95. 27 czyli B-day :)

Dla mnie wczoraj była niedziela. Łapałam się na tym, że dziwię się czemu w niedzielę tyle ludzi jeździ po mieście a już tym bardziej Tiry?! ;) O północy 29 powitało mnie 27 róż zza których ledwo widać było przyszłegomęża; a wierzcie mi jest to nie lada sztuka bo ma prawie 2m wzrostu ;) Zaś w sam dzień leniwie wybralismy się do Outletu w którym to generalnie nie za wiele było jakkolwiek udalo mi sie upolować w MNG kieckę w moim rozmiarze, upatrzeć sobie kilka innych na których większą przecenę jednak jeszcze poczekam oraz dopaść cekinowego topa którego wypatrzyłam na koniec roku w House tylko, że nie chciałam płacić za niego 99 zł. W trakcie zimowych przeceń nikt nie chciał go przecenić ale za to w outlecie kupiłam go za 29 :P

Wieczorem zaś siedzlismy w Novocainie i zjadłam jednego z najlepiej przyrzadzonych kurczakow zapiekanych z szynką parmeńską i serem mozarella z ziemniaczkami pieczonymi w rozmarynie i czosnku.. Mniammm… trzeba oddać honory kucharzowi w tym lokalu bo robi przepyszne strawy. Drogie to fakt, ale smak niezapomniany :) na deser w zastępswie pannacoty której już nie było pani poleciła lody kokosowe w łubinie kokosa posypane czarnym sezamem.. mniam :D ;)

Urodzinową noc zakończylismy w Casa de la Musica w której barman podaje najlepszą margerritę truskawkową którą przez pierwsze kilka minut trudno pić tak jest gęsta ;)

Zestawy ciuchowe są dwa. Jeden dzienny i drugi wieczorowy w którym głowną rolę pełni świeżo kupiony cekinowy top ;)

Zestaw dzienny:

czyli moja ukochana sukienka w kwiaty, stylizowana trochę na lata 50 :) Do tego golf, pasek, kryjące rajstopy i czarne buty z czerwoną podeszwą :) Z dodatków wisor w kwiat, kurtka skorzana i torebka :)



Wieczorowo:

Również zdjęcia w nocy. :)

11 comments

  1. Ada T. · Marzec 30, 2010

    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! 27 lat to piękny wiek.
    Bardzo podobają mi się twoje czerwone podeszwy.:)

  2. mala100gosia · Marzec 30, 2010

    najlepszego :)

  3. venila · Marzec 30, 2010

    sto lat kochana!
    ale mi smaka tym kurczakiem narobiłaś, burżułaju ty ! ;)

  4. dzieckokwiatu · Marzec 31, 2010

    O ty stara dupo :p Dobrze, że przez internet sformułowanie „Pani” zamienia się na nick, bo bym musiała grzecznościowy przydrostek ciągle dodać xD Pani Erill brzmi już dziwnie co najwyżej Mrs Erill ;p Do sukienki zamiast tego przezroczystego parasola widziałabym taki w firankę :d ooo to by były lata 50!! :D Świetnie wyglądasz (zawsze myślałam, jak byłam młodsza, że ludzie pod trzydziechę się rozsypują, a tu proszę ;))

  5. dzieckokwiatu · Marzec 31, 2010

    [ za dużo zmęczenia, za dużo jessi i takie to nieskładne, że sama tego nie rozumiem. Wybacz, za trudności komunikacyjne. ]

  6. erill · Marzec 31, 2010

    @ vicen
    Yes, sure :)

    @ Ada
    Dziękuje :) A podeszwy w tych butach to ja też kocham ;)

    @ malagosia
    Dziękuje :)

    @ venila
    Dziękuje :) Od razu burżułaj jak człowiek raz na kwartał rozbije się po jakiejś knajpce na rynku :P

    @ dzieckokwiatu
    Błagam tylko bez Pani i innych takich bo czuje się jak emerytka :P A takiego parasola o jakim mówisz nie mam niestety..
    A apropo tego rozsypania się to często spotykam się ze stwierdzeniem, ze w wieku 30 lat to się już umiera ;P

  7. Agnieszka · Marzec 31, 2010

    Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzin, spełnienia marzeń (nie tylko ciuchowych ;))

    No i piękna sukienka, ale najbardziej podoba mi się parasol!

  8. 6roove · Marzec 31, 2010

    wszystkiego najlepszego!
    piękna sukienka

  9. vicen · Marzec 31, 2010

    Thank you, thank you very much.
    You have a beautiful blog.
    Greetings

  10. vicen · Marzec 31, 2010

    You are already on „LOOK 10”, if you are interested, please check and do some comment.

    You are on:
    http://look10.blogspot.com/
    http://www.modahistoria.com/look10/polonia/polonia.htm
    http://www.modahistoria.com/look10/todos/801_a_900.htm

    You can also ask to be removed from LOOK 10.

    Pick your prize, saying AWARD:

    if you want. It’s for your blog.
    Greetings
    Vicen.

Skomentuj

