96. Wycieczka dryndą ;)

Wybrałam sie na wycieczkę testową dryndą a wyszła mi w sumie wyprawa ;) Zaczęłam od wyścigów konnych, przejechałam przez park południowy okrążając go najpierw dwa razy i dobiłam się do parku z górką miłości a stamtąd do grabiszyńskiego i górki żołnierza ;) Wiatr we włosach, trele ptaków, przyjemnie przypiękające w plecy odziane w skórzaną kurtkę słońce.. oraz ja, drynda i aparat foto ;)

Przy okazji okazało się, że bagażnik dryndy potrafi nawet robić za statyw. Tylko ja nie wiedziałam gdzie stawać ;) Dlatego jedne zdjęcia są bliżej a inne dalej ;) Ale nie umiem ich pościnać.. Ta część parku Grabiszyńskiego gdzie robiłam zdjęcia ma jakąś niezwykłą aurę.. Te bluszcze na drzewach.. to słońce które odbija się w liściach na ziemi jak w lustrach.. ta niby mgła która jakby tworzy się nadmiarem światla.. Uwielbiam to miejsce. :)

Przy okazji pokazuje też okluary o których pisałam te trzy dni temu ;)


I sam park :)

Oraz…

100% wiosny ;)

Zestaw:

Legginsy – takko/ golf – outlet calzedionia/ cardigan – F&F/ trampki – osiedlowy sklep/

7 comments

  1. Ada T. · Marzec 31, 2010

    Ja chcę takie okulary! Gdzie jest ten sklep za 5 zł, w którym je kupiłaś?????
    Park, zdjęcie nr 2 – tak stumilowolasowo:)

  2. kiwaczek2 · Marzec 31, 2010

    Park wygląda jak las normalnie. widzę że w parku nikt nie grabi:) bo w lesie to rozumiem że nie

  3. erill · Marzec 31, 2010

    @ Ada
    Koło Zielińskiego, pod nasypami. Tam są dwa i to jest ten gdzie jest Wszystko po 5 zł :)
    hehehe.. mnie się bardziej z LOTRowymi lasami kojarzy ;)

    @ kiwaczek
    trochę tak.. nawet pachnie podobnie :) I całe szczęście, że nikt nie grabi. Cała magia w tych nie grabionych liściach :)

  4. inés · Marzec 31, 2010

    love your blog,it is fantastic!!

  5. Rzaba · Marzec 31, 2010

    to niesprawiedliwe, ze masz tak zajebiście dłuuugie nogi:)
    wygladasz pieknie:)

  6. paniniemodna · Marzec 31, 2010

    Świetne okulary!

  7. dzieckokwiatu · Marzec 31, 2010

    o jezu, jakie piękne zdjęcia ;) Dawno nie byłam na jakimś wypadzie spacerowym do lasu, który nam pomału maleje, wycinany na domkowe osiedle. Okulary – świetne.

Skomentuj

