kikiwhite.blogspot.com

  6. erill · Kwiecień 3, 2010

    @Arish
    Dzięku :) Mnie sie udało upolowac maxidress w sh ostatnio :D

    @ gosc
    Moze i nie znam sie, ale przynajmniej wiem jak używać interpunkcji o co trudno posądzić Ciebie ;) A niech sie smieją, przynajmniej bedą usmiechnieci :) Kimkolwiek oczywiscie sa owi tajemniczy „wszyscy” ;)

    @ baglday
    Nie no 59 za maxi dress, czy 35 za taka uważam za najbardziej normalne i własciwe. ja mowię o tych orginalnych 300zł.. jaki to poliester musi być, że chcą za niego 300zł? ;)

    @ lavender summer
    Dzięku :)

    @ Vinti
    Kupilam je na allegro. Polecam poszukać :) Niedrogie i wygodne :)

  7. ciuchomanka · Kwiecień 4, 2010

    Buty są cudowne!

  8. dzieckokwiatu · Kwiecień 4, 2010

    Czasem wyceniają tak sukienki licząc tylko i wyłącznie na zysk. Tobie też życzę wszystkiego dobrego na święta ;*

  9. paniniemodna · Kwiecień 4, 2010

    Ale Ty ładna jesteś ! I buty masz czadowe!:)

  10. navrant · Kwiecień 4, 2010

    O, cudowne buty:)
    Strój też bardzo ładny:) Pozdrawiam!

  11. Ramonies · Kwiecień 4, 2010

    Świetne buty i kolczyki!!:)

  12. sheila9 · Kwiecień 4, 2010

    Ja akurat szeroko omijam szał związany ze strojeniem się do kościoła, bo nie chodzę, ale fajnie wyglądałaś. Świątecznie i elegancko, ale oryginalnie. Żądam jednak rozpuszczonych włosów! ;)))

  13. erill · Kwiecień 4, 2010

    @ ciuchomanka
    Dzięku :) Jestem z nich zakochana, czuje że beda hitem lata dla mnie :)

    @ dzieckowiatu
    Niech sobie wyceniją, tylko kto chce płcic za plastik setki złotych? O_o

    @ paniniemodna
    Ojej, dziękuje :)

    @ navrant
    Dzięku bardzo :) Pozdrawiam również :)

    @ Ramonies
    Dzięku :)

    @ sheila9
    Nie chodzi o strojenie się do kościoła ile zachowanie odświetnosci :) Tak byłam uczona. Tak samo jak i tego by na egzamin chodzić ubrana elegancko :)
    Rozpuszczone włosy obiecuję będą częściej :) I dzięku :)

  14. Misha Mel · Kwiecień 4, 2010

    dzisiaj płacimy za markę i reklamę, takie czasy

  15. Cynthia · Kwiecień 5, 2010

    i didnt undestand anything!!!, but i like your shoeeS!!!
    xoxo form Mexico!!

  16. Isa_Bela · Kwiecień 6, 2010

    suuuper te butki !!! :)

  17. vicen · Kwiecień 6, 2010

    ¡¡Wow!!.
    Awesome look.
    Congratulations.

Skomentuj

